Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef coscha het volgende:
[..]
Aha
Dus zoiets;
[ afbeelding ]
is wel goed, maar dit;
[ afbeelding ]
Niet? (afschuwelijk ding, maar even om die randen)
Nou met m'n huidige telefoon (HTC Wildfire) durf ik na een jaar nog niet zonder hoesje xD en die is niet eens zo breekbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist ja. Ik had zelf de Incase Snap Smoke (Google maar even), prima hoesje. Ik gebruik hem niet meer omdat je na een tijdje wel zonder hoesje door het leven durft te gaan.
Ik heb die apple in ears, kwaliteit is prima voor de prijs (ca 70 euro?) en de remote gebruik ik intensief. Geef het altijd voice commands als niemand me kan horenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef n8n het volgende:
iemand een protip voor goede in-ears? vraag het hier omdat ik er wel graag een remote en mic in heb zoals bij de standaard doppen en tegelijk wat meer comfort wil.
Zelf nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Damn, nu ga ik dingen opzoeken en dan ga ik toch weer twijfelen..
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Zijn er hier mensen die daar ook ervaring mee hebben?
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Ik lees net dat het bellen met de 4S soms wat kut kan zijn en dat het geluid heel zacht is?\
Soms. Maar dat is na 1 sec gelijk weer over.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef coscha het volgende:
Fout.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even de pro's van een bumper:
- alles blijft bereikbaar als voorheen
alleen openenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:59 schreef Narcotical het volgende:
Wil je ze alleen openen of ook bewerken? Anders zou je er gewoon PDF's van kunnen maken en dan openen met adobe reader oid denk ik
Ah well, live and learnquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Toch wel lelijke frontje hahahanou inderdaad
Ja. Geen hoesje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef coscha het volgende:
[..]
En heb je dan even een voorbeeld wat wel goed is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |