Fout.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even de pro's van een bumper:
- alles blijft bereikbaar als voorheen
alleen openenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:59 schreef Narcotical het volgende:
Wil je ze alleen openen of ook bewerken? Anders zou je er gewoon PDF's van kunnen maken en dan openen met adobe reader oid denk ik
Ah well, live and learnquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Toch wel lelijke frontje hahahanou inderdaad
Ja. Geen hoesje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:30 schreef coscha het volgende:
[..]
En heb je dan even een voorbeeld wat wel goed is?
5.1 nog niet zover ik weet, maar ik jailbreak dan ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry te lui, maar hij is er wel dus?
Kan je de voorkant verwisselen zonder scherm?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik hoor net dat mijn nieuwe frontje binnen is. Ben ik eindelijk van dat toch wel lelijke doorzichtige frontje af.
Voor de nieuwste software (5.1) is er alleen maar een tethered jailbreak.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef kree het volgende:
ok heb de nieuwste OS op iphone 3gs iemand een link naar de jailbreak?
Via PM of DM is ook prima
Zelf te lui, maar je verwacht van ons om wat voor jou te doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry te lui, maar hij is er wel dus?
Nee. Het kan wel, maar dat is een takkewerk en ze worden niet los verkocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je de voorkant verwisselen zonder scherm?
die van mij ook helaas, via the phone house gekocht. je krijgt toch maar 1 jaar garantie? anders moet ik dat ding ook maar 's terugdoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
Mijn homebutton is naar de tyfus, reageert de helft van de tijd niet meer. Er zit toch twee jaar garantie op die krengen? Iemand ervaring met hoe lang het duurt voor je een nieuwe hebt tegenwoordig?
Volgens mij is het Europees geregeld dat je 2 jaar garantie hebt. Had ik iig met mn iPhone 3 destijds wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
die van mij ook helaas, via the phone house gekocht. je krijgt toch maar 1 jaar garantie? anders moet ik dat ding ook maar 's terugdoen
Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij is het Europees geregeld dat je 2 jaar garantie hebt. Had ik iig met mn iPhone 3 destijds wel.
Iemand die even het verschil wil vertellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoop dat et lang duurt, als je zo dom bent om te updaten verdien je et
Bij een tethered moet je elke keer opnieuw jailbreaken als je de iPhone aanzet geloof ik, bij untethered hoef je maar 1 keer te jailbreaken en dan blijft het gewoon constant zoquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Iemand die even het verschil wil vertellen?
Ken de term wel maar weet niet precies hoe en wat
Gewoon een nieuwe erin zetten. Kost je een paar euro. Of probeer er eens contactspray in te spuiten. Dat werkte toen mijn iPhone was natgeregend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Skv het volgende:
Mijn homebutton is naar de tyfus, reageert de helft van de tijd niet meer. Er zit toch twee jaar garantie op die krengen? Iemand ervaring met hoe lang het duurt voor je een nieuwe hebt tegenwoordig?
Wat een dom antwoord sowiesoquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoop dat et lang duurt, als je zo dom bent om te updaten verdien je et
Je hebt recht op een deugdelijk product en mag verwachten dat een iphone langer mee gaat dan 1 jaar.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij een tethered moet je elke keer opnieuw jailbreaken als je de iPhone aanzet geloof ik, bij untethered hoef je maar 1 keer te jailbreaken en dan blijft het gewoon constant zo
Ik mijne bij de T-Mobile. Maar ik wil wel een refurbished, omdat mn batterij al kut begint te worden. Hobbel wel even langs de T/mobile binnenkort.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt recht op een deugdelijk product en mag verwachten dat een iphone langer mee gaat dan 1 jaar.
Heb de mijne bij saturn gekocht en daar zit wel 2 jaar op.
Een nieuwe batterij kost je ook maar een tientje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik mijne bij de T-Mobile. Maar ik wil wel een refurbished, omdat mn batterij al kut begint te worden. Hobbel wel even langs de T/mobile binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |