Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ikquote:
Heb het alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je niet via cydia doen... Maar meer mag ik hier niet zeggen geloof ik
Koop een Android.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)quote:
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben net over. -_- heb een jaar abbonement, dus kan na een jaar nog terug ;-)
Ja, naar de instellingen gaan en de boel aanpassen naar je eigen wens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb sinds een halve week een iPhone, maar hij bevalt me nog niet helemaal.
Zo houdt ie het nog geen dag vol terwijl ik niet overdreven veel doe op het toestel.
Zo vind ik het irritant als iemand wat tegen me zegt op whatsapp dat ie het hele toestel weer aangooit en scherm etc.
De groepsberichten van whatsapp komen veels te laat binnen.
Ik heb van Facebook alle pushmeldingen uitstaan, maar nog krijg ik berichten en verzoeken e.d. binnen, hoe kan dat? Ook vind ik de contactpersonen lijst maar saai, op mijn HTC had je profielplaatjes van Facebook, dat was gezellig
Iemand een oplossing?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh oke -_- haah xD nou sory dan ;--) :-P 8)
quote:
whut.quote:
Dat komt door de implementatie van de Facebook applicatie. Die is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Dat ding werkt gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:32 schreef Soulagement het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik maar heel af en toe push notificaties van Facebook ontvang? Alles staat gewoon aangevinkt maar ik ontvang het maar heel random, snap er niks van.
Bumperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Nou oké, ik ben erover uit; het word toch een iPhone 4S
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Ben alleen super bang dat het scherm gaat barsten.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
geen idee hoe goed dat werkt bij vallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef coscha het volgende:
[..]
meeeh, ik heb al zo'n hoesje:
[ afbeelding ]
en die vind ik mooier (A)
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik wilde namelijk al graag een simpele compact camera naast mijn spiegelreflex, en dan kan ik ook gelijk al m'n muziek erop gooien zodat ik niet meer los met m'n iPod hoef te lopen.
Hebben jullie een verzekering (en dan niet zo'n debiel dure van 10 euro per maand)?
en hoe gemakkelijk gaat het scherm kapot? Echt 1 keer stoten/laten vallen en *boem* kapoet?
Ik heb een bumper, van 20 euro bij de saturn gekocht. Heb mijn iphone 2x van de trap laten flikkeren, 1x uit een ziekenhuis bed, 1x uit mijn eigen bed terwijl ik de dekens open sloegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef coscha het volgende:
Ik heb geen inboedel verzekeringquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
gewoon een betere inboedel verzekering nemen..die dekken altijd valschade:)
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Merkie het volgende:
Een hoesje + voorzichtig zijn doet wonderen.
Als je een hoesje koopt, let er dan wel op dat je een hoesje hebt die boven de rand van het scherm uitkomt, anders heeft het alsnog geen zin. Ik zie genoeg mensen met een hoesje die de voorkant totaal niet beschermt, dat snap ik niet zo goed. Voor ¤25 heb je een nieuwe achterkant op Marktplaats, dus als je echt een keer een beschadigde achterkant hebt kan je imho beter een nieuwe achterkant kopen dan er altijd een hoesje omheen doen die de voorkant van het scherm niet eens beschermt.
Dus: als je een hoesje koopt, koop dan ook echt een goed hoesje die daadwerkelijk je iPhone beschermt.
Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef coscha het volgende:
[..]
Aha
Dus zoiets;
[ afbeelding ]
is wel goed, maar dit;
[ afbeelding ]
Niet? (afschuwelijk ding, maar even om die randen)
Nou met m'n huidige telefoon (HTC Wildfire) durf ik na een jaar nog niet zonder hoesje xD en die is niet eens zo breekbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaan.
Ik heb die apple in ears, kwaliteit is prima voor de prijs (ca 70 euro?) en de remote gebruik ik intensief. Geef het altijd voice commands als niemand me kan horenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Zelf nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Damn, nu ga ik dingen opzoeken en dan ga ik toch weer twijfelen..
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Zijn er hier mensen die daar ook ervaring mee hebben?
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Soms. Maar dat is na 1 sec gelijk weer over.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |