eigenlijk nietsquote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
1. Het is 19 dagenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Wat maakt het nou uit of het kind 19 weken of 8 maanden is?
Heeft hij echt zijn penis erin gestoken?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ach, hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul ja toch?
Dat waag ik te betwijfelen. Vermoed dat hij sowieso wordt afgemaakt in de lik.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als jij iemand opzettelijk dood rijdt ben je geen haar beter
Volgens mij is de pielemans van M. microscopisch klein. Als hij een grote had, zou hij wel volwassen vrouwen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe een volwassen kerel een kind van 19 dagen sexueel kan misbruiken en dat dan niemand het opvalt dat het kind toch wel lichamelijk beschadigd is... ik bedoel, dat past toch nooit fatsoenlijk (beetje cru gezegd)? Dat valt toch meteen op?
Het trauma zal het kind wel worden aangepraat inderdaad. Eigenlijk verdient dat ook wel een straf, zij zijn de directe oorzaak van het trauma.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef speknek het volgende:
Dat kind zal er nog wel het minste last van hebben.
Sexueel misbruik is nogal een brede term.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe een volwassen kerel een kind van 19 dagen sexueel kan misbruiken en dat dan niemand het opvalt dat het kind toch wel lichamelijk beschadigd is... ik bedoel, dat past toch nooit fatsoenlijk (beetje cru gezegd)? Dat valt toch meteen op?
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef mighty84 het volgende:
kom we gaan met ze alle een partitie teken dat hij terdood veroordeelt dient te worden
En van alle miljoenen misdrijven en miljoenen misdadigers kies je juist deze pedofiel uit om je over op te winden?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.
Minder partitie's formatteren op je harde schijf, en Nederlands lerenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:53 schreef mighty84 het volgende:
kom we gaan met ze alle een partitie teken dat hij terdood veroordeelt dient te worden
Marktwerking.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De meest pijnlijke marteling is voor deze hont nog niet erg genoeg. 87 kinderen misbruiken, levens van gezinnen verwoesten. Tot baby's aan toe. En dit dan ook nog filmen en doorverkopen.
Wat heeft Letland met Russische gevangenissen te maken ?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom sturen ze Robert M. niet gewoon terug naar Letland (daar kwam ie vandaan toch?).
De Russische gevangenissen zijn gezelliger dan die van ons en scheelt de Nederlandse staat weer een hoop kosten.
Ik moest stiekem toch wel lachenquote:
Dat snap ik dus ook niet. Maar misschien was het niet bij de opvangquote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef BasEnAad het volgende:
Wie dumpt trouwens z'n 19-dagen oude kind al bij de opvang?!
dat weet je dus niet...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Een kind van 19 dagen oud in zo'n dagverblijf?
Hangt van de mate van misbruik af. Als ie z'n gereedschap ook naar binnen heeft gepropt, dan zal dat kind de rest van zijn/haar leven met een stoma rondlopen of tenminste serieuze ontlastingsproblemen hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef speknek het volgende:
Dat kind zal er nog wel het minste last van hebben.
Natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
Zonder dollen: te walgelijk voor woorden natuurlijk.
Pcies. Hij was ook gewoon oppas.quote:
Waarom lees ik dat aldoor terug? serbian movie watsdit?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Nikmans het volgende:
Heeft nou echt nog niemand a Serbian Film erbij gehaald?
Liever niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Nikmans het volgende:
Mag je vinden. Ik vond het lekker rijdenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee het is moeilijk inkomen maar scheurt als een gek
dat weet je dus niet...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef BertV het volgende:
...wie dumpt zijn 19 dagen oude kind nu bij de kinderopvang?
alles voor de hypotheek.
oh, en heel de wereld duikt er weer op als zijnde dat het de openbaring is van god zelf...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef MichaelScott het volgende:
Het is via twitter () bekendgemaakt, dus ik wacht wel even op een betere bron.
Tja, als het op Twitter staat is het waar he.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh, en heel de wereld duikt er weer op als zijnde dat het de openbaring is van god zelf...
Je ontkomt er bijna niet meer aan. Krant, tv, twitter, facebook, overal word het gevolgt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik volg dit walgelijke nieuws niet eens.
Je las dit topic toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik volg dit walgelijke nieuws niet eens.
Wat dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme wat een onmens. Ik zou het wel weten als ik één van de ouders was.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:27 schreef Crimyclown het volgende:
Pics in je dochter?
Gewoon doorlopen mensen, er is hier niets te zien. Hij zit al vast.
Maar je wilt het niet volgen... en dan toch klikken als je het al aan de TT ziet?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:22 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ik zag het al aan de titel van de post.
Dat dus. Ik zou zo'n vent echt kapotmaken. Hopelijk wordt hij in een cel bij bubba geplaatst.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme wat een onmens. Ik zou het wel weten als ik één van de ouders was.
Jij wordt huisvrouwquote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, waarom gaat een kind van 19 dagen naar de dagopvang, wtf is dit voor bullshit?
Ja, de tt was al alleszeggend, dus had het toch al gelezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je wilt het niet volgen... en dan toch klikken als je het al aan de TT ziet?
bron van dit verhaal? Waar staat dat dat kind op de dagopvang zat?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, waarom gaat een kind van 19 dagen naar de dagopvang, wtf is dit voor bullshit?
tuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
uurtje schoffelen en hij staat weer buiten
http://www.powned.tv/nieu(...)ruikte_kind_van.htmlquote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Maar TS, waar is de bron van dit bericht?
Het ligt eraan hoever Robert is gegaan imo en misbruik=misbruik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Saysem het volgende:
Als er geen fysieke schade is weet dat kind er straks helemaal niks meer van. Het is erger als een kind van acht misbruikt wordt.
Nou, ik ben benieuwd hoelang deze meneer mag brommen. Feit is wel dat het een x aantal jaar zal zijn terwijl het slachtoffer levenslang heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
tuurlijk
je bent zeker henk die op de pvv stemt?
Ja ho maar weer, dit wordt een kort verblijf zo.quote:
Ach kom op zeg, dat was een prima grap.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:01 schreef yvonne het volgende:
Zo kan ie wel weer.
Ik wist niet dat KLB gelijk stond aan hersenloos.
Is een raar verhaal ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef probeer het volgende:
hej maare, los van hoe ziek en smerig die hele robert is (want dat is ie, duh)..
wie brengt in godsnaam zijn/haar 19 dagen oude baby naar de dagopvang? sorry hoor maar dan zijn als ouders je prioriteiten ook echt goed verneukt..
Sorry. Moet nog even wennen aan klb2.0quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho maar weer, dit wordt een kort verblijf zo.
Ik ben blij dat ik hem heb mogen lezen voordat hij kansloos werd weggemodereerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
En het was inderdaad een prima grap waar veel mensen om konden lachen. Daarbij was het de makkelijkste inkopper die ik ooit gehad heb.
En ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem heb mogen lezen voordat hij kansloos werd weggemodereerd.
ja, dankjewel! precies wat ook ik dacht (na de oohh wat ziek ofc)quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
jij stuurt je vrouw die net bevallen is na 2 weken alweer naar dr werk?quote:
ok dat zou t een en ander verklaren. want imo klopt t ook echt niet als je je 19 dagen baby naar de opvang stuurt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef yvonne het volgende:
En voor iedereen begint te gillen, waaaaaaat 19 dagen, hij kwam ook als oppas bij mensen over de vloer.
En verder zoek je zelf maar naar de verklaringen hoe je zonder zichtbare schade dit uit kon voren, door dit soort beesten zelf verklaard.
Het punt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
ow nee hoor. gewoon eventjes logisch verder denken en niet blijven steken in de emotie over zijn verschrikkelijke acties wat resulteert in alle 'doodstraf!' posts hier. als we dat allemaal zouden doen kan de rechtspraak wel overboord en mag elke nederlander voor 1 euro n steen op zn hoofd knallen.quote:
Kweenie, misbruikte kids, grappen zijn té makkelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
En het was inderdaad een prima grap waar veel mensen om konden lachen. Daarbij was het de makkelijkste inkopper die ik ooit gehad heb.
Maar sorry Yvonne
heten niet voor niets inkoppertjes he..quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, misbruikte kids, grappen zijn té makkelijk
Als je de behoefte voelt om hierover een grap te maken...quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar sorry Yvonne
Wel in dit soort gevallen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als jij iemand opzettelijk dood rijdt ben je geen haar beter
Dan ben je tenminste niet een of andere volksbuurter die als een hersenloos persoon meteen met dingen als "doodstraf" en "martelen" aan komt zetten én het toont aan dat je tenminste nog enig relativeringsvermogen hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Als je de behoefte voelt om hierover een grap te maken...
Jij hebt duidelijk geen kinderenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste niet een of andere volksbuurter die als een hersenloos persoon meteen met dingen als "doodstraf" en "martelen" aan komt zetten én het toont aan dat je tenminste nog enig relativeringsvermogen hebt.
Als dat ineens een excuus is om in een schreeuwende tokkie te veranderen hoef ik ze ook nog even niet.quote:
want moord is prima zolang t slachtoffer maar iets heel ergs gedaan heeftquote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel in dit soort gevallen.
Rot op met je moraalridder zijn.
Hij heeft een kind van 19 dagen verkracht (neem ik aan).quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef probeer het volgende:
[..]
want moord is prima zolang t slachtoffer maar iets heel ergs gedaan heeft
enge gedachtegang..
Daarom zal de straf ook wel wat hoger uitvallen dan de straf van een simpele diefstal, jezus....quote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij heeft een kind van 19 dagen verkracht (neem ik aan).
Het gaat hier niet om simpele diefstal, jezus....
waar slaat dat nou weer op? dus als je kinderen hebt moet en zal je doodstraf eisen voor R? komop zeg, sommige mensen kunnen nog wel redelijk denken en schreeuwen niet zomaar meteen iets adv emotionele impulsenquote:
Eerste gedachte idd.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:09 schreef Nikmans het volgende:
Juist grappen over dit soort absurde/verschrikkelijke situaties kan helpen relativeren en afstand te nemen imo.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Als je de behoefte voelt om hierover een grap te maken...
nogmaals, dus dan is moord wel prima? en wat maakt dat jou dan, als moordenaar?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij heeft een kind van 19 dagen verkracht (neem ik aan).
Het gaat hier niet om simpele diefstal oid, jezus....
Of laat hem executeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:29 schreef probeer het volgende:
[..]
nogmaals, dus dan is moord wel prima? en wat maakt dat jou dan, als moordenaar?
Doodstraf slaat ook nergens op en is een impuls reactie. Wel moet er zeker voor gezorgd worden dat deze zieke geest zoiets nooit meer kan doen. En dan heb ik het niet over een paar jaar gevangenisstraf dus van mij mag de straf ook wel wat omhoog bij dit soort walgelijke misdaden waar in Nederland veel te laag voor gestraft wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef probeer het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? dus als je kinderen hebt moet en zal je doodstraf eisen voor R? komop zeg, sommige mensen kunnen nog wel redelijk denken en schreeuwen niet zomaar meteen iets adv emotionele impulsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |