Benquote:
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ik loop nou al even te kutten met mijn iphone... ik heb een houder gekocht voor in de auto. Mijn tomtom is way outdated, en ik zag dat ik google maps had (kaarten). Ik kom van android af en daar zit gewoon navigatie in.
Nu loop ik al ff te kutten, ik krijg wel de route, maar in tekst. Niet in spraak. En als ik anders rij dan de route, berekend hij ook niet opnieuw de juiste route.
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.
Waze is walgelijk helaas.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
Je zal gelijk krijgen...helaas...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
ik zag het. Fucking kent half nl nietquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Waze.
Een keer op pad gegaan met Waze en het heeft me overal gebracht, behalve waar ik moest zijn.
Zeer zeker niet, vooral niet in dit mooie weer. Het is minder leuk als je ergens op tijd moet zijn en afhankelijk bent van navigatiesoftwarequote:Op maandag 26 maart 2012 14:58 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toeristisch uitje kan toch nooit kwaad?
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef Qwea het volgende:
ooh, hmm, navigon werkt wel.
Maar echt briljant is het allemaal helaas niet
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink winkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
heb je iphone losgekocht danquote:
Uhu, maar cydia heeft ook niksquote:Op maandag 26 maart 2012 17:58 schreef mirelia het volgende:
[..]
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink wink
Jup, los gekocht. Was 600 euroquote:Op maandag 26 maart 2012 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je iphone losgekocht danIk heb ook Ben en dat bevalt prima.. Wil wel een iphone maar die dure abonnementen staan me wat tegen... Het is gewoon nog steeds het goedkoopst over 2 jaar om mn huidige abo bij Ben te houden en dat ding los te kopen. Maar das weer zo een smak geld in een keer
Nee dat snap ikquote:Op maandag 26 maart 2012 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.
Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ikquote:
Heb het alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ik
Koop een Android.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)quote:
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)
Ja, naar de instellingen gaan en de boel aanpassen naar je eigen wens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)
quote:
whut.quote:
Dat komt door de implementatie van de Facebook applicatie. Die is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Dat ding werkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Bumperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Nou oké, ik ben erover uit; het word toch een iPhone 4S
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Ben alleen super bang dat het scherm gaat barsten.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
geen idee hoe goed dat werkt bij vallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef coscha het volgende:
[..]
meeeh, ik heb al zo'n hoesje:
[ afbeelding ]
en die vind ik mooier (A)
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
Ik heb een bumper, van 20 euro bij de saturn gekocht. Heb mijn iphone 2x van de trap laten flikkeren, 1x uit een ziekenhuis bed, 1x uit mijn eigen bed terwijl ik de dekens open sloegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik heb geen inboedel verzekeringquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Merkie het volgende:
Een hoesje + voorzichtig zijn doet wonderen.
Als je een hoesje koopt, let er dan wel op dat je een hoesje hebt die boven de rand van het scherm uitkomt, anders heeft het alsnog geen zin. Ik zie genoeg mensen met een hoesje die de voorkant totaal niet beschermt, dat snap ik niet zo goed. Voor ¤25 heb je een nieuwe achterkant op Marktplaats, dus als je echt een keer een beschadigde achterkant hebt kan je imho beter een nieuwe achterkant kopen dan er altijd een hoesje omheen doen die de voorkant van het scherm niet eens beschermt.
Dus: als je een hoesje koopt, koop dan ook echt een goed hoesje die daadwerkelijk je iPhone beschermt.
Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef coscha het volgende:
[..]
Aha
Dus zoiets;
[ afbeelding ]
is wel goed, maar dit;
[ afbeelding ]
Niet? (afschuwelijk ding, maar even om die randen)
Nou met m'n huidige telefoon (HTC Wildfire) durf ik na een jaar nog niet zonder hoesje xD en die is niet eens zo breekbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaan.
Ik heb die apple in ears, kwaliteit is prima voor de prijs (ca 70 euro?) en de remote gebruik ik intensief. Geef het altijd voice commands als niemand me kan horenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Zelf nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Damn, nu ga ik dingen opzoeken en dan ga ik toch weer twijfelen..
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Zijn er hier mensen die daar ook ervaring mee hebben?
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Soms. Maar dat is na 1 sec gelijk weer over.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Fout.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even de pro's van een bumper:
- alles blijft bereikbaar als voorheen
alleen openenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:59 schreef Narcotical het volgende:
Wil je ze alleen openen of ook bewerken? Anders zou je er gewoon PDF's van kunnen maken en dan openen met adobe reader oid denk ik
Ah well, live and learnquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Toch wel lelijke frontje hahahanou inderdaad
Ja. Geen hoesje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef coscha het volgende:
[..]
En heb je dan even een voorbeeld wat wel goed is?
5.1 nog niet zover ik weet, maar ik jailbreak dan ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry te lui, maar hij is er wel dus?
Kan je de voorkant verwisselen zonder scherm?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik hoor net dat mijn nieuwe frontje binnen is. Ben ik eindelijk van dat toch wel lelijke doorzichtige frontje af.
Voor de nieuwste software (5.1) is er alleen maar een tethered jailbreak.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef kree het volgende:
ok heb de nieuwste OS op iphone 3gs iemand een link naar de jailbreak?
Via PM of DM is ook prima
Zelf te lui, maar je verwacht van ons om wat voor jou te doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry te lui, maar hij is er wel dus?
Nee. Het kan wel, maar dat is een takkewerk en ze worden niet los verkocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je de voorkant verwisselen zonder scherm?
die van mij ook helaas, via the phone house gekocht. je krijgt toch maar 1 jaar garantie? anders moet ik dat ding ook maar 's terugdoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
Mijn homebutton is naar de tyfus, reageert de helft van de tijd niet meer. Er zit toch twee jaar garantie op die krengen? Iemand ervaring met hoe lang het duurt voor je een nieuwe hebt tegenwoordig?
Volgens mij is het Europees geregeld dat je 2 jaar garantie hebt. Had ik iig met mn iPhone 3 destijds wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
die van mij ook helaas, via the phone house gekocht. je krijgt toch maar 1 jaar garantie? anders moet ik dat ding ook maar 's terugdoen
Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij is het Europees geregeld dat je 2 jaar garantie hebt. Had ik iig met mn iPhone 3 destijds wel.
Iemand die even het verschil wil vertellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoop dat et lang duurt, als je zo dom bent om te updaten verdien je et
Bij een tethered moet je elke keer opnieuw jailbreaken als je de iPhone aanzet geloof ik, bij untethered hoef je maar 1 keer te jailbreaken en dan blijft het gewoon constant zoquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Iemand die even het verschil wil vertellen?
Ken de term wel maar weet niet precies hoe en wat
Gewoon een nieuwe erin zetten. Kost je een paar euro. Of probeer er eens contactspray in te spuiten. Dat werkte toen mijn iPhone was natgeregend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
Mijn homebutton is naar de tyfus, reageert de helft van de tijd niet meer. Er zit toch twee jaar garantie op die krengen? Iemand ervaring met hoe lang het duurt voor je een nieuwe hebt tegenwoordig?
Wat een dom antwoord sowiesoquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoop dat et lang duurt, als je zo dom bent om te updaten verdien je et
Je hebt recht op een deugdelijk product en mag verwachten dat een iphone langer mee gaat dan 1 jaar.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij een tethered moet je elke keer opnieuw jailbreaken als je de iPhone aanzet geloof ik, bij untethered hoef je maar 1 keer te jailbreaken en dan blijft het gewoon constant zo
Ik mijne bij de T-Mobile. Maar ik wil wel een refurbished, omdat mn batterij al kut begint te worden. Hobbel wel even langs de T/mobile binnenkort.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt recht op een deugdelijk product en mag verwachten dat een iphone langer mee gaat dan 1 jaar.
Heb de mijne bij saturn gekocht en daar zit wel 2 jaar op.
Een nieuwe batterij kost je ook maar een tientje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mijne bij de T-Mobile. Maar ik wil wel een refurbished, omdat mn batterij al kut begint te worden. Hobbel wel even langs de T/mobile binnenkort.
Ik gebruik deze de Klipsch S4i en ben er erg enthausiast over. Moet er wel bij zeggen dat ik ook de complyfoam tx-100 dopjes bij heb voor het beste resultaat:quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |