Meen je dit nu echt? Het kan natuurlijk altijd hoor, maar wat heeft Ajax nu precies laten zien dat je ze zo ver boven PSV zet? Sla je nu niet een beetje te ver door naar de andere kant? Ik denk dat we Ajax nou ook weer niet groter moeten maken dan dat ze zijn, zo sterk is het elftal van Ajax niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God wat een opluchting om een coach te hebben die gewoon de waarheid vertelt! Rutten had er een handje van om dit soort overwinningen die ook heel anders hadden kunnen aflopen neer te zetten als goede wedstrijden waarin de ploeg had laten zien dat ze volwassen aan het worden was en meer van dat soort onzin. Om vervolgens de wedstrijd daarna weer vol op de bek te gaan.
Dat vol op de bek gaan verwacht ik zondag ook weer maar echt heerlijk om een coach te horen zeggen waar het op staat.![]()
Ik voorspel wel dat als hij hier nog een half jaartje mee doorgaat dat de roze-bril-josti's gaan roepen dat Cocu een negatieve coach is en zo het moraal van de selectie omlaag praat
Ik heb zo mijn twijfelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heujjj PSV - Heracles in de kuip
Nee. Eerste keer dat ik geen EV prefereer als het aangeboden wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga je ook proberen voor eigen vervoer?
Ik zie troostprijs meer als een prijsje wat je pakt, omdat het beoogde doel niet behaald is. Kan me niet voorstellen dat 8 April de competitie al is beslist, dus dan zou de beker pakken een mooi begin zijn met hopelijk een nog mooier slot van de competitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het is een troostprijs, maar nu hij binnen handbereik is toch wel lekker om weer eens iets te winnen.
Eerst zondag overleven
Wat ik bedoel is; stel je pakt als PSV zijnde het kampioenschap niet, dan zou de beker een troostprijs zijn. Echter altijd prettig om weer eens iets te winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie troostprijs meer als een prijsje wat je pakt, omdat het beoogde doel niet behaald is. Kan me niet voorstellen dat 8 April de competitie al is beslist, dus dan zou de beker pakken een mooi begin zijn met hopelijk een nog mooier slot van de competitie.
Ah, op zo'n fiets. Ik snap 't. Ja, ik vind de beker een mooie prijs, hoor. Zo'n Johan Cruijff schaal ofzo is pas pure aids. Nationale Beker zie ik graag in de prijzenkast.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is; stel je pakt als PSV zijnde het kampioenschap niet, dan zou de beker een troostprijs zijn. Echter altijd prettig om weer eens iets te winnen.
Door geen kampioen te worden of de beker te laten lopen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Berryquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Sowieso. Alsof Cruijff beter was dan Berry van Aerle of Edward Linskens.!!!
Beide. Ajax is toch de beste. Hebben deze clubs niets tegen in te brengen. Helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Door geen kampioen te worden of de beker te laten lopen?
Als het nodig is om een punt te maken, dan moet dat maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beide. Ajax is toch de beste. Hebben deze clubs niets tegen in te brengen. Helaas.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het nodig is om een punt te maken, dan moet dat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |