Ik heb je toch vaker zien posten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo kan ik het dan niet objectief bekijken? Ik heb mijn mening niet eens gegeven.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld zich
Ben fan van PSV sinds de halve finale tegen AC Milaan in 2004,duurde pas in Januari 2005 dat ik volledig 100% PSV ben.
COCU![]()
Je bedoelt de halve finale van 4 mei 2005? :quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja meld zich
Ben fan van PSV sinds de halve finale tegen AC Milaan in 2004,duurde pas in Januari 2005 dat ik volledig 100% PSV ben.
COCU![]()
Tja, 6 redelijk makkelijke wedstrijden op papier, die toch flink tegen vallen eenmaal in het veld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
In het Ajax topic zijn ze ook al heilig overtuigd dat de overwinning al binnen is.
Omdat ze tegen 6 slechte tegenstanders met de hakken over de sloot winnen.
Ik verwacht eerlijk gezegd een wedstrijd als die van vorig jaar. Beide teams speelden op safe, niemand durfde iets te forceren en het was eigenlijk een beetje een schaapswedstrijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
Belangrijkste is dat we zondag het middenveld beheersen.
Denk toch dat het een gelijkspel wordt.. 1-1, beide zullen niet willen verliezen.
Maar het spel van Ajax is voor PSV fijn(er) om tegen te voetballen dan bijv een Feyenoord, daarom winnen we regelmatig van Ajax.. omdat we dan kunnen voetballen en er ruimtes liggen
Waar wil jij zitten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand voor welk vak je kaartjes moet kopen, wil je achter het goal ofzo zitten?
twitter:PSVStats twitterde op donderdag 22-03-2012 om 13:20:34In 43 officiële duels van @PSV vielen dit seizoen al 168 doelpunten: 114 voor PSV en 54 voor de tegenstanders (3,90 gem.) reageer retweet
bij de hooligans jonge! Achter het goal dus lijkt mequote:
Is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
bij de hooligans jonge! Achter het goal dus lijkt me
2004 toch?toen het net niet was?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:15 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Je bedoelt de halve finale van 4 mei 2005? :
Sorry ja dat weet ik wel idd, maar ik bedoelde voor in de Kuip met de finalequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken?
edit oh wacht;
http://www.psv.nl/web/show/id=53348
Ze gebruiken andere hokjes...
zelfde principe... googlenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry ja dat weet ik wel idd, maar ik bedoelde voor in de Kuip met de finale
Ja dat is een beetje klote in de trein op je telefoonquote:
God wat een opluchting om een coach te hebben die gewoon de waarheid vertelt! Rutten had er een handje van om dit soort overwinningen die ook heel anders hadden kunnen aflopen neer te zetten als goede wedstrijden waarin de ploeg had laten zien dat ze volwassen aan het worden was en meer van dat soort onzin. Om vervolgens de wedstrijd daarna weer vol op de bek te gaanquote:Cocu: missie geslaagd
HEERENVEEN - Over het spel van PSV was Phillip Cocu woensdag niet zo tevreden, maar het resultaat was in de halve finale van het bekertoernooi heilig. "De doelstelling was het bereiken van de finale en dat hebben de jongens voor elkaar gekregen”, zei Cocu na de zege op sc Heerenveen (1-3). "Daar ben ik erg tevreden over.”
Cocu gaf ruiterlijk toe dat de Friezen bij vlagen de boventoon voerden. "In het begin van de wedstrijd konden we niet echt grip op Heerenveen krijgen. De tweede helft startten we sterk, daar hebben we het verschil kunnen maken. Daarna heeft onze keeper ons een aantal keer goed gered. Heerenveen was toen duidelijk sterker, wij gaven veel ruimte en kansen weg.”
Helaas heb je hier veel gelijk meequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat komt omdat omdat maar weinig voetbal supporters realistisch zijn
Als je uitkaart hebt (bekerfinale heb je het over toch) dan kom je daar sowieso te zitten, aangezien hun eerste keuze hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand voor welk vak je kaartjes moet kopen, wil je achter het goal ofzo zitten?
Heb je ook een uitkaart?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Morgenvroeg om 9 uur lekker boeken voor een groepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |