'Wingardium Leviosa!'quote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
Deel 1 blijft gewoon het tofst. Ik kan die inmiddels al letterlijk meepraten maar alsnog
Omdat de laatste 2 beledigend zijn.quote:
Hihaho, van iemand die wat weet van de hip hop cultuur zouden we juist mogen verwachten dat hij/zij snapt dat er een verschil is tussen de verschillende termen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Stond er iets stoers?Tof. En nog mijn oprechte excuses voor het luisteren naar hip-hop/rap als BLANKE. Kan natuurlijk echt niet
x
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:16 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was vandaag in amsterdam gaan boarden in buurt van marnix was een guy heavy gegaan met zijn bmx.
Toen hij op brancard lag zat hij gwn te smilen, was routinewerk volgens zijn matties
Ze deden fuckin lijpe dingen best hard, maarja dan gaat het ook fout hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind dat ook tof op bmx, alleen durf ik dus echt niet in halfpipes of hele hoge sprongen etc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag ze vooral zo. Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uit
Blote benen in een strak rokje, veel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij mij wel. Mijn kuiten en reet steken toch uit.
Ik ga speciaal naar Schotland om ongenegeerd rokjes te dragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Blote benen in een strak rokje, veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |