quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Allure_ het volgende:
Staat er nu niks onder die spoiler, of kan ik het gewoon niet aanklikken.
werkt nietquote:
CB is een flabberaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)plexe-rekensom-10829
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar isquote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)plexe-rekensom-10829
Hij is ermee getrouwd... Hij zal haar er vast ook van overtuigd hebben dat drie keer pijpen op een dag goed is tegen gespleten haarpunten en deepthroaten een kindje uit Liberia drie minuten extra zuurstof oplevert.
Het is best moeilijk om in haar gedachtengang te komen. Misschien heeft ze gewoon gelijk op haar eigen manierquote:Op maandag 19 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is niet waar, dit kan niet waar zijn, ik geloof niet dat dit waar is.
I'd still do her, though
Vanwaar deze?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
Blanken die neger/nigga zeggen om lollig te doen.
Blanken die nigger/nikker zeggen kunnen een pak slaag krijgen van me.
Ga je beginnenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat clowneske figuur hier uit België.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan ga ik verder fok programmerenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Geeft niet, onze liefde is toch sterk genoeg.
De eerste keer dat ik die onderste zag ging ik echt kapotquote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |