Mwa, tot nu toe vindt het elkaar maar moeilijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
1-1 zie ik. Kan helaas niet kijken. Is het wat?
Dat komt door die slappe verdediging en juffrouw issaksonquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Alweer achttien wedstrijden met minimaal één tegengoal
Eén voordeel: zodra deze reeks doorbroken is, is de kans klein dat we snel weer zo'n reeks hoeven te incasseren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Alweer achttien wedstrijden met minimaal één tegengoal
Lijkt me een mooie positieve gedachtequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Eén voordeel: zodra deze reeks doorbroken is, is de kans klein dat we snel weer zo'n reeks hoeven te incasseren.
Wijze woordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Eén voordeel: zodra deze reeks doorbroken is, is de kans klein dat we snel weer zo'n reeks hoeven te incasseren.
Inderdaad, naast het wegschieten van de bal na de overduidelijke overtreding, de tweede faalactie van Labyad deze wedstrijd.quote:
Denk eerder dat ie hem krijgt voor blijven praten en zeikenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, naast het wegschieten van de bal na de overduidelijke overtreding, de tweede faalactie van Labyad deze wedstrijd.
volgens traditie moet het nu 1-5 wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Sj0rSz het volgende:
Lekkere start van het tweede bedrijf!
Dit lijkt me toch wel beslist? Of is dat een gewaagde uitspraak?
Haha, het zou wat zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens traditie moet het nu 1-5 worden
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tyton staat wel lekker te keepen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |