Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er ook naar het supportersfeest 11 mei?
Was vorig jaar echt een aanfluitingquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er ook naar het supportersfeest 11 mei?
Hij zegt gelijkspel denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hopen dat ze bij VI morgen voorspellen dat Ajax wint, dan is die ook weer in de pocket
Voor mij zijn ze ook favoriet. En daar ben ik eerlijk gezegd niet erg blij mee, want dat brengt druk en verwachtingen met zich mee voor deze ploeg snotneuzen. En de ArenA gaat natuurlijk koken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:34 schreef J2T het volgende:
PSV is de grote favoriet voor zondag. Kijk naar onze selectie versus die van PSV. Valt echt vies tegen. Gaat iig heel lastig worden.
Schonken ze zeker alleen sneeuwwitje ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Was vorig jaar echt een aanfluiting
Mee eens. Al moet je als prof wel met de druk om kunnen gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze ook favoriet. En daar ben ik eerlijk gezegd niet erg blij mee, want dat brengt druk en verwachtingen met zich mee voor deze ploeg snotneuzen. En de ArenA gaat natuurlijk koken.
Ajax thuis is juist een nadeel, ik geloof dat Ajax in de ArenA slechts 2 keer gewonnen heeft van PSV in de competitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga voor andersom.
Ajax thuis en een veel betere reeks, dus de favoriet. Maar ik ben liever de favoriet dan de underdog denk ik, want dat betekent dat je gewoon betere wedstrijden hebt laten zien afgelopen tijd en meer kans hebt om te winnen.
Unibet geeft Ajax @ 2,15 en PSV @ 3,20. Ook voorkeur voor Ajax.
Ja klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schonken ze zeker alleen sneeuwwitje ?
Geschiedenis van jaren terug zegt nu niet zo veel, dat heeft geen invloed meer. De vorm van de afgelopen tijd wel. Thuisvoordeel is een voordeel, kan je niet echt om heen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax thuis is juist een nadeel, ik geloof dat Ajax in de ArenA slechts 2 keer gewonnen heeft van PSV in de competitie.
Unibet zou ik niet teveel vanuit gaan, Ajax staat boven PSV en Ajax speelt thuis, vandaar dat die odds zo staan. maar gezien het spel is PSV favoriet.
Ajax heeft een betere reeks, maar niet tegen de beste ploegen op dit moment. Ploegen die weinig weerstand en strijd leveren, en de overwinningen die ze hebben geboekt waren niet bepaalt overtuigend.
Lens moet absoluut spelen zondag tegen één van die zwakke backs van Ajax. Beter dan Labyad of Wijnaldum die niet één direct duel aangaan met de back maar alleen naar binnen trekken. Daar hebben we er op links al één van staan, terwijl je dit gewoon moet uitbuiten. Lens liet afgelopen zondag ook wel raad te weten met een niet al te sterke back.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speelde zondag érg sterk. Vandaag minder, maar nog altijd niet onaardig. Ik zou hem zondag absoluut opstellen.
Die kunnen het voetbal niet objectief bekijken. Net als jij overigens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
In het Ajax topic zijn ze ook al heilig overtuigd dat de overwinning al binnen is.
Omdat ze tegen 6 slechte tegenstanders met de hakken over de sloot winnen.
Jij vond het allemaal overtuigend?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Die kunnen het voetbal niet objectief bekijken. Net als jij overigens.
Kan je lezen? Ik zeg toch dat zij het niet objectief kunnen bekijken? Ik zeg toch dat dit redelijk makkelijk voor jullie gaat worden? De manieren waarop PSV (bij vlagen, dat moet ik wel zeggen) combineert zie ik Ajax niet doen hoor. Jullie selectie is gewoon beter dan dat halve A-junioren team wat er bij ons nu op het veld staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vond het allemaal overtuigend?
Hoezo kan ik het dan niet objectief bekijken? Ik heb mijn mening niet eens gegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik zeg toch dat zij het niet objectief kunnen bekijken? Ik zeg toch dat dit redelijk makkelijk voor jullie gaat worden? De manieren waarop PSV (bij vlagen, dat moet ik wel zeggen) combineert zie ik Ajax niet doen hoor. Jullie selectie is gewoon beter dan dat halve A-junioren team wat er bij ons nu op het veld staat.
Edit: ik vond het alles behalve overtuigend. Ik denk zelfs dat ik in de competitie nog geen een goede wedstrijd heb gezien.
Ik heb je toch vaker zien posten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan ik het dan niet objectief bekijken? Ik heb mijn mening niet eens gegeven.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld zich
Ben fan van PSV sinds de halve finale tegen AC Milaan in 2004,duurde pas in Januari 2005 dat ik volledig 100% PSV ben.
COCU![]()
Je bedoelt de halve finale van 4 mei 2005? :quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld zich
Ben fan van PSV sinds de halve finale tegen AC Milaan in 2004,duurde pas in Januari 2005 dat ik volledig 100% PSV ben.
COCU![]()
Tja, 6 redelijk makkelijke wedstrijden op papier, die toch flink tegen vallen eenmaal in het veld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
In het Ajax topic zijn ze ook al heilig overtuigd dat de overwinning al binnen is.
Omdat ze tegen 6 slechte tegenstanders met de hakken over de sloot winnen.
Ik verwacht eerlijk gezegd een wedstrijd als die van vorig jaar. Beide teams speelden op safe, niemand durfde iets te forceren en het was eigenlijk een beetje een schaapswedstrijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
Belangrijkste is dat we zondag het middenveld beheersen.
Denk toch dat het een gelijkspel wordt.. 1-1, beide zullen niet willen verliezen.
Maar het spel van Ajax is voor PSV fijn(er) om tegen te voetballen dan bijv een Feyenoord, daarom winnen we regelmatig van Ajax.. omdat we dan kunnen voetballen en er ruimtes liggen
Waar wil jij zitten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand voor welk vak je kaartjes moet kopen, wil je achter het goal ofzo zitten?
twitter:PSVStats twitterde op donderdag 22-03-2012 om 13:20:34In 43 officiële duels van @PSV vielen dit seizoen al 168 doelpunten: 114 voor PSV en 54 voor de tegenstanders (3,90 gem.) reageer retweet
bij de hooligans jonge! Achter het goal dus lijkt mequote:
Is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
bij de hooligans jonge! Achter het goal dus lijkt me
2004 toch?toen het net niet was?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Je bedoelt de halve finale van 4 mei 2005? :
Sorry ja dat weet ik wel idd, maar ik bedoelde voor in de Kuip met de finalequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken?
edit oh wacht;
http://www.psv.nl/web/show/id=53348
Ze gebruiken andere hokjes...
zelfde principe... googlenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry ja dat weet ik wel idd, maar ik bedoelde voor in de Kuip met de finale
Ja dat is een beetje klote in de trein op je telefoonquote:
God wat een opluchting om een coach te hebben die gewoon de waarheid vertelt! Rutten had er een handje van om dit soort overwinningen die ook heel anders hadden kunnen aflopen neer te zetten als goede wedstrijden waarin de ploeg had laten zien dat ze volwassen aan het worden was en meer van dat soort onzin. Om vervolgens de wedstrijd daarna weer vol op de bek te gaanquote:Cocu: missie geslaagd
HEERENVEEN - Over het spel van PSV was Phillip Cocu woensdag niet zo tevreden, maar het resultaat was in de halve finale van het bekertoernooi heilig. "De doelstelling was het bereiken van de finale en dat hebben de jongens voor elkaar gekregen”, zei Cocu na de zege op sc Heerenveen (1-3). "Daar ben ik erg tevreden over.”
Cocu gaf ruiterlijk toe dat de Friezen bij vlagen de boventoon voerden. "In het begin van de wedstrijd konden we niet echt grip op Heerenveen krijgen. De tweede helft startten we sterk, daar hebben we het verschil kunnen maken. Daarna heeft onze keeper ons een aantal keer goed gered. Heerenveen was toen duidelijk sterker, wij gaven veel ruimte en kansen weg.”
Helaas heb je hier veel gelijk meequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat komt omdat omdat maar weinig voetbal supporters realistisch zijn
Als je uitkaart hebt (bekerfinale heb je het over toch) dan kom je daar sowieso te zitten, aangezien hun eerste keuze hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand voor welk vak je kaartjes moet kopen, wil je achter het goal ofzo zitten?
Heb je ook een uitkaart?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Morgenvroeg om 9 uur lekker boeken voor een groepje
Meen je dit nu echt? Het kan natuurlijk altijd hoor, maar wat heeft Ajax nu precies laten zien dat je ze zo ver boven PSV zet? Sla je nu niet een beetje te ver door naar de andere kant? Ik denk dat we Ajax nou ook weer niet groter moeten maken dan dat ze zijn, zo sterk is het elftal van Ajax niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God wat een opluchting om een coach te hebben die gewoon de waarheid vertelt! Rutten had er een handje van om dit soort overwinningen die ook heel anders hadden kunnen aflopen neer te zetten als goede wedstrijden waarin de ploeg had laten zien dat ze volwassen aan het worden was en meer van dat soort onzin. Om vervolgens de wedstrijd daarna weer vol op de bek te gaan.
Dat vol op de bek gaan verwacht ik zondag ook weer maar echt heerlijk om een coach te horen zeggen waar het op staat.![]()
Ik voorspel wel dat als hij hier nog een half jaartje mee doorgaat dat de roze-bril-josti's gaan roepen dat Cocu een negatieve coach is en zo het moraal van de selectie omlaag praat
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heujjj PSV - Heracles in de kuip
Nee. Eerste keer dat ik geen EV prefereer als het aangeboden wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je ook proberen voor eigen vervoer?
Ik zie troostprijs meer als een prijsje wat je pakt, omdat het beoogde doel niet behaald is. Kan me niet voorstellen dat 8 April de competitie al is beslist, dus dan zou de beker pakken een mooi begin zijn met hopelijk een nog mooier slot van de competitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het is een troostprijs, maar nu hij binnen handbereik is toch wel lekker om weer eens iets te winnen.
Eerst zondag overleven
Wat ik bedoel is; stel je pakt als PSV zijnde het kampioenschap niet, dan zou de beker een troostprijs zijn. Echter altijd prettig om weer eens iets te winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie troostprijs meer als een prijsje wat je pakt, omdat het beoogde doel niet behaald is. Kan me niet voorstellen dat 8 April de competitie al is beslist, dus dan zou de beker pakken een mooi begin zijn met hopelijk een nog mooier slot van de competitie.
Ah, op zo'n fiets. Ik snap 't. Ja, ik vind de beker een mooie prijs, hoor. Zo'n Johan Cruijff schaal ofzo is pas pure aids. Nationale Beker zie ik graag in de prijzenkast.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is; stel je pakt als PSV zijnde het kampioenschap niet, dan zou de beker een troostprijs zijn. Echter altijd prettig om weer eens iets te winnen.
Door geen kampioen te worden of de beker te laten lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Berryquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Sowieso. Alsof Cruijff beter was dan Berry van Aerle of Edward Linskens.!!!
Beide. Ajax is toch de beste. Hebben deze clubs niets tegen in te brengen. Helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Door geen kampioen te worden of de beker te laten lopen?
Als het nodig is om een punt te maken, dan moet dat maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beide. Ajax is toch de beste. Hebben deze clubs niets tegen in te brengen. Helaas.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het nodig is om een punt te maken, dan moet dat maar.
Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijffquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso. Alsof Cruijff beter was dan Berry van Aerle of Edward Linskens.!!!
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Beide heren mochten de veters niet strikken vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijff
Die Cruijff komt zelf al jarenlang niet, ben je dan een triangeljosti.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?
Boy van Hanegem spint die shitquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijff
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?
Je wilt niet weten wat een triangeljosti in een fatsoenlijk orkest verdient. Ja, ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Cruijff komt zelf al jarenlang niet, ben je dan een triangeljosti.
Waarom begin je steeds over Ajax?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.
Denk je dat??PSV naait Ajax hard a.s zondag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.
Dat is de geest!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Denk je dat??PSV naait Ajax hard a.s zondag.
Dat dacht AZ ookquote:
Haha daar gaan we weerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou is PSV natuurlijk beter dan AZ
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha daar gaan we weer. Nee wie aan het eind van de competitie staat die is de beste [ afbeelding ]
Die was om 10.00 al uitverkocht. Wordt volgens mij nog een flinke delegatie uit Eindhoven in Rotterdam op 8 Aprilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef MMUFC het volgende:
hier met 2 man, alleen wel treinte laat voor eigen vervoer..
Eigen vervoer was al om 9.05 uitverkochtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die was om 10.00 al uitverkocht. Wordt volgens mij nog een flinke delegatie uit Eindhoven in Rotterdam op 8 April
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |