SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja je riep?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
Racistische TT
* Ethanolic rapporteren doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.![]()
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee kwam hem alleen centraal zetten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, ben ik zojuist een note rijker geworden?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kan je dan niet meteen die hoofdletter en komma in de TT voegenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten..
![]()
oquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee kwam hem alleen centraal zetten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gekke patje, die neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben geen neger.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Gekke patje, die neger.Is Samuel L JacksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Als Fatquote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
When It Comes To Latino MC's There's None Bigga,
Now Who's Gonna Tell Me That I Cant Say Nigga?
Nigga Nigga Nigga Nigga Nigga Bitch Hoe,
Cuz Some Chicks Is Bitches, And Some Chicks Is Hoes
Fat Joe.
Sowieso hebben Puerto Ricans en Dominicans ook die pass.
Belgen, helaas, niet.Joe
het mag mag ik het ook!
graag verwijderen![]()
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een of andere revolutionair waar Patje populair mee doet.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blanken die neger/nigga zeggen om lollig te doen.
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.full stops and exclamation marks![]()
Neuh.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter toon je respect vriend. Als die man er niet was geweest dan had je niet de vrijheid die je nu wel hebt.Neger wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nigga, ga je zondag mee R&B sundayquote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
![]()
![]()
Taboe op een woord met geweld afstraffen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.
graag verwijderen![]()
Krio. Tell 'em.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Allure_ het volgende:
Staat er nu niks onder die spoiler, of kan ik het gewoon niet aanklikken.![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)plexe-rekensom-10829
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
werkt nietquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
CB is een flabberaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.![]()
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar isquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert..
I'd still do her, though![]()
![]()
Het is best moeilijk om in haar gedachtengang te komen. Misschien heeft ze gewoon gelijk op haar eigen manierquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar is.
I'd still do her, thoughgraag verwijderen![]()
Vanwaar deze?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.Deathlift or Die.![]()
Ga je beginnenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat clowneske figuur hier uit België.
graag verwijderen![]()
Clowneske belgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, dan ga ik verder fok programmerenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Geeft niet, onze liefde is toch sterk genoeg.graag verwijderen![]()
De eerste keer dat ik die onderste zag ging ik echt kapotquote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen
Jawel, je keek.![]()
"Dat ass won the Batman sound effect salute"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen! Die 2e is fucking chill Juelz Santana nummer ook.
![]()
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imoquote:graag verwijderen![]()
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef fyah het volgende:
Ging Dipset niet reuniten voor een album en tour? Of was dat bs
- FOK!forum![]()
Stond er iets stoers?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.
- FOK!forumTof. En nog mijn oprechte excuses voor het luisteren naar hip-hop/rap als BLANKE. Kan natuurlijk echt niet
x
graag verwijderen![]()
HP een kinderfilm noemen. Haten op HPquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imo
All good things are wild and free.![]()
Ik haat niet!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HP een kinderfilm noemen. Haten op HPMaar het is wel een film voor kinderen werd mij verteld door degene bij wie ik ze ben gaan kijken
graag verwijderen![]()
@Chai, Die eveneens dat meisje is van gisterquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik haat niet!Maar het is wel een film voor kinderen werd mij verteld door degene bij wie ik ze ben gaan kijken
graag verwijderen![]()
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
![]()
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
Jawel, je keek.![]()
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vetquote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?![]()
![]()
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.
[..]
Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vetKlinkt als een gezellig weekend.
Ja ben er ook echt blij meequote:Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.Klinkt als een gezellig weekend.
Hele doos sieraden had zij ook
![]()
![]()
Whuuuuut, waarom heb ik dit gemist!?quote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deel 6 is kut.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ronquote:.
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2quote:Op maandag 19 maart 2012 23:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ron.
Ik vind zowel de films als de boeken niet zo heel speciaal. Ik vind 1e, 3e en laatste tweeluik wel het beste.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Deel 1 blijft gewoon het tofst. Ik kan die inmiddels al letterlijk meepraten maar alsnog
'Wingardium Leviosa!'quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
Deel 1 blijft gewoon het tofst. Ik kan die inmiddels al letterlijk meepraten maar alsnogI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wel echt superslecht einde heeft deel 1 he. Voldemort verliest omdat Harrie liefde van z'n moeder heeft
![]()
.
Een goedenavond schatjes.
Ik deel dit even met jullie, want dat is lekker.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Omdat de laatste 2 beledigend zijn.quote:Hihaho, van iemand die wat weet van de hip hop cultuur zouden we juist mogen verwachten dat hij/zij snapt dat er een verschil is tussen de verschillende termen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Stond er iets stoers?Tof. En nog mijn oprechte excuses voor het luisteren naar hip-hop/rap als BLANKE. Kan natuurlijk echt niet
x
En nee ik ben niet mad om posts op FOK!, maar als ik dat ergens hoor zeg ik er wel wat van ja. Komt zelden voor trouwens, vraag me ook af hoeveel van jullie zo praten tegen random negers, ik denk weinig.full stops and exclamation marks![]()
![]()
Was vandaag in amsterdam gaan boarden in buurt van marnix was een guy heavy gegaan met zijn bmx.
Toen hij op brancard lag zat hij gwn te smilen, was routinewerk volgens zijn matties![]()
![]()
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:16 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vandaag in amsterdam gaan boarden in buurt van marnix was een guy heavy gegaan met zijn bmx.
Toen hij op brancard lag zat hij gwn te smilen, was routinewerk volgens zijn matties
full stops and exclamation marks![]()
Ze deden fuckin lijpe dingen best hard, maarja dan gaat het ook fout hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag ze vooral zo. Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?Feyenoord Rotterdam![]()
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?![]()
![]()
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uitFeyenoord Rotterdam![]()
Blote benen in een strak rokje, veel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.![]()
![]()
Ik ga speciaal naar Schotland om ongenegeerd rokjes te dragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Blote benen in een strak rokje, veel beterFeyenoord Rotterdam![]()
Sorry, ging per ongelukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?.
![]()
Nee idd, net nog een chick met slechts een groot vest en die panty met ladders en gten. Ze kon zo door voor een junkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uit![]()
![]()
Mijn penis innerlijk haar vajayjayquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er goed uit, is dat van jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sieraad om je oor mee te stretchenquote:Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht wordenquote:![]()
![]()
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 20-03-2012 13:36:24 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zien! Ga jij er heen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Dus wel als het gratis is?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmijFeyenoord Rotterdam![]()
Pics als het zo ver is. Tof dat je het aan durft ik wil het al sinds mijn 16e en nog nooit de stap durven nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht worden
ja manquote:
Ik heb verder geen muziek van Kanye West en ook barweinig van JayZ.
Gaat meer om de sfeer en hele happeningik bedoel komop, zo vaak komen die lui hier niet toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubHoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is dat van jullie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubMaximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
![]()
quote:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
Dus binnenkort heb je als bijnaam MJ?
Spaar me alsjeblieft jaquote:Het is een operatie aan de binnenkant want 1 bijholte is misvormd en dus helemaal dicht. Bij 7% van de mensen komt het voor, heb ik weer
![]()
![]()
Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?![]()
![]()
Komt toch wel goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft jaHet is een operatie aan de binnenkant want 1 bijholte is misvormd en dus helemaal dicht. Bij 7% van de mensen komt het voor, heb ik weer
Ah, oké. Fijn nieuwjaar nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.
En wtf, 00:16![]()
![]()
Jupquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
En Vas, dat had ik ook volgens mijValt heel erg mee tho. Je wordt onder algehele narcose gebracht en die operate duurt maar 15/20 min. Totaal geen last van gehad verder.
En heb je al gestretched? Mijn stretchtools liggen hier al een half jaar o.i.d. en ik durf het nog steeds niet
Ik zou huilen. Vas over 5 jaar:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen
Belachelijke swag meet je jezelf weer aan. Well done.
![]()
Teringlange dagen terwijl de zon je spottend uit lacht door een raam heen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmijfull stops and exclamation marks![]()
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloefquote:' (no homo), maar er wordt moks' alesi met sebi jari en botervis (gewoon gebakken voor erbij) gefixt
.
![]()
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.quote:Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloef' (no homo), maar er wordt moks' alesi met sebi jari en botervis (gewoon gebakken voor erbij) gefixt
.
. Ik had laatst moksi alesi met garnalen gemarineerd in knoflook, was ook goed te doen
.
Klopt ik sta soppend in de sportschool.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.All good things are wild and free.![]()
Krio heb je nog tips om je triceps helemaal kapot te maken. En dan niet de long head want die krijgt meer dan genoeg lobi bij mij, heb juist het idee dat die andere twee achterliggen.![]()
![]()
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kreeg hem er niet in dus ik heb nu mn navelpiercing erin gedaan, die is 2 mm ofzoiets. Brand wel behoorlijk zeg jeetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup
En Vas, dat had ik ook volgens mijValt heel erg mee tho. Je wordt onder algehele narcose gebracht en die operate duurt maar 15/20 min. Totaal geen last van gehad verder.
En heb je al gestretched? Mijn stretchtools liggen hier al een half jaar o.i.d. en ik durf het nog steeds niet![]()
Mandatory youtube clip:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.Gewoon veel verschillende oefeningen doen voor een volledige ontwikkeling. Vanuit alle hoeken aanpakken. En dan bedoel ik dus niet per se in elke training hè, gewoon afwisselen in periodes. Na verloop van tijd (lees: lange tijd) merk je dan of bepaalde gebieden echt achterblijven ondanks het feit dat je ze evenveel aanpakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
Krio heb je nog tips om je triceps helemaal kapot te maken. En dan niet de long head want die krijgt meer dan genoeg lobi bij mij, heb juist het idee dat die andere twee achterliggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Beste post van dit deelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshitquote:. Nou, mooi stukje kunst man! Werkelijk waar!
![]()
![]()
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
[..]
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshit. Nou, mooi stukje kunst man! Werkelijk waar!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.![]()
![]()
True, wifey material deze chickquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens dit meisje, she cute! Too cute to be true
.
![]()
noh man die met kiwiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die met appel blijft nog het lekkerste
graag verwijderen![]()
Joa.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die groene met die blauwe muts.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.![]()
![]()
Elke jongeman van wie de balletjes reeds zijn ingedaald zou alle dames, zonder uitzondering, gewoon doen.quote:![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.
Walks like a duck, talks like a duck............ Prolly a duck.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wel mee eens, alleen voor sportenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
In het openbaar gewoon wat langs er over.
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.
Walks like a duck, talks like a duck............ Prolly a duck.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat zeg ik.Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die in een legging zonder iets erover op straat lopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
.
![]()
Case and point. Next.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik zou Allah danken als hij die sahbe's neer zou schieten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat zeg ik.
[..]
Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die alleen in een legging op straat lopen.
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
![]()
* ThaTim doet petsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat hoerig. Heerlijk
.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
![]()
![]()
![]()
5 huillachjes voor deze vrouw. Uggs met een legging. Lol.
Ziet er toch dom uit man. Ziet er uit alsof ze haar broek gewoon is vergeten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee dat ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?. Klein kontje mag soms wel
.
Oud-Zuid swagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
5 huillachjes voor deze vrouw. Uggs met een legging. Lol.
.
I honestly couldn't care lessquote:.
![]()
Negers en smaak. Zal nooit samen gaan.
LMFAOSHMSFOAIDMTquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijken. Klein kontje mag soms wel
.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
![]()
En als je Googled op legging + celebrity, zijn dat dan ook allemaal hoeren?_!
Krio? Die rechter, I know you would!![]()
99,9% zijn dat wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!Feyenoord Rotterdam![]()
Ja maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!
Toen zag ik deze![]()
![]()
![]()
Dus als je je ass bedekt kan het ineens wel gewoon?Ga weg man.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
En die andere shit moet je aandoen tijdens het sporten, je gaat toch niet zo buiten rondlopenstrakke broekleggings die meer naar broek neigen vind ik wel weer oké om zonder per se iets langs op te dragen.
Edit: mits mooi figuur natuurlijk![]()
![]()
Dat is misschien nog wel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragen
En die andere shit moet je aandoen tijdens het sporten, je gaat toch niet zo buiten rondlopenstrakke broekleggings die meer naar broek neigen vind ik wel weer oké om zonder per se iets langs op te dragen.
.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?![]()
![]()
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef jna het volgende:
Chicks met enkel een legging zien er echt te simpel uit om serieus te nemen.
![]()
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?Feyenoord Rotterdam![]()
Zie post #146 en #164 van dit topicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?.
![]()
Ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemen.
Jawel, je keek.![]()
Ik ga trouwens met mijn haar aan de slag. Even mijn nieuwe tondeuse uitproberen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind iig de doorzichtigheid niet om aan te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?Vormen die geaccentueerd worden is niks mis mee, mits een fatsoenlijk figuurtje. Draag vaak genoeg kleding waarbij vormen duidelijk te zien zijn, maar een legging zien als broek gaat echt te ver
![]()
![]()
Zooitje ongeregeld zijn jullie ook he.
De een lult over yoga pants terwijl de ander op leggings doelt, stelletje prutsers lullen langs elkaar.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alles wat moeders maakt is lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rijst, kip, spinazie, mantoe en moeders lekkerste soep
Avondje autisten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Avondje autisten?Na een lange dag is dat stiekem hirlak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat is mantoe? Als ik Google vind ik alleen een Afghaans restaurant in Amsterdamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rijst, kip, spinazie, mantoe en moeders lekkerste soep. Busted!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is mantoe? Als ik Google vind ik alleen een Afghaans restaurant in Amsterdam. Busted!
kk lekker![]()
![]()
Heet hij Dennis Storm?!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:![]()
Blijft mooi
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
Ben ik de enige die ze echt totaal niet aantrekkelijk vind of zo
Maar Valerio vind ik nog wel sympathiek overkomen.Heaven is a place on earth with you![]()
Beetje medelijden met dat meisje.
Krijgt helemaal rooie vlekken en wordt al 1.5 jaar door die mongool gestalkt
Heaven is a place on earth with you![]()
al die kknerd spellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
al die kknerd spellenHij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
. Heeft ie wel een aanleiding om met je te praten though
.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
al die kknerd spellenCoD MW3, Fifa 12, Forza 4 enz. kan je echt geen nerdgames noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die fantasy games van tli wel
.
![]()
Hij is wel lekkerder dan Dennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
Heaven is a place on earth with you![]()
Wat nou fantasy games, ik noemde alleen maar oblivion en skyrim op hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CoD MW3, Fifa 12, Forza 4 enz. kan je echt geen nerdgames noemen. Die fantasy games van tli wel
.
Ben geen nerd die world of warcraft speelt.
Titi, ik heb het gehad. Ik ga een mail sturen naar loverboys met de vraag of Dennis en Vallie met ons willen daten.![]()
Ze zijn geen negers he, dat je het even weetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Allure_ het volgende:
Titi, ik heb het gehad. Ik ga een mail sturen naar loverboys met de vraag of Dennis en Vallie met ons willen daten.![]()
![]()
Hahaha doequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Allure_ het volgende:
Titi, ik heb het gehad. Ik ga een mail sturen naar loverboys met de vraag of Dennis en Vallie met ons willen daten.2 wanhopige dames.
Negers zijn easy, daar hoef je geen brief voor te schrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn geen negers he, dat je het even weet.
2 rijpe en gewillige dames met een jarenlange crush op deze mooiboysquote:.
![]()
Oh Ally moest vandaag nog aan je denken. Bij mijn sportschool is nu zo'n jongen in opleiding. Echt zo'n balletje met wat langer donkerblond haar. Mooi ding helemaal jou type.
Lief dat je er aan dacht. Wat is zijn nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Oh Ally moest vandaag nog aan je denken. Bij mijn sportschool is nu zo'n jongen in opleiding. Echt zo'n balletje met wat langer donkerblond haar. Mooi ding helemaal jou type.? Maar mijn type switched nogal eens per week
.
![]()
proestquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanslozen http://flockdraw.com/gallery/view/1200118!!
Sala ben je nog in die tc? Mijn internet is aan het bitchen dus ik zie niks meer![]()
![]()
Ja joh, kijk hoe afschuwelijk ze zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Perfecte illustratie van de belachelijkheid van hoge h.. Laat eigenlijk ook maar.
Het is dat ik niet normaal op internet kan, anders had ik mooie hoge hakken gepost die jij zelfs mooi zou vinden
![]()
![]()
Slinger die private sessie maar open dan, time to get berberlicious.quote:Die kreeg ik voor mijn verjaardag.quote:Maar na een kwart van de fles ging het dopje kapot.
Massageolie (ook de blauwe) is ook lekker trouwens.
![]()
Komt door die gespierde vingers van je, dat dopje kan het niet handelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Die kreeg ik voor mijn verjaardag.Maar na een kwart van de fles ging het dopje kapot.
Massageolie (ook de blauwe) is ook lekker trouwens.
Maar ja, het is spange shit
![]()
![]()
Ah, heerlijk! Sowieso Ritualsquote:
Deze is ook heeeerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slinger die private sessie maar open dan, time to get berberlicious.![]()
![]()
Haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door die gespierde vingers van je, dat dopje kan het niet handelenMaar ja, het is spange shit
Neuh, we praten wel over ongeveer een jaar terug en toen was ik nog een skinny fuck. Maar gewoon, dat tuutje op die fles (onder de dop) was ingedrukt ofzo. Kwam niets meer uit. En dan staat er 'niet doorboren', 'niet dit', 'niet dat' en dan zit je daar met een fles vol van dat spul.
En kun je er niet meer bij.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, heerlijk! Sowieso Rituals
Deze is ook heeeerlijk!light flow heavy flow YOGI FLOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komt![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, heerlijk! Sowieso Rituals
Deze is ook heeeerlijk!Yogi flow is zo lekker ja, mijne is opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komttragiek in mijn leven
![]()
wat 'n tragiek meidI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beetje stressen voor m'n studie. Vrijdag naar Rome, maar daardoor liggen alle deadlines opeens op donderdag. En dan ook nog een presentatie voorbereiden die ik in Rome moet geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje treuren om m'n yogi flow. Hoe gaat het met jou?Jawel, je keek.![]()
Well, you have bad hair.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Go back to your home on whore islandI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Aiiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje stressen voor m'n studie. Vrijdag naar Rome, maar daardoor liggen alle deadlines opeens op donderdag. En dan ook nog een presentatie voorbereiden die ik in Rome moet geven.Herkenbaar wel. Maar toch lekker, even keihard werken onder flinke druk en dan daarna een beloning in de vorm van Rome
je kan het slechter hebben.
Ik presteer altijd het beste onder druk![]()
![]()
heb je um gedjoektquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Sala-adin het volgende:
Viese guy staat gwn op me patta net in de treinFeyenoord Rotterdam![]()
Sorry manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Sala-adin het volgende:
Viese guy staat gwn op me patta net in de trein
Deathlift or Die.![]()
Trekt ook nog een biertje open en sproeit shit in het rond
Nee niet gestoken, gwn vragend aangekeken voor een sorry maar die kwam er niet.![]()
Eens met dWc in de leggingkwestie. Niks mis mee. En ook niet als m'n (hypothetische hihaho) vriendin het zou dragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die army chick, cute maar not my type. Zou 'r wel doen hoor, als het moest.What up bb?quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
Trekt ook nog een biertje open en sproeit shit in het rond
Nee niet gestoken, gwn vragend aangekeken voor een sorry maar die kwam er niet.aso's in het OV. Pas in de metro ook, stond er een man, gaat ie gewoon midden in een volle metro staan plassen, nasty
![]()
![]()
Ik vond nagels knippen al erg maar dit slaat echt allesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]aso's in het OV. Pas in de metro ook, stond er een man, gaat ie gewoon midden in een volle metro staan plassen, nasty
![]()
![]()
Hou je mond tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]aso's in het OV. Pas in de metro ook, stond er een man, gaat ie gewoon midden in een volle metro staan plassen, nasty
Draak
Deathlift or Die.![]()
Ik heb wel een keer stiekem m'n nagels gevijld onderweg naar een belangrijke afspraakquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vond nagels knippen al erg maar dit slaat echt allesThe fuck? waarom dit nou weerquote:hater
![]()
leuk verzonnenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoe the fuck kan je pissen in een volle metro? Dat moet gewoon de Amsterdamse metro zijn, kan niet anders.
Rotterdamse metro's zit vol met camera's en beveiliging.
[ Bericht 13% gewijzigd door o.us op 21-03-2012 00:20:53 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjequote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Hoe the fuck kan je pissen in een volle metro? Dat moet gewoon de Amsterdamse metro zijn, kan niet anders.
net na Slinge
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjenet na Slinge
![]()
![]()
Wauw gaan we beginnen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ja want jij was erbij? Ga lekker knikkeren jong.Ik heb vanmorgen twee keer ruzie gehad in het ovquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Rotterdamse metro's zit vol met camera's en beveiliging.
Deathlift or Die.![]()
ah, knikkeren. ik was koning van speelplaatsquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ja want jij was erbij? Ga lekker knikkeren jong.
Ghehe ja maar das niet erg tochhh. De vrouw in kwestie zat gewoon met zo'n schaartje in de metro en liet al dr nagels ook vallen en zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer stiekem m'n nagels gevijld onderweg naar een belangrijke afspraak![]()
![]()
Wij eindigen nooitquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw gaan we beginnen?
[..]
Ik heb vanmorgen twee keer ruzie gehad in het ov![]()
En al die ruzies, misschien moet je het eens zoeken bij jezelf![]()
![]()
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjenet na Slinge
Pissen in een volle metro, the fuck.
Ergste wat ik heb gedaan in tram/metro is kapsalon/ AH maaltijdsalade kanen.
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 21-03-2012 00:24:00 ]Feyenoord Rotterdam![]()
badass gespotI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zeg alleen dat je verhaal leuk verzonnen isquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wij eindigen nooit![]()
En al die ruzies, misschien moet je het eens zoeken bij jezelfquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnPissen in een volle metro, the fuck.
Deathlift or Die.![]()
Veracht mij, de stoute jongen die ik ben verdient dat.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 21-03-2012 00:26:19 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Goeien edit, taalbarbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:26 schreef o.us het volgende:
Veracht mij, de stoute jongen die ik ben verdient dat.
Deathlift or Die.![]()
Richting Centraal inderdaad, was wel zo'n zwervertype en volgens mij helemaal weg van de halve litertjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnPissen in een volle metro, the fuck.
. Bij Maashaven weer eruit, net zoals al het tuig
![]()
![]()
What is this I don't even..quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
Gewoon over de vloer of in een flesje of wat?
Ik moet zeggen, als ik bij Maashaven of Rijnhaven er uit moet heb ik zo van "Ik kom over een standaardmoker die in een pauperflat woont. Enig lichtpuntjes zijn dat ik geen tassen van de Aldi/Lidl draag en dat er geen dik klein vrouwtje met hoofddoek op naast mij looptquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Richting Centraal inderdaad, was wel zo'n zwervertype en volgens mij helemaal weg van de halve litertjes. Bij Maashaven weer eruit, net zoals al het tuig
"
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 21-03-2012 00:30:03 ]Feyenoord Rotterdam![]()
ik lees de spitsquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit in het OV dan, volgens mij ben jij wel een stoute jongenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Over de vloer ja, tegen de deur aan. Daarna zo'n mooie plas die langzaam door de metro heen dreef.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
What is this I don't even..![]()
Gewoon over de vloer of in een flesje of wat?![]()
Gewoon je gymbag dragen en je jas half aan/uit doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als ik bij Maashaven of Rijnhaven er uit moet heb ik zo van "Ik kom over een standaardmoker die in een pauperflat woont. Enig lichtpuntje is dat ik geen tassen van de Aldi/Lidl draag"
![]()
Nasty shit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Over de vloer ja, tegen de deur aan. Daarna zo'n mooie plas die langzaam door de metro heen dreef.full stops and exclamation marks![]()
Zo rock ik altijd mijn outside outfit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon je gymbag dragen en je jas half aan/uit doen.Feyenoord Rotterdam![]()
Wel kut als je open toed heels hebt en het een diepe plas wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je met hoge hakken toch het geluk dat je minder oppervlak hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je met hoge hakken toch het geluk dat je minder oppervlak hebt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: