quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Avondje autisten?Na een lange dag is dat stiekem hirlak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wat is mantoe? Als ik Google vind ik alleen een Afghaans restaurant in Amsterdamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rijst, kip, spinazie, mantoe en moeders lekkerste soep
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is mantoe? Als ik Google vind ik alleen een Afghaans restaurant in Amsterdam. Busted!
Heet hij Dennis Storm?!quote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef junamii het volgende:
Ben ik de enige die ze echt totaal niet aantrekkelijk vind of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
al die kknerd spellenHij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
All good things are wild and free.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
al die kknerd spellenCoD MW3, Fifa 12, Forza 4 enz. kan je echt geen nerdgames noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die fantasy games van tli wel
.
Hij is wel lekkerder dan Dennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij speelt ook COD, ik wil met hem trouwen.Hoeft ie me ook niet te benaderen want we gamen toch alleen maar.
Wat nou fantasy games, ik noemde alleen maar oblivion en skyrim op hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CoD MW3, Fifa 12, Forza 4 enz. kan je echt geen nerdgames noemen. Die fantasy games van tli wel
.
Ze zijn geen negers he, dat je het even weetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Allure_ het volgende:
Titi, ik heb het gehad. Ik ga een mail sturen naar loverboys met de vraag of Dennis en Vallie met ons willen daten.
Hahaha doequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Allure_ het volgende:
Titi, ik heb het gehad. Ik ga een mail sturen naar loverboys met de vraag of Dennis en Vallie met ons willen daten.
Negers zijn easy, daar hoef je geen brief voor te schrijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn geen negers he, dat je het even weet
2 rijpe en gewillige dames met een jarenlange crush op deze mooiboysquote:
Lief dat je er aan dacht. Wat is zijn nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Oh Ally moest vandaag nog aan je denken. Bij mijn sportschool is nu zo'n jongen in opleiding. Echt zo'n balletje met wat langer donkerblond haar. Mooi ding helemaal jou type.
proestquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanslozen http://flockdraw.com/gallery/view/1200118
Ja joh, kijk hoe afschuwelijk ze zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Perfecte illustratie van de belachelijkheid van hoge h.. Laat eigenlijk ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |