quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Enige kutte is dat we zondag 2x moeten scoren om te winnen in de Arena
We moeten natuurlijk niet te frivool gaan doen.. zijn pas 2 wedstrijdjes, maar goede wedstrijden van Tyton..quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dat heeft Brands toch prima gezien met die Tyton. Ik dacht even dat Gomes weer in het doel stond.
Inderdaad, er volgen nog 8 examens + 1 Bekerfinale dit seizoen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk niet te frivool gaan doen.. zijn pas 2 wedstrijdjes, maar goede wedstrijden van Tyton..
Maar wat ook helpt .. hij is rustig, hij gaat niet tekeer zoals Issakson, dat geeft de verdediging ook meer rust.
Iddquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
nu allemaal naar de ard voor de verlenging van bayern
Ik verwacht Toivonen in plaats van Labyad en verder ongewijzigdquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Lens lacht weer. Lang geleden dat ik dat heb gezien. Zou hij er zondag instaan?
Speelde zondag érg sterk. Vandaag minder, maar nog altijd niet onaardig. Ik zou hem zondag absoluut opstellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Lens lacht weer. Lang geleden dat ik dat heb gezien. Zou hij er zondag instaan?
Nja moet zeggen dat ie het de laatste wedstrijden goed doet jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speelde zondag érg sterk. Vandaag minder, maar nog altijd niet onaardig. Ik zou hem zondag absoluut opstellen.
Ik gok in plaats van Wijnaldum want die wordt nu steeds verschoven terwijl Labyad een vast plek in het centrum heeft gekregenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik verwacht Toivonen in plaats van Labyad en verder ongewijzigd
3 jeesquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie gaat er ook naar het supportersfeest 11 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |