LMFAOSHMSFOAIDMTquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijken. Klein kontje mag soms wel
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
99,9% zijn dat wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je Googled op legging + celebrity, zijn dat dan ook allemaal hoeren?_!
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!
Ja maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je Googled op legging + celebrity, zijn dat dan ook allemaal hoeren?_!
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Dat is misschien nog wel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragen
En die andere shit moet je aandoen tijdens het sporten, je gaat toch niet zo buiten rondlopenstrakke broekleggings die meer naar broek neigen vind ik wel weer oké om zonder per se iets langs op te dragen.
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef jna het volgende:
Chicks met enkel een legging zien er echt te simpel uit om serieus te nemen
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?
Zie post #146 en #164 van dit topicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?
Ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemen.
Ik vind iig de doorzichtigheid niet om aan te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?
Alles wat moeders maakt is lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rijst, kip, spinazie, mantoe en moeders lekkerste soep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |