bron van dit verhaal? Waar staat dat dat kind op de dagopvang zat?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, waarom gaat een kind van 19 dagen naar de dagopvang, wtf is dit voor bullshit?
tuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
uurtje schoffelen en hij staat weer buiten
http://www.powned.tv/nieu(...)ruikte_kind_van.htmlquote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Maar TS, waar is de bron van dit bericht?
Het ligt eraan hoever Robert is gegaan imo en misbruik=misbruik.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Saysem het volgende:
Als er geen fysieke schade is weet dat kind er straks helemaal niks meer van. Het is erger als een kind van acht misbruikt wordt.
Nou, ik ben benieuwd hoelang deze meneer mag brommen. Feit is wel dat het een x aantal jaar zal zijn terwijl het slachtoffer levenslang heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
tuurlijk
je bent zeker henk die op de pvv stemt?
Ja ho maar weer, dit wordt een kort verblijf zo.quote:
Ach kom op zeg, dat was een prima grap.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:01 schreef yvonne het volgende:
Zo kan ie wel weer.
Ik wist niet dat KLB gelijk stond aan hersenloos.
Is een raar verhaal ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef probeer het volgende:
hej maare, los van hoe ziek en smerig die hele robert is (want dat is ie, duh)..
wie brengt in godsnaam zijn/haar 19 dagen oude baby naar de dagopvang? sorry hoor maar dan zijn als ouders je prioriteiten ook echt goed verneukt..
Sorry. Moet nog even wennen aan klb2.0quote:Op maandag 19 maart 2012 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho maar weer, dit wordt een kort verblijf zo.
Ik ben blij dat ik hem heb mogen lezen voordat hij kansloos werd weggemodereerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
En het was inderdaad een prima grap waar veel mensen om konden lachen. Daarbij was het de makkelijkste inkopper die ik ooit gehad heb.
En ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem heb mogen lezen voordat hij kansloos werd weggemodereerd.
ja, dankjewel! precies wat ook ik dacht (na de oohh wat ziek ofc)quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, waarom gaat een kind van 19 dagen naar de dagopvang, wtf is dit voor bullshit?
jij stuurt je vrouw die net bevallen is na 2 weken alweer naar dr werk?quote:
ok dat zou t een en ander verklaren. want imo klopt t ook echt niet als je je 19 dagen baby naar de opvang stuurt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef yvonne het volgende:
En voor iedereen begint te gillen, waaaaaaat 19 dagen, hij kwam ook als oppas bij mensen over de vloer.
En verder zoek je zelf maar naar de verklaringen hoe je zonder zichtbare schade dit uit kon voren, door dit soort beesten zelf verklaard.
Het punt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef Heroinjunk het volgende:
ow nee hoor. gewoon eventjes logisch verder denken en niet blijven steken in de emotie over zijn verschrikkelijke acties wat resulteert in alle 'doodstraf!' posts hier. als we dat allemaal zouden doen kan de rechtspraak wel overboord en mag elke nederlander voor 1 euro n steen op zn hoofd knallen.quote:
Kweenie, misbruikte kids, grappen zijn té makkelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
En het was inderdaad een prima grap waar veel mensen om konden lachen. Daarbij was het de makkelijkste inkopper die ik ooit gehad heb.
Maar sorry Yvonne
heten niet voor niets inkoppertjes he..quote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, misbruikte kids, grappen zijn té makkelijk
Als je de behoefte voelt om hierover een grap te maken...quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar sorry Yvonne
Wel in dit soort gevallen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als jij iemand opzettelijk dood rijdt ben je geen haar beter
Dan ben je tenminste niet een of andere volksbuurter die als een hersenloos persoon meteen met dingen als "doodstraf" en "martelen" aan komt zetten én het toont aan dat je tenminste nog enig relativeringsvermogen hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Als je de behoefte voelt om hierover een grap te maken...
Jij hebt duidelijk geen kinderenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste niet een of andere volksbuurter die als een hersenloos persoon meteen met dingen als "doodstraf" en "martelen" aan komt zetten én het toont aan dat je tenminste nog enig relativeringsvermogen hebt.
Als dat ineens een excuus is om in een schreeuwende tokkie te veranderen hoef ik ze ook nog even niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |