quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
4 of 4s?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:06 schreef fratsman het volgende:
Na een weekend priegelen, apps downloaden, spelen met de instellingen, etc. kan ik maar tot een conclusie komen; Wat een geweldig apparaat.Ik had 2 jaar geleden die beslissing al moeten nemen ipv te gaan kloten met die N97 mini.
Je kunt er zelfs mee bellen als je zou willenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
4s, en ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt/geprobeerd.
Nee, echt?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs mee bellen als je zou willen
Welke app?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Skype, forfone, rebtelquote:
Er belde net nog een vriend met de mededeling "Goh wat klink je ineens helder, ik versta je zo goed!"quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Mercan het volgende:
[..]
Beats by Dr. Drequote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Moeten het vet dure zijn of cheap ass goede kwaliteit zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
nooitquote:
30 - 80 range ongeveerquote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Moeten het vet dure zijn of cheap ass goede kwaliteit zijn?
Ik heb een paar van Philips van 20 euro en een paar van Beats by dr. Dre (ja echtquote:
Kwaliteit versus prijs vind ik belachelijk bij Beats. Die Philips hebben ook een mic? Dan hou ik het even ik gedachte en hobbel ik morgen ff langs de mediamarktquote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een paar van Philips van 20 euro en een paar van Beats by dr. Dre (ja echt) en die Philips klinkt heerlijk.
Ja om te bellen als ik muziek luister en/of op de fiets zit. Ook handig icm Siri als ik even snel iets wil noteren of in mijn agenda wil zetten.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Kwaliteit versus prijs vind ik belachelijk bij Beats. Die Philips hebben ook een mic? Dan hou ik het even ik gedachte en hobbel ik morgen ff langs de mediamarkt
Standaard Apple in-ears lijken me niet verkeerd, weet je zeker dat die remote 100% compatible is en alles doet wat je wiltquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja om te bellen als ik muziek luister en/of op de fiets zit. Ook handig icm Siri als ik even snel iets wil noteren of in mijn agenda wil zetten.
Zien er nog netjes en aardig solide uit ook, vind zulk draad wel prettig. Dankjequote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beste in hun prijsklasse
Die standaard bij je iPhone komen vind ik veel te groot en oncomfortabel, geluidskwaliteit is (daardoor) ook ruk. Die in-ears heb ik maar die zijn dood.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard Apple in-ears lijken me niet verkeerd, weet je zeker dat die remote 100% compatible is en alles doet wat je wilt
Geen idee. Er zitten wel vijf verschillende maten bij.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Zien er nog netjes en aardig solide uit ook, vind zulk draad wel prettig. Dankje
edit: weet je of er standaard rubbertjes op passen? dat was ook een nadeel van de Apple versie, een afwijkende maat waardoor je ze niet kan vervangen
Zonder Cydia? Nee toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:13 schreef Baghdaddy het volgende:
Jailbreaken (en het herstellen naar originele firmware) duurt hooguit 10 minuten en is veilig om te doen. Voor thema's heb je wel een jailbreak nodig.
Een goede site voor thema's is Macthemes.net forum of iFans.com.
Thema's zonder Cydia bedoel je? Kan primaquote:
Oja Winterboard helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Thema's zonder Cydia bedoel je? Kan prima.
Ah, ik wil juist niet updaten. Hecht teveel waarde aan die kleine tweaks.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Oja Winterboard helemaal vergeten. Heb 'm geüpdated naar 5.1, gebruikte nooit themes
.
Toen ik 5.0.1 jailbreakte met redsn0w kon ik Safari niet meer openen en niet meer inloggen op openbare netwerken met een toegangsscherm. En MxTube en dergelijke wilden nooit openenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah, ik wil juist niet updaten. Hecht teveel waarde aan die kleine tweaks.
Ja klopt dat was inderdaad met de vroege versie van redsn0w. Inmiddels verholpenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Toen ik 5.0.1 jailbreakte met redsn0w kon ik Safari niet meer openen en niet meer inloggen op openbare netwerken met een toegangsscherm. En MxTube en dergelijke wilden nooit openen.
Momenteel is er een tethered jailbreak (elke keer de iPhone reboot, moet het toestel opnieuw 'gejailbreakt' worden), niet handig nog. Een untethered (blijvende jailbreak) komt vast binnenkort.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:31 schreef jovink het volgende:
Heb er vorige week 5.1 opgezet, ik zie dat er nog geen stabiele jailbreaks zijn voor 5.1? Of kan ik hem terugzetten naar 5.0.1?
Beste optie inderdaad. You're welcomequote:
Wel met de SHSH-blobs toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Momenteel is er een tethered jailbreak (elke keer de iPhone reboot, moet het toestel opnieuw 'gejailbreakt' worden), niet handig nog. Een untethered (blijvende jailbreak) komt vast binnenkort.
Terugzetten is helaas niet zomaar mogelijk.
Klopt, maar ik ging er van uit dat die niet opgeslagen warenquote:
Ik zweer bij mijn Audio-Technika ATH-ANC3's. Alleen geen microfoon helaas. Kost je rond de 170 dollar (wsl 100 Euro).quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
Goede tip, dankjewel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
Apptip van Skv: 22tracks!
DJ's uit Brussel en Amsterdam van verschillende genres maken per week een nieuwe tracklist van 22 nieuwe platen. Kan je allemaal fijn streamen op je iPhone, kost 1,59.
Zie ook www.22tracks.com
Ontdek je nu pas?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
DJ's uit Brussel en Amsterdam van verschillende genres maken per week een nieuwe tracklist van 22 nieuwe platen. Kan je allemaal fijn streamen op je iPhone, kost 1,59.
Zie ook www.22tracks.com
Ik luister eigenlijk alleen techno, daar staan altijd bijzonder relaxte platen in. Uitgezocht door Secret Cinemaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Veel te vaak kutmuziek. In alle genres. Maar het concept is wel tof.
Samen met de luisterpaal app al tijden dé manier om nieuwe muziek te ontdekken wmb!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
Zie ook www.22tracks.com
Ja dat idee heb ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef David Letterman het volgende:
Zie de procenten gewoon vrij snel wegtikken als ik whatsapp gebruik. Dat was voor de update niet. Dus gewoon waarneming, niet echt wetenschappelijk verantwoord, I know...
Telefoon opnemen en ophangen. Muziek pauzeren, naar vorige of volgende nummer skippenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef KNAK het volgende:
Met die standaard ear plugs, daarmee kan je volume + en - doen, en dat middelste knopje Siri mee starten.
Is er nog meer?
Zojuist Ultimate Ears 600vi gekocht voor 50e en een kortingsbon. Me so happyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Audio-Technika ATH-ANC3's. Alleen geen microfoon helaas. Kost je rond de 170 dollar (wsl 100 Euro).
http://reviews.cnet.com/h(...)7877_7-32815660.html
[ afbeelding ]
De ene keer gaat het over JB, de andere keren om hoesjes of andere iPhone gerelateerde zaken. Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Estolan het volgende:
Topic blijft toch voornamelijk over JB te gaan
Maargoed, hoe krijg je oude mail contacts verwijderd uit je iphone?
Oorspronkelijk verstuurd via hotmail op iphone. Mailtjes en contact niet meer aanwezig, maar wel nog als je nieuwe mail maakt en dan adres in begint te typenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De ene keer gaat het over JB, de andere keren om hoesjes of andere iPhone gerelateerde zaken. Niks mis mee, toch?
Voor welke mail account gaat het? Ik weet wel dat er een soort van "hard reset sync" is die alles weer op z'n plek zet.
Is er een mogelijkheid om toch te syncen en dat te voorkomen?quote:
Ja. En het antwoord daarop wordt in elk topic opnieuw gegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om toch te syncen en dat te voorkomen?
En dat is? Ik zou er erg mee geholpen zijn als iemand het kan uitleggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. En het antwoord daarop wordt in elk topic opnieuw gegeven.
Mediamonkeyquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
En dat is? Ik zou er erg mee geholpen zijn als iemand het kan uitleggen.
Koop geen imitatie van apple maar gewoon een universele usb-oplader. Die liggen voor 5 euro in zo'n bak. Zal waarschijnlijk wel schelen in de prijsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef Mercan het volgende:
Mijn Iphone lader ben ik kwijt, vroeg me af of die imitatie laders net zo goed werken als het origineel en of ze geen schade aanbrengen aan bijvoorbeeld de batterij??
Kan deze bij mij in de buurt kopen. [ afbeelding ]
Komt uit China, is zn goedkoop ding wat je veel op marktplaats ziet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Skv het volgende:
Checken of ze CE-gekeurd zijn. Dan is het geen probleem.
Anders lees je mijn post nog eens. Koop een universele bij de media markt voor 5 euro. Werkt primaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:39 schreef Mercan het volgende:
Iemand misschien een originele lader over die hij/zij voor een zachte prijs van de hand wil doen, data kabel heb ik nog. Heb alleen het stekkertje nodig.
Had je post niet gezien!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post nog eens. Koop een universele bij de media markt voor 5 euro. Werkt prima
Niks mis mee, ik heb er nog een die het prima doet sinds de iPhone 3 tijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef Mercan het volgende:
Mijn Iphone lader ben ik kwijt, vroeg me af of die imitatie laders net zo goed werken als het origineel en of ze geen schade aanbrengen aan bijvoorbeeld de batterij??
Kan deze bij mij in de buurt kopen. [ afbeelding ]
Wacht op de iPhone 5, die is helemaal nieuw qua designquote:Op zondag 25 maart 2012 18:27 schreef coscha het volgende:
Oei, had een nieuwe topic geplaatst want had niet gezocht.
Maargoed, dan vraag ik het hier nog even!
Ik twijfel momenteel over de aanschaf van een iPhone. Eigenlijk wil ik hem al jaren, maar deed het steeds toch maar niet omdat ik het te duur vond. Inmiddels heb ik al 3 telefoontjes gehad die ik na een paar maanden alweer zat was, en ik wil nog steeds heel graag een iPhone. Momenteel heb ik een HTC Wildfire maar deze loopt vanaf het begin al heel vaak vast en dat word steeds erger, en daarnaast valt hij af en toe spontaan uit.
Nu zit ik dus weer in dubio; toch maar een iPhone aanschaffen? En zo ja; de 3GS of de 4S?
Ik ben 18, en heb geen baantje. Het komende 1,5 jaar heb ik waarschijnlijk ook geen tijd voor een baantje want ik heb het best zwaar met mijn studie (in de vakanties werk ik wel, maar ik heb dus geen vast inkomen per maand voor een abbo). Ik wil dus geen abonnement, maar ik red het ook prima met alleen prepaid en Wi-Fi.
Waarom ik voor de 3GS zou kiezen is; sowieso omdat hij een stuk goedkoper is, en, ik laat mijn telefoon vaak vallen (nu zal ik natuurlijk proberen voorzichtig te doen maar ik ben niet zo handig) en ik heb het idee dat een 3GS iets beter tegen een stootje kan.
Maar de nadelen vind ik dan weer; ik kan hem alleen nog maar bij de apple store vinden (online) en daar zit je dan weer met maar 1 jaar garantie en ik heb gehoord dat apple nogal eens moeilijk doet met die garantie + hij is alleen in 8 GB, wat betekend dat ik naast de iPhone ook mijn iPod moet blijven gebruiken anders zit die 8 GB zo vol.
En dan de 4S; Hij is een stuk duurder, en dat geld gebruik ik dan liever voor iets anders. Maar misschien is hij het geld wel waard? Het grote voordeel vind ik dan dat hij ook in 16 GB is. Maar ik ben heel bang dat ik die telefoon binnen een paar weken al kapot heb laten vallen ofzo. Wat dan wel weer zo is, is dat je hem bij andere winkels kunt halen en dan dus wel 2 jaar garantie hebt.
Goed, lang verhaal, maar ik hoop dat jullie mij een beetje raad kunnen geven
Ja, maar ja, die zal ook wel weer een stukje duurder zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht op de iPhone 5, die is helemaal nieuw qua design
Altijd weer die grapjassen. Jij hebt de iPhone 5 al gezien? Ik wel, Apple noemt hem de iPhone 4S en hij ziet er precies hetzelfde uit als de vierde iPhone.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht op de iPhone 5, die is helemaal nieuw qua design
Voor de prijs hoef je het niet te doen. Maarja, als je een iPhone neemt, neem dan de 4s. Prijsverschil tussen de 4 en 4s is nihilquote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef coscha het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die zal ook wel weer een stukje duurder zijn+ Dan kun je altijd wel wachten tot 'de volgende iPhone uitkomt
het gaat ook om het prijs verschil tussen de 3GS en de 4S, en een verschil van 250 euro vind ik toch aardig wat als ik het er niet echt uithaal.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor de prijs hoef je het niet te doen. Maarja, als je een iPhone neemt, neem dan de 4s. Prijsverschil tussen de 4 en 4s is nihil
Waarom niet de iPhone 4 in plaats van de iPhone 4S? Die heeft hetzelfde mooie scherm, een goede camera en een betere accu dan de iPhone 4S, en kun je op marktplaats voor een hele goede prijs vinden.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:27 schreef coscha het volgende:
Oei, had een nieuwe topic geplaatst want had niet gezocht.
Maargoed, dan vraag ik het hier nog even!
Ik twijfel momenteel over de aanschaf van een iPhone. Eigenlijk wil ik hem al jaren, maar deed het steeds toch maar niet omdat ik het te duur vond. Inmiddels heb ik al 3 telefoontjes gehad die ik na een paar maanden alweer zat was, en ik wil nog steeds heel graag een iPhone. Momenteel heb ik een HTC Wildfire maar deze loopt vanaf het begin al heel vaak vast en dat word steeds erger, en daarnaast valt hij af en toe spontaan uit.
Nu zit ik dus weer in dubio; toch maar een iPhone aanschaffen? En zo ja; de 3GS of de 4S?
Ik ben 18, en heb geen baantje. Het komende 1,5 jaar heb ik waarschijnlijk ook geen tijd voor een baantje want ik heb het best zwaar met mijn studie (in de vakanties werk ik wel, maar ik heb dus geen vast inkomen per maand voor een abbo). Ik wil dus geen abonnement, maar ik red het ook prima met alleen prepaid en Wi-Fi.
Waarom ik voor de 3GS zou kiezen is; sowieso omdat hij een stuk goedkoper is, en, ik laat mijn telefoon vaak vallen (nu zal ik natuurlijk proberen voorzichtig te doen maar ik ben niet zo handig) en ik heb het idee dat een 3GS iets beter tegen een stootje kan.
Maar de nadelen vind ik dan weer; ik kan hem alleen nog maar bij de apple store vinden (online) en daar zit je dan weer met maar 1 jaar garantie en ik heb gehoord dat apple nogal eens moeilijk doet met die garantie + hij is alleen in 8 GB, wat betekend dat ik naast de iPhone ook mijn iPod moet blijven gebruiken anders zit die 8 GB zo vol.
En dan de 4S; Hij is een stuk duurder, en dat geld gebruik ik dan liever voor iets anders. Maar misschien is hij het geld wel waard? Het grote voordeel vind ik dan dat hij ook in 16 GB is. Maar ik ben heel bang dat ik die telefoon binnen een paar weken al kapot heb laten vallen ofzo. Wat dan wel weer zo is, is dat je hem bij andere winkels kunt halen en dan dus wel 2 jaar garantie hebt.
Goed, lang verhaal, maar ik hoop dat jullie mij een beetje raad kunnen geven
De 3gs werkt niet meer optimaal met de huidige software, laat staan met iOS6quote:Op zondag 25 maart 2012 18:54 schreef coscha het volgende:
[..]
het gaat ook om het prijs verschil tussen de 3GS en de 4S, en een verschil van 250 euro vind ik toch aardig wat als ik het er niet echt uithaal.
Nou ja, de iPhone 4 is ook alleen nog maar in 8GB, dus ik dacht: als ik dan toch een duurdere neem, dan maar gelijk met 16 GB. Maar ik ben niet zo'n held in dingen op marktplaats kopen, ik koop daar altijd troep hoe goed ik het ook probeer uit te zoeken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet de iPhone 4 in plaats van de iPhone 4S? Die heeft hetzelfde mooie scherm, een goede camera en een betere accu dan de iPhone 4S, en kun je op marktplaats voor een hele goede prijs vinden.
Als de volgende iPhone uitkomt, waarom zou je dan nog wachten?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef coscha het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die zal ook wel weer een stukje duurder zijn+ Dan kun je altijd wel wachten tot 'de volgende iPhone uitkomt
de cam op de 4s is echt een hele verbetering.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet de iPhone 4 in plaats van de iPhone 4S? Die heeft hetzelfde mooie scherm, een goede camera en een betere accu dan de iPhone 4S, en kun je op marktplaats voor een hele goede prijs vinden.
Klopt, dat was dan ook een van de voornaamste redenen dat ik voor de upgrade naar de 4S koos. Maar de iPhone 4 heeft ook een hele goede camera voor smartphone begrippen, waarmee je hele leuke plaatjes kunt schieten. Die is voor veel mensen meer dan genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de cam op de 4s is echt een hele verbetering.
De Digitally Imported app is nog beter. Maar duur als je een abo wilt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen techno, daar staan altijd bijzonder relaxte platen in. Uitgezocht door Secret Cinema
Jawel hoor, ik heb een 4 gekocht terwijl de 4s al beschikbaar was.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:33 schreef atractor het volgende:
je gaat toch geen verouderd toestel kopen
Welke provider heb je?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ik loop nou al even te kutten met mijn iphone... ik heb een houder gekocht voor in de auto. Mijn tomtom is way outdated, en ik zag dat ik google maps had (kaarten). Ik kom van android af en daar zit gewoon navigatie in.
Nu loop ik al ff te kutten, ik krijg wel de route, maar in tekst. Niet in spraak. En als ik anders rij dan de route, berekend hij ook niet opnieuw de juiste route.
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
Benquote:
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ik loop nou al even te kutten met mijn iphone... ik heb een houder gekocht voor in de auto. Mijn tomtom is way outdated, en ik zag dat ik google maps had (kaarten). Ik kom van android af en daar zit gewoon navigatie in.
Nu loop ik al ff te kutten, ik krijg wel de route, maar in tekst. Niet in spraak. En als ik anders rij dan de route, berekend hij ook niet opnieuw de juiste route.
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.
Waze is walgelijk helaas.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
Je zal gelijk krijgen...helaas...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
ik zag het. Fucking kent half nl nietquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Waze.
Een keer op pad gegaan met Waze en het heeft me overal gebracht, behalve waar ik moest zijn.
Zeer zeker niet, vooral niet in dit mooie weer. Het is minder leuk als je ergens op tijd moet zijn en afhankelijk bent van navigatiesoftwarequote:Op maandag 26 maart 2012 14:58 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toeristisch uitje kan toch nooit kwaad?
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef Qwea het volgende:
ooh, hmm, navigon werkt wel.
Maar echt briljant is het allemaal helaas niet
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink winkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
heb je iphone losgekocht danquote:
Uhu, maar cydia heeft ook niksquote:Op maandag 26 maart 2012 17:58 schreef mirelia het volgende:
[..]
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink wink
Jup, los gekocht. Was 600 euroquote:Op maandag 26 maart 2012 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je iphone losgekocht danIk heb ook Ben en dat bevalt prima.. Wil wel een iphone maar die dure abonnementen staan me wat tegen... Het is gewoon nog steeds het goedkoopst over 2 jaar om mn huidige abo bij Ben te houden en dat ding los te kopen. Maar das weer zo een smak geld in een keer
Nee dat snap ikquote:Op maandag 26 maart 2012 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.
Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ikquote:
Heb het alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ik
Koop een Android.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)quote:
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)
Ja, naar de instellingen gaan en de boel aanpassen naar je eigen wens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)
quote:
whut.quote:
Dat komt door de implementatie van de Facebook applicatie. Die is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Dat ding werkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Bumperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Nou oké, ik ben erover uit; het word toch een iPhone 4S
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Ben alleen super bang dat het scherm gaat barsten.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
geen idee hoe goed dat werkt bij vallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef coscha het volgende:
[..]
meeeh, ik heb al zo'n hoesje:
[ afbeelding ]
en die vind ik mooier (A)
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
Ik heb een bumper, van 20 euro bij de saturn gekocht. Heb mijn iphone 2x van de trap laten flikkeren, 1x uit een ziekenhuis bed, 1x uit mijn eigen bed terwijl ik de dekens open sloegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik heb geen inboedel verzekeringquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Merkie het volgende:
Een hoesje + voorzichtig zijn doet wonderen.
Als je een hoesje koopt, let er dan wel op dat je een hoesje hebt die boven de rand van het scherm uitkomt, anders heeft het alsnog geen zin. Ik zie genoeg mensen met een hoesje die de voorkant totaal niet beschermt, dat snap ik niet zo goed. Voor ¤25 heb je een nieuwe achterkant op Marktplaats, dus als je echt een keer een beschadigde achterkant hebt kan je imho beter een nieuwe achterkant kopen dan er altijd een hoesje omheen doen die de voorkant van het scherm niet eens beschermt.
Dus: als je een hoesje koopt, koop dan ook echt een goed hoesje die daadwerkelijk je iPhone beschermt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |