Beste optie inderdaad. You're welcomequote:
Wel met de SHSH-blobs toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Momenteel is er een tethered jailbreak (elke keer de iPhone reboot, moet het toestel opnieuw 'gejailbreakt' worden), niet handig nog. Een untethered (blijvende jailbreak) komt vast binnenkort.
Terugzetten is helaas niet zomaar mogelijk.
Klopt, maar ik ging er van uit dat die niet opgeslagen warenquote:
Ik zweer bij mijn Audio-Technika ATH-ANC3's. Alleen geen microfoon helaas. Kost je rond de 170 dollar (wsl 100 Euro).quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Goede tip, dankjewel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
Apptip van Skv: 22tracks!
DJ's uit Brussel en Amsterdam van verschillende genres maken per week een nieuwe tracklist van 22 nieuwe platen. Kan je allemaal fijn streamen op je iPhone, kost 1,59.
Zie ook www.22tracks.com
Ontdek je nu pas?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
DJ's uit Brussel en Amsterdam van verschillende genres maken per week een nieuwe tracklist van 22 nieuwe platen. Kan je allemaal fijn streamen op je iPhone, kost 1,59.
Zie ook www.22tracks.com
Ik luister eigenlijk alleen techno, daar staan altijd bijzonder relaxte platen in. Uitgezocht door Secret Cinemaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Veel te vaak kutmuziek. In alle genres. Maar het concept is wel tof.
Samen met de luisterpaal app al tijden dé manier om nieuwe muziek te ontdekken wmb!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
Zie ook www.22tracks.com
Ja dat idee heb ik ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef David Letterman het volgende:
Zie de procenten gewoon vrij snel wegtikken als ik whatsapp gebruik. Dat was voor de update niet. Dus gewoon waarneming, niet echt wetenschappelijk verantwoord, I know...
Telefoon opnemen en ophangen. Muziek pauzeren, naar vorige of volgende nummer skippenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef KNAK het volgende:
Met die standaard ear plugs, daarmee kan je volume + en - doen, en dat middelste knopje Siri mee starten.
Is er nog meer?
Zojuist Ultimate Ears 600vi gekocht voor 50e en een kortingsbon. Me so happyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Audio-Technika ATH-ANC3's. Alleen geen microfoon helaas. Kost je rond de 170 dollar (wsl 100 Euro).
http://reviews.cnet.com/h(...)7877_7-32815660.html
[ afbeelding ]
De ene keer gaat het over JB, de andere keren om hoesjes of andere iPhone gerelateerde zaken. Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Estolan het volgende:
Topic blijft toch voornamelijk over JB te gaan
Maargoed, hoe krijg je oude mail contacts verwijderd uit je iphone?
Oorspronkelijk verstuurd via hotmail op iphone. Mailtjes en contact niet meer aanwezig, maar wel nog als je nieuwe mail maakt en dan adres in begint te typenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:31 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De ene keer gaat het over JB, de andere keren om hoesjes of andere iPhone gerelateerde zaken. Niks mis mee, toch?
Voor welke mail account gaat het? Ik weet wel dat er een soort van "hard reset sync" is die alles weer op z'n plek zet.
Is er een mogelijkheid om toch te syncen en dat te voorkomen?quote:
Ja. En het antwoord daarop wordt in elk topic opnieuw gegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om toch te syncen en dat te voorkomen?
En dat is? Ik zou er erg mee geholpen zijn als iemand het kan uitleggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. En het antwoord daarop wordt in elk topic opnieuw gegeven.
Mediamonkeyquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
En dat is? Ik zou er erg mee geholpen zijn als iemand het kan uitleggen.
Koop geen imitatie van apple maar gewoon een universele usb-oplader. Die liggen voor 5 euro in zo'n bak. Zal waarschijnlijk wel schelen in de prijsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:57 schreef Mercan het volgende:
Mijn Iphone lader ben ik kwijt, vroeg me af of die imitatie laders net zo goed werken als het origineel en of ze geen schade aanbrengen aan bijvoorbeeld de batterij??
Kan deze bij mij in de buurt kopen. [ afbeelding ]
Komt uit China, is zn goedkoop ding wat je veel op marktplaats ziet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Skv het volgende:
Checken of ze CE-gekeurd zijn. Dan is het geen probleem.
Anders lees je mijn post nog eens. Koop een universele bij de media markt voor 5 euro. Werkt primaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:39 schreef Mercan het volgende:
Iemand misschien een originele lader over die hij/zij voor een zachte prijs van de hand wil doen, data kabel heb ik nog. Heb alleen het stekkertje nodig.
Had je post niet gezien!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post nog eens. Koop een universele bij de media markt voor 5 euro. Werkt prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |