Ik, neequote:
Ik kijk zelden NFL op ESPNA, heb het alleen voor College Football. Heb daarnaast nog ESPN College Pass (110 euro) al kan je daar lang niet alle College wedstrijden op zien (geen SEC on CBSquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
hehehe sinds 2010 hoef ik niet perse de wedstrijden van de Panthers live te zien, daar krijg ik voornamelijk maar slechte zin van
Het is vooral NCAA football wat ik wil zien, en dan is ESPNA wel een goeie optie (want die zenden ook wedstrijden uit die niet op ESPN worden uitgezonden zoals FSN en CBS) , zeker omdat je dan ook meteen NFL wedstrijden meekrijgt.
En tijdens een live chat hetzelfde nog zo'n 3 keer gehoord.quote:However, using a proxy which can be viewed as a violation of the NFL.com terms of use. This note has been forwarded to the appropriate personnel.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:17 schreef rgras het volgende:
Hoe krijg je de lui bij NFL Game Pass over de zeik? Vertellen dat je via een proxy de prijzen in andere landen hebt gechecked.
[..]
En tijdens een live chat hetzelfde nog zo'n 3 keer gehoord.
Ben benieuwd of er ook een escalator-clause inzit voor nutteloze passing yards in 4th quarterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:22 schreef zjroentje het volgende:
Nou, Brees heeft dus een nieuw contract. $100 miljoen voor 5 jaar....
De Lions zijn de nieuwe Bengals. 7 arrestaties al dit jaar, dan klopt er toch iets niet. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen. De fans willen in ieder geval dat ze Berry laten gaan.quote:Detroit Lions cornerback Aaron Berry has been arrested on three counts of simple assault, his second arrest this year and the Lions’ seventh arrest this year.
We noted on Saturday night that a league source confirmed there was some truth to rumors of Berry being in legal trouble, and on Sunday morning the Harrisburg, Pennsylvania Police Department confirmed to Dave Birkett of the Detroit Free Press that Berry was arrested.
The police told Birkett that there was a firearm involved in the incident. Although few details have been provided yet, the charges Berry faces seem to match what was posted on a Dolphins fans’ message board, describing an incident involving three victims who had a gun pointed at them by Berry.
Dat is College Football, dit gaat over Pro Footballquote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
NEW YORK (ANP) - Een van de bekendste universiteitssportploegen in de Verenigde Staten, het American football-team van Pennsylvania State University, heeft maandag een torenhoge boete gekregen, omdat het bestuur niet ingreep toen een assistent-trainer kinderen misbruikte.
Het team moet een boete van 60 miljoen dollar (bijna 50 miljoen euro) betalen en mag 4 jaar lang niet meedoen aan play-offwedstrijden om de titel. Alle overwinningen tussen 1998 en 2011 worden ingetrokken.
De zaak kwam vorig jaar aan het licht. De assistent-coach is gearresteerd. Hij is aangeklaagd voor misbruik van 10 jongens gedurende 15 jaar
Olquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is College Football, dit gaat over Pro Football.
Ik krijg de kriebels voor het nieuwe seizoen. Een tijd niet op NFL.com geweest en vanmiddag even gekeken, zo een paar uur kwijtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:44 schreef kidkash19 het volgende:
Mochten mensen afkickverschijnselen hebben
http://www.raiderstv.at/
Ze zijn daar nog steeds in paniek na die vraag van rgras over regional pricingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:14 schreef Aniron het volgende:
Gamepass prijs voor ons nog steeds niet bekend?
quote:Murdock began his college career at South Carolina, where he played for two years and was a teammate of Kenny McKinley, a Denver Broncos wide receiver who committed suicide in 2010.
Het kan dus ook zo zijn dat hij er een 'goede reden' voor had.quote:Murdock did not report to Titans training camp last week but was excused by head coach Mike Munchak for "personal reasons."
Teams bepalen dit zelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef BusterPosey het volgende:
Waarom zit er eigenlijk zo veel verschil in de startdatum van de training camps? Wordt dit door de NFL bepaald?
De eerste teams begonnen al op 26 juli, de laatste starten pas op 9 augustus.
Dan moet ik gisteren per abuis een lijstje van vorig seizoen gelezen hebben... Het is nog vakantie, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)d-cardinals-first-up
Op het laatste moment start het dus op 29 juli, wat ik overigens ERG laat vind (de eerste preseason games worden al op 5 en 9 augustus gespeeld).
Oke, dank voor de info. Dan vind ik het eigenlijk nog best vreemd dat sommige teams veel later starten dan andere, terwijl het seizoen voor iedereen in dezelfde week begint. (Cowboys en Giants een paar dagen eerder als de rest.)quote:
In "ons" voetbal zie je ook dat het ene team eerder begint dan het andere, ligt aan de voorkeur van de coaches al is het aantal trainingen en bv trainingen in pads wel gereguleerd vanuit de leaguequote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, dank voor de info. Dan vind ik het eigenlijk nog best vreemd dat sommige teams veel later starten dan andere, terwijl het seizoen voor iedereen in dezelfde week begint. (Cowboys en Giants een paar dagen eerder als de rest.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |