De 3gs werkt niet meer optimaal met de huidige software, laat staan met iOS6quote:Op zondag 25 maart 2012 18:54 schreef coscha het volgende:
[..]
het gaat ook om het prijs verschil tussen de 3GS en de 4S, en een verschil van 250 euro vind ik toch aardig wat als ik het er niet echt uithaal.
Nou ja, de iPhone 4 is ook alleen nog maar in 8GB, dus ik dacht: als ik dan toch een duurdere neem, dan maar gelijk met 16 GB. Maar ik ben niet zo'n held in dingen op marktplaats kopen, ik koop daar altijd troep hoe goed ik het ook probeer uit te zoeken.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet de iPhone 4 in plaats van de iPhone 4S? Die heeft hetzelfde mooie scherm, een goede camera en een betere accu dan de iPhone 4S, en kun je op marktplaats voor een hele goede prijs vinden.
Als de volgende iPhone uitkomt, waarom zou je dan nog wachten?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef coscha het volgende:
[..]
Ja, maar ja, die zal ook wel weer een stukje duurder zijn+ Dan kun je altijd wel wachten tot 'de volgende iPhone uitkomt
de cam op de 4s is echt een hele verbetering.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet de iPhone 4 in plaats van de iPhone 4S? Die heeft hetzelfde mooie scherm, een goede camera en een betere accu dan de iPhone 4S, en kun je op marktplaats voor een hele goede prijs vinden.
Klopt, dat was dan ook een van de voornaamste redenen dat ik voor de upgrade naar de 4S koos. Maar de iPhone 4 heeft ook een hele goede camera voor smartphone begrippen, waarmee je hele leuke plaatjes kunt schieten. Die is voor veel mensen meer dan genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de cam op de 4s is echt een hele verbetering.
De Digitally Imported app is nog beter. Maar duur als je een abo wilt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen techno, daar staan altijd bijzonder relaxte platen in. Uitgezocht door Secret Cinema
Jawel hoor, ik heb een 4 gekocht terwijl de 4s al beschikbaar was.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:33 schreef atractor het volgende:
je gaat toch geen verouderd toestel kopen
Welke provider heb je?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ik loop nou al even te kutten met mijn iphone... ik heb een houder gekocht voor in de auto. Mijn tomtom is way outdated, en ik zag dat ik google maps had (kaarten). Ik kom van android af en daar zit gewoon navigatie in.
Nu loop ik al ff te kutten, ik krijg wel de route, maar in tekst. Niet in spraak. En als ik anders rij dan de route, berekend hij ook niet opnieuw de juiste route.
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
Benquote:
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
Ik loop nou al even te kutten met mijn iphone... ik heb een houder gekocht voor in de auto. Mijn tomtom is way outdated, en ik zag dat ik google maps had (kaarten). Ik kom van android af en daar zit gewoon navigatie in.
Nu loop ik al ff te kutten, ik krijg wel de route, maar in tekst. Niet in spraak. En als ik anders rij dan de route, berekend hij ook niet opnieuw de juiste route.
Klopt dit of doe ik iets fout. Indien dit klopt, zijn er eventueel goeie gratis alternatieve apps? Helemaal gratis hoeft niet, maar om 20 euro te gaan neer tellen voor iets wat ik sporadisch gebruik vind ik ook zonde.
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Als je T-Mobile hebt, is NAVIGON gratis in de App Store te vinden. En het klopt, Google Maps is geen uitgebreide navigatiesoftware.
Waze is walgelijk helaas.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
Je zal gelijk krijgen...helaas...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb ik dus niet. Probeer nu waze, zal wel niks zijn ben ik bang.
ik zag het. Fucking kent half nl nietquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Waze.
Een keer op pad gegaan met Waze en het heeft me overal gebracht, behalve waar ik moest zijn.
Zeer zeker niet, vooral niet in dit mooie weer. Het is minder leuk als je ergens op tijd moet zijn en afhankelijk bent van navigatiesoftwarequote:Op maandag 26 maart 2012 14:58 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toeristisch uitje kan toch nooit kwaad?
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef Qwea het volgende:
ooh, hmm, navigon werkt wel.
Maar echt briljant is het allemaal helaas niet
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink winkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef Qwea het volgende:
heb je iphone losgekocht danquote:
Uhu, maar cydia heeft ook niksquote:Op maandag 26 maart 2012 17:58 schreef mirelia het volgende:
[..]
Je telefoon was toch jailbroken? zoja wink wink
Jup, los gekocht. Was 600 euroquote:Op maandag 26 maart 2012 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je iphone losgekocht danIk heb ook Ben en dat bevalt prima.. Wil wel een iphone maar die dure abonnementen staan me wat tegen... Het is gewoon nog steeds het goedkoopst over 2 jaar om mn huidige abo bij Ben te houden en dat ding los te kopen. Maar das weer zo een smak geld in een keer
Nee dat snap ikquote:Op maandag 26 maart 2012 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Tsja, het kan (helaas) niet zo zijn dat het een geweldige app is en alles heeft én nog gratis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |