Ik ga speciaal naar Schotland om ongenegeerd rokjes te dragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Blote benen in een strak rokje, veel beter
Sorry, ging per ongelukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het een trend om pantys met enorme ladders en gaten te dragen?
Nee idd, net nog een chick met slechts een groot vest en die panty met ladders en gten. Ze kon zo door voor een junkiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap het echt niet, ziet er toch niet uit
Mijn penis innerlijk haar vajayjayquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er goed uit, is dat van jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sieraad om je oor mee te stretchenquote:
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht wordenquote:
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk naar Kanye, maar ligt aan de persoon van wie ik het kan overkopen. Krijg het zaterdag te horen.
Awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het is dus Kanye West ENNNN JayZ. Dus je zal dan JayZ ook wel zien
Dus wel als het gratis is?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmij
Pics als het zo ver is. Tof dat je het aan durft ik wil het al sinds mijn 16e en nog nooit de stap durven nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht worden
ja manquote:
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sieraad om je oor mee te stretchen
[..]
Whehe, beetje zonde van m'n geld als ik het niet doe hè. Ik wil het ook al best lang maar nu pas doe ik het echt. Ik heb zoveel gaatjes in mn oren die ik elke keer afwissel dus 1 oorlel kan best gestretcht worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubHoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, is dat van jullie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh hoe groot wil je ze hebben? Pics aubMaximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen, ik kom net van de KNO-arts, goede nieuws: Ik ben niet allergisch voor m'n katten, slechte nieuws: Ik moet aan m'n neus geopereerd wordenGodverdomme. Weer 2 weken plat.
Spaar me alsjeblieft jaquote:
Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?
Komt toch wel goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft jaHet is een operatie aan de binnenkant want 1 bijholte is misvormd en dus helemaal dicht. Bij 7% van de mensen komt het voor, heb ik weer
Ah, oké. Fijn nieuwjaar nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.
Jupquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou huilen. Vas over 5 jaar:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmijfull stops and exclamation marks
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloefquote:
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloef' (no homo), maar er wordt moks' alesi met sebi jari en botervis (gewoon gebakken voor erbij) gefixt
.
Klopt ik sta soppend in de sportschool.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.
Ik kreeg hem er niet in dus ik heb nu mn navelpiercing erin gedaan, die is 2 mm ofzoiets. Brand wel behoorlijk zeg jeetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup
En Vas, dat had ik ook volgens mijValt heel erg mee tho. Je wordt onder algehele narcose gebracht en die operate duurt maar 15/20 min. Totaal geen last van gehad verder.
En heb je al gestretched? Mijn stretchtools liggen hier al een half jaar o.i.d. en ik durf het nog steeds niet
Mandatory youtube clip:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.
Gewoon veel verschillende oefeningen doen voor een volledige ontwikkeling. Vanuit alle hoeken aanpakken. En dan bedoel ik dus niet per se in elke training hè, gewoon afwisselen in periodes. Na verloop van tijd (lees: lange tijd) merk je dan of bepaalde gebieden echt achterblijven ondanks het feit dat je ze evenveel aanpakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
Krio heb je nog tips om je triceps helemaal kapot te maken. En dan niet de long head want die krijgt meer dan genoeg lobi bij mij, heb juist het idee dat die andere twee achterliggen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Beste post van dit deelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshitquote:
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
[..]
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshit. Nou, mooi stukje kunst man! Werkelijk waar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.
True, wifey material deze chickquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens dit meisje, she cute
noh man die met kiwiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die met appel blijft nog het lekkerste
Joa.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die groene met die blauwe muts.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Elke jongeman van wie de balletjes reeds zijn ingedaald zou alle dames, zonder uitzondering, gewoon doen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Neuh, alleen kansloos als ze er gewoon het figuur niet voor hebben.
Wel mee eens, alleen voor sportenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
[..]@ vrouwen die leggings als broek dragen in 't openbaar en ze zijn niet aan 't hardlopen ofzo. Kansloze hoeren.
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Per definitie kansloos. Als iets 'vieze hoer' uitstraalt is er bij lopen als een.
Walks like a duck, talks like a duck............ Prolly a duck.
Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die in een legging zonder iets erover op straat lopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
Case and point. Next.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, ik geniet er wel altijd van. M'n eigen vriendin zie ik er liever niet zo bijlopen.
Ik zou Allah danken als hij die sahbe's neer zou schieten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat zeg ik.
[..]
Ik dank Allah Mag ik dat zeggon? voor mocro chimeids die alleen in een legging op straat lopen.
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat hoerig. Heerlijk
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Nee dat ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft amper kont jongen waar hebben we het nou over?
Oud-Zuid swagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
5 huillachjes voor deze vrouw. Uggs met een legging. Lol.
I honestly couldn't care lessquote:
LMFAOSHMSFOAIDMTquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, een vadsige reet in een legging is lekker om naar te kijken. Klein kontje mag soms wel
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Jajong het volgende:
99,9% zijn dat wel ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je Googled op legging + celebrity, zijn dat dan ook allemaal hoeren?_!
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!
Ja maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je Googled op legging + celebrity, zijn dat dan ook allemaal hoeren?_!
[ afbeelding ]
Krio? Die rechter, I know you would!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar.
Toen zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Dat is misschien nog wel beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Juist, zoals dat meisje rechts moet je het dragen
En die andere shit moet je aandoen tijdens het sporten, je gaat toch niet zo buiten rondlopenstrakke broekleggings die meer naar broek neigen vind ik wel weer oké om zonder per se iets langs op te dragen.
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef jna het volgende:
Chicks met enkel een legging zien er echt te simpel uit om serieus te nemen
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?
Zie post #146 en #164 van dit topicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus als je vriendin met alleen een legging aan op straat loopt heb je er geen problemen mee?
Ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's raar, ik zou ze juist serieus nemen.
Ik vind iig de doorzichtigheid niet om aan te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter.
Maar wat is nou het probleem dan, de vormen die kei geaccentueerd zijn, of de eventuele doorzichtigheid?
Alles wat moeders maakt is lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Rijst, kip, spinazie, mantoe en moeders lekkerste soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |