Komt door die gespierde vingers van je, dat dopje kan het niet handelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Die kreeg ik voor mijn verjaardag.Maar na een kwart van de fles ging het dopje kapot.
Massageolie (ook de blauwe) is ook lekker trouwens.
Ah, heerlijk! Sowieso Ritualsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slinger die private sessie maar open dan, time to get berberlicious.![]()
Haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door die gespierde vingers van je, dat dopje kan het niet handelenMaar ja, het is spange shit
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, heerlijk! Sowieso Rituals
Deze is ook heeeerlijk!light flow heavy flow YOGI FLOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komt
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, heerlijk! Sowieso Rituals
Deze is ook heeeerlijk!Yogi flow is zo lekker ja, mijne is opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je hebt me nog steeds niet verteld hoe je aan al die gekke bijnamen komttragiek in mijn leven
Beetje stressen voor m'n studie. Vrijdag naar Rome, maar daardoor liggen alle deadlines opeens op donderdag. En dan ook nog een presentatie voorbereiden die ik in Rome moet geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beetje treuren om m'n yogi flow. Hoe gaat het met jou?
Well, you have bad hair.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Go back to your home on whore island
Aiiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje stressen voor m'n studie. Vrijdag naar Rome, maar daardoor liggen alle deadlines opeens op donderdag. En dan ook nog een presentatie voorbereiden die ik in Rome moet geven.
heb je um gedjoektquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Sala-adin het volgende:
Viese guy staat gwn op me patta net in de trein
Sorry manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Sala-adin het volgende:
Viese guy staat gwn op me patta net in de trein
Eens met dWc in de leggingkwestie. Niks mis mee. En ook niet als m'n (hypothetische hihaho) vriendin het zou dragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat hoerig. Heerlijk
.
What up bb?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef Sala-adin het volgende:
Trekt ook nog een biertje open en sproeit shit in het rond
Nee niet gestoken, gwn vragend aangekeken voor een sorry maar die kwam er niet.
Ik vond nagels knippen al erg maar dit slaat echt allesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]aso's in het OV. Pas in de metro ook, stond er een man, gaat ie gewoon midden in een volle metro staan plassen, nasty
Hou je mond tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]aso's in het OV. Pas in de metro ook, stond er een man, gaat ie gewoon midden in een volle metro staan plassen, nasty
Ik heb wel een keer stiekem m'n nagels gevijld onderweg naar een belangrijke afspraakquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:15 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vond nagels knippen al erg maar dit slaat echt alles
The fuck? waarom dit nou weerquote:
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjequote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Hoe the fuck kan je pissen in een volle metro? Dat moet gewoon de Amsterdamse metro zijn, kan niet anders.
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Hoe the fuck kan je pissen in een volle metro? Dat moet gewoon de Amsterdamse metro zijn, kan niet anders.
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjenet na Slinge
Wauw gaan we beginnen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ja want jij was erbij? Ga lekker knikkeren jong.
Ik heb vanmorgen twee keer ruzie gehad in het ovquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Rotterdamse metro's zit vol met camera's en beveiliging.
ah, knikkeren. ik was koning van speelplaatsquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ja want jij was erbij? Ga lekker knikkeren jong.
Ghehe ja maar das niet erg tochhh. De vrouw in kwestie zat gewoon met zo'n schaartje in de metro en liet al dr nagels ook vallen en zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer stiekem m'n nagels gevijld onderweg naar een belangrijke afspraak
Wij eindigen nooitquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw gaan we beginnen?
[..]
Ik heb vanmorgen twee keer ruzie gehad in het ov
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was gewoon de metro in Rotterdam tho ousjenet na Slinge
Zeg alleen dat je verhaal leuk verzonnen isquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wij eindigen nooit![]()
En al die ruzies, misschien moet je het eens zoeken bij jezelf
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnPissen in een volle metro, the fuck.
Ergste wat ik heb gedaan in tram/metro is kapsalon/ AH maaltijdsalade kanen.
Goeien edit, taalbarbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:26 schreef o.us het volgende:
Veracht mij, de stoute jongen die ik ben verdient dat.
Richting Centraal inderdaad, was wel zo'n zwervertype en volgens mij helemaal weg van de halve litertjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke richting? Volle metro moet gewoon richting Centraal zijnPissen in een volle metro, the fuck.
Ergste wat ik heb gedaan in tram/metro is kapsalon/ AH maaltijdsalade kanen.
What is this I don't even..quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik moet zeggen, als ik bij Maashaven of Rijnhaven er uit moet heb ik zo van "Ik kom over een standaardmoker die in een pauperflat woont. Enig lichtpuntjes zijn dat ik geen tassen van de Aldi/Lidl draag en dat er geen dik klein vrouwtje met hoofddoek op naast mij looptquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Richting Centraal inderdaad, was wel zo'n zwervertype en volgens mij helemaal weg van de halve litertjes. Bij Maashaven weer eruit, net zoals al het tuig
ik lees de spitsquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit in het OV dan, volgens mij ben jij wel een stoute jongen
Over de vloer ja, tegen de deur aan. Daarna zo'n mooie plas die langzaam door de metro heen dreef.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
What is this I don't even..![]()
Gewoon over de vloer of in een flesje of wat?
Gewoon je gymbag dragen en je jas half aan/uit doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als ik bij Maashaven of Rijnhaven er uit moet heb ik zo van "Ik kom over een standaardmoker die in een pauperflat woont. Enig lichtpuntje is dat ik geen tassen van de Aldi/Lidl draag"
Nasty shit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Over de vloer ja, tegen de deur aan. Daarna zo'n mooie plas die langzaam door de metro heen dreef.
Zo rock ik altijd mijn outside outfit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon je gymbag dragen en je jas half aan/uit doen.
Wel kut als je open toed heels hebt en het een diepe plas wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je met hoge hakken toch het geluk dat je minder oppervlak hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je met hoge hakken toch het geluk dat je minder oppervlak hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |