Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijffquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Sowieso. Alsof Cruijff beter was dan Berry van Aerle of Edward Linskens.!!!
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Johan Cruijff schaal moeten clubs als Feyenoord, Twente en PSV gewoon boycotten.
Beide heren mochten de veters niet strikken vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijff
Die Cruijff komt zelf al jarenlang niet, ben je dan een triangeljosti.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?
Boy van Hanegem spint die shitquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat Van Hanegem veel beter was dan Cruijff
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon niet komen, terwijl je toch kampioen bent geworden. Of krijg je dan een boete?
Je wilt niet weten wat een triangeljosti in een fatsoenlijk orkest verdient. Ja, ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Cruijff komt zelf al jarenlang niet, ben je dan een triangeljosti.
Waarom begin je steeds over Ajax?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.
Denk je dat??PSV naait Ajax hard a.s zondag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Die JC schaal is gemaakt voor Ajax, wat mij betreft pakken ze die elk jaar.
Dat is de geest!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Denk je dat??PSV naait Ajax hard a.s zondag.
Dat dacht AZ ookquote:
Haha daar gaan we weerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou is PSV natuurlijk beter dan AZ
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha daar gaan we weer. Nee wie aan het eind van de competitie staat die is de beste [ afbeelding ]
Die was om 10.00 al uitverkocht. Wordt volgens mij nog een flinke delegatie uit Eindhoven in Rotterdam op 8 Aprilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef MMUFC het volgende:
hier met 2 man, alleen wel treinte laat voor eigen vervoer..
Eigen vervoer was al om 9.05 uitverkochtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die was om 10.00 al uitverkocht. Wordt volgens mij nog een flinke delegatie uit Eindhoven in Rotterdam op 8 April
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |