quote:20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
15/12/1999 Ajax PSV 1-3
15/11/1998 Ajax PSV 2-2
21/12/1997 Ajax PSV 3-4
22/12/1996 Ajax PSV 0-2
05/11/1995 Ajax PSV 1-1
22/01/1995 Ajax PSV 1-0
05/09/1993 Ajax PSV 2-0
05/09/1992 Ajax PSV 1-2
19/01/1992 Ajax PSV 1-0
28/10/1990 Ajax PSV 3-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, dan gaat het een linkdumptopic worden. Vinden de mods niet zo leukquote:Op maandag 19 maart 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
Behoorde die tot de laatste 4? Maar voel je vrij hem te plaatsen.
Toch won ie nooit uit, nu wel..quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Onder Rutten was PSV heer en meester tegen Ajax. Deze keer 3-1.
Beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 19 maart 2012 00:53 schreef Nober het volgende:
Beetje vroeg niet? Als Ajacied422 dit topic had geopend waren de rapen gaar geweest.
No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol isquote:Op maandag 19 maart 2012 00:53 schreef Nober het volgende:
Beetje vroeg niet? Als Ajacied422 dit topic had geopend waren de rapen gaar geweest.
Misschien kan hij vast AZ-Twente openen is op 11 april... snel!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol is
neequote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol is
Tegen de kleintjes zag je ook duidelijk dat ze niet alles gaven.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
na alle wedstrijden tegen kleintjes, die maar met matig voetbal werden gewonnen, de echte test voor Ajax....
Ik ben er niet 100% zeker op iig...
Klopt, maar ik ben ook niet zo overtuigd van de kwaliteiten van dit Ajax.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes zag je ook duidelijk dat ze niet alles gaven.
Des te knapper dat we 2de staan.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ook niet zo overtuigd van de kwaliteiten van dit Ajax.
En we hebben natuurlijk nog steeds een zooi blessures ook.
truequote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Des te knapper dat we 2de staan.Als we gewoon onze basis elf hadden, stonden we dik bovenaan.
Hopen dat Eriksen een keer op staat en dat het publiek weer hard van zich laat horen. We hebben gelukkig een betrouwbare verdediging nu met een uitblinker Verthongen en Vermeer is de laatste weken ook niet op een cruciale fout te betrappen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true.
het is een goeie reeks geweest, 6 keer winst. Nu (zoals ik zei) de echte test. Ze kunnen winnen van dit PSV, maar ze zullen echt een stuk geconcentreerder moeten spelen.
Ik baal van het ontbreken van Janssen (bedankt Nijhuis, stuk vreten met je twentebril). En vrees voor een te licht middenveld.
Eriksenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hopen dat Eriksen een keer op staat en dat het publiek weer hard van zich laat horen. We hebben gelukkig een betrouwbare verdediging nu met een uitblinker Verthongen en Vermeer is de laatste weken ook niet op een cruciale fout te betrappen.
Als ja, dat issie al 1.5 jaar niet. Ik stoor me meer aan hem dan dat ie iets goed doet.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef Tyron het volgende:
Plus heeft uit-vorm toch 12 assists.Alleen Narsingh en John hebben er meer en die hebben een betere spits voor zich.
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ja, dat issie al 1.5 jaar niet. Ik stoor me meer aan hem dan dat ie iets goed doet.
Sja, soort assistgever van de armoede, hij heeft Egocilio en Ozbiliz als concurrentquote:
Maar ik vind het extra knap als er amper een spits voor je staat dat je toch 12 assists levert. Bulykin en de Jong kunnen ook wel scoren maar minder als een Sigthorsson, Dost of L. de Jong. Maarja is goed, we stoppen met de Eriksen discussie. Ik ben ook redelijk gekleurd wat betreft hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, soort assistgever van de armoede, hij heeft Egocilio en Ozbiliz als concurrent.
Ik ben niet zo onder de indruk,maar laat de discussie maar, die is tot in den treure gevoerd in het Ajaxtopic.
Suarez Tysonquote:
Ben er nog niet gerust op. Als Siggie en Boerrigter mee kunnen spelen kan het al beter wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vrees niks, PSV gaat helemaal zoek gespeeld worden.
Thuis, op de beamerquote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waar gaan jullie de wedstrijd allemaal kijken dames?
Suarez is ook een mafkees en Ola ook. Maar Suarez is driehonderd klassen beter als die Zweed, ik bedoel dat schot van hem in de wedstrjd.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Suarez TysonEn dan zeggen dat Ola erg is
__!!
Het stadion.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
En, waar gaan jullie de wedstrijd allemaal kijken dames?
En de A1 kijken in het home.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:09 schreef MaxC het volgende:
Aanwezig zondag, lekker hele middag bier drinken. 16:30
jepquote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft jullie A1 de finale van dat next gen toernooi dan?
Dacht ergens te lezen van niet, in het home sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerst het supportershome de A1 kijken. of misschien zendt ajax de A1 wel uit op de grote schermen uit?
Wat snap je niet aan goede reeks?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
En waarom 2009/2010/2011 er niet bij? Nog nachtmerries van product Rutten?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2011 zat ook een gelijkspelletje in! Goed toch!
Ik zeg aleen dat PSV 13 jaar de baas in de ArenA was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Jouw reeks voegt ook weinig toe, maar leuk.. net als Ajacieden genieten van het verleden, terug denken aan de tijden dat we het wel goed dedenheerlijk man, uitsmijtertje erbij lekker toch.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan tatoeëer ik fred rutten op mn voorhoofd.
Afgesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan tatoeëer ik fred rutten op mn voorhoofd.
'de baas'quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg aleen dat PSV 13 jaar de baas in de ArenA was.
Maargoed als jij van een mug een olifant wilt maken.
Misschien Lodeiro en de Jong gewoon in de spits?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wel benieuwd naar hoe De Boer zijn middenveld neer gaat zetten. Een middenveld met Aissati - Anita - Eriksen lijkt me vrij kwetsbaar daar enkel Anita fysieke strijd kan leveren. Haalt hij De Jong terug uit de spits, dan staat dat beter denk ik. Alleen De Jong terug naar het middenveld levert een basisplaats op voor Bulykin en ik denk dat Marcelo een Bulykin een stuk beter ligt dan een type De Jong.
Lodeiro - Aissati is me om het even, twee lichtgewichten. Is Enoh fit genoeg om te spelen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien Lodeiro en de Jong gewoon in de spits?
Enoh is volgensmij ook een optie en Anita dan rechtsmid, Eriksen linksmid.
Dat weet ik niet precies, maar dacht het wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lodeiro - Aissati is me om het even, twee lichtgewichten. Is Enoh fit genoeg om te spelen?
Ik denk steeds dat jij een Stephen Hawking UI hebtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Saysem het volgende:
Enoh mag lekker op de bank blijven zitten. Anita blijft staan waar hij staat.
Ja kan, maar de laatste wedstrijden van Enoh waren wel oké, volgensmij deelde hij zelfs lange passes uit die nog goed aankwamen ook. Anita kan best een positie naar rechts, vindt hij niet erg denk ik. Zolang hij maar op het middenveld staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:08 schreef Saysem het volgende:
Enoh mag lekker op de bank blijven zitten. Anita blijft staan waar hij staat.
Zou niks mis mee zijn, het is wel een held.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk steeds dat jij een Stephen Hawking UI hebt
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PSV gaat AFC Ajax hard kontje naaien.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
de gat, dat club... doe je het er nou om?.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef J2T het volgende:
PSV begon het seizoen met nieuw elan en veel vertrouwen. Dat was ook niet zo vreemd, want de club had flink geïnvesteerd in de spelersgroep. Voor maar liefst 28 miljoen euro werd de selectie afgelopen zomer van een forse kwaliteitsimpuls voorzien door het aantrekken van Przemyslaw Tyton (Roda JC), Jetro Willems (Sparta), Timothy Derijck (ADO Den Haag), Georginio Wijnaldum (Feyenoord), Kevin Strootman (FC Utrecht), Dries Mertens (FC Utrecht) en Tim Matavz (FC Groningen). De Brabanders konden zoveel geld spenderen door een slimme deal met de gemeente Eindhoven. De grond onder het trainingscomplex De Herdgang en het Philips Stadion werd aan de stad verkocht, waardoor PSV het eigen vermogen weer positief zag worden en de eerder geïnde transferbedragen van onder anderen Francisco Rodriguez, Carlos Salcido, Ibrahim Afellay en Balázs Dzsudzsák volledig besteed konden worden aan vers bloed.
bron: Ajax.nl trolololol
Klopt toch wel? Het is eigenlijk schandalig dat PSV zo presteert als ze bijna 2x Mikki Sulejmani hadden kunnen kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wint: subsidie clubje, mag ook wel met zoveel geld
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Over 2 jaar is elke speler al 20+ waardquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Klopt toch wel? Het is eigenlijk schandalig dat PSV zo presteert als ze bijna 2x Mikki Sulejmani hadden kunnen kopen.
Ik hoop maar dat jij gelijk krijgt......quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 jaar is elke speler al 20+ waard
Ze zullen iig met winst verkocht worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat jij gelijk krijgt......
Mertens wel, Strootman ga ik ook wel vanuit.. Wijnaldum.. weet niet, Matavz weet niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zullen iig met winst verkocht worden.
Laatst hoorde ik een britse com, hij was heel lovend over gini. Sprak zijn naam zelfs perfect uit. Die gaat zeker met winst verkocht worden hoor, vooral omdat, hij ook voor nl speelt en nog jong isquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens wel, Strootman ga ik ook wel vanuit.. Wijnaldum.. weet niet, Matavz weet niet.
Cocuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman, Mertens, Lens, Labyad, Toivonen, Wijnaldum, Matavz enz, wat een club
Dat zijn er veel uit de jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duuh, ze zijn ook +21quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat zijn er veel uit de jeugd
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Nee, ik wacht nog op mail van ze, anders ga ik ze wil pingen dat ze moeten opschietenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.
PSV wel het makkelijkste programma daarnaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Piebe het volgende:
2-1. Voor de duidelijkheid het kampioenschap wordt hier NIET beslist.
Eigen jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duuh, ze zijn ook +21
Dan komen ze ook niet net uit de jeugd
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?
Dat zegt ook genoegquote:
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
1-1
Hoop dat de arbitrage een keer een goede wedstrijd (foutloos/blunderloos) kan fluiten.
Doe niet zo belachelijk, dat was de grensrechter. Daar heeft Pieter Vink niets mee te maken. Het wordt 2-0. Fijne wedstrijd morgen iedereen.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.
Nee ik reken morgen op een dramatische arbitrage met dubieuze beslissingen en er zal wel weer van alles zijn dat hem volledig ontgaat. Maar goed ik verwijt hem geen partijdigheid, hij is gewoon onnozel en ziet altijd iets over het hoofd (Blinde Vink hah!). Dus ja, laat ik dan maar hopen dat het een keer voordelig uitpakt voor Ajax.
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
QFTquote:Op zondag 25 maart 2012 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.
Nope.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wel het makkelijkste programma daarna
Dus nu je kans pakken
Dit. Zit nu al te wachten gewoonquote:Op zondag 25 maart 2012 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
Van mij hadden ze die klok vijf uur vooruit mogen zetten.
AZ ook niet, dat scheeltquote:Op zondag 25 maart 2012 12:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, maar ze gaan niet scoren zo.
Eriksen is zelf een kneus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:45 schreef Tauchmeister het volgende:
0-2
PSV heeft zoveel meer kwaliteit dan die matige spelers waar Vertonghen en Eriksen tussen staan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV verliest: hahah 40 miljoen en geen kampioen, na zoveel aankopen niet eend winnen
Immer gelijk dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Labyad rechtshalf denk je?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Opstelling bekend? Beide teams? PSV denk ik zonder Wijnaldum.
Ja en wat wil je nu zeggen? Dat je het bewust deed? right.....quote:
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
Verwachte reacties uit Eindhoven;quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Verwachte reacties uit Amsterdam:
[..]
Ik riep dat vaak ja, maar dit seizoen heeft Ajax scheidsrechters niet mee, vorig seizoen ook al aanzienlijk minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Twijfelen aan Cocuquote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
NEEEEEEEEEEEE COCU WAT DOE JE.......... zet die Wijnaldum op de bank.
Wat is deze? Geen Manolevquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers @thijsslegers Reply Retweet Favorite · Open
De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens
Sowieso Lens.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verrassend dat Wijnaldum de voorkeur boven Lens krijgt.
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Verwachte reacties uit Eindhoven;
Ajax wint; KNJBLucky Ajax
Altijd de scheidrechter mee
Ajax verliest; gebeurd niet.
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als er één club is waarvan de achterban altijd met het vingertje naar de scheids wijst is het Ajax wel.
En het is 'gebeurt'.
Nah ajax supporters zijn hypocrietquote:Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gebeurt overal hoor, doe niet zo hypocriet.
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..quote:Op zondag 25 maart 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is wel erg rustig voor zo'n wedstrijd
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zittenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt omdat ze allemaal in Live Eredivisieverslagen zitten..
Kan ook, zou ik ook willen zitten maar dan doe ik helemaal niets aan tentamenvoorbereiding. Oh ja, en dan mis ik Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook daar rustig, ik denk dat veel mensen buiten zitten
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet van dit team winnenAnders is dit triest.
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psvquote:
1-1quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Heb je hekel aan mijn hart ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntrijk overigens, 4-4 ofzo. Laat ajax maar 4-0 voorkomen en na de rust 4x psv
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heenquote:
Als het gelijkspel moet zijn dan 0-0 ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Eerst 0-4 PSV en dan 4-4 ajax? Als ajax overigens nou wint met 8-0 gaat Feyenoord over psv heen
Je laat je alterego boven?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes.
Kijk altijd PSV beneden zonder fokquote:
Ik ken het.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk altijd PSV beneden zonder fok![]()
En deze zeker, want je mist altijd veel als je zit te lezen en te doen.
En.. spanning en allesga ik weer als een mongol te keer.
Dat is ook je plichtquote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.quote:
Kiezen of moeten?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toch kies ik er voor om het hier te kijken
Ja, of bij een passeerbeweging zoals Vukovic gisterenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruiken het gewoon te veel. Soms wanneer een blessure is ff een slomo laten zien van een actie ofzo is leuk maar nu is het na elke minuut.
Hahahahahaha je ziet hem echt verbaasd kijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, of bij een passeerbeweging zoals Vukovic gisteren
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahaha je ziet hem echt verbaasd kijken.
Barca wilt hem nu denk ik.
Neem 2 schermenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:26 schreef muzas het volgende:
Ja verdomme ik moet wedstrijden tegelijk kijken.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Verdediging sterker dan PSV, rest is PSV sterker.
Logischquote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, tijd voor de topper, mooi beneden kijken zonder fok! trolletjes.
Inderdaad. AZ heeft nog een zwaar programmaquote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax vandaag wint worden ze wel degelijk kampioen.
22 april worden we kampioen. Tegen de FC.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef GGMM het volgende:
Ook als ze verliezen of gelijkspelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef GGMM het volgende:
Eindhoven?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 april worden we kampioen. Tegen de FC.
Hmm wat bedoel je nou preciesquote:Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker hopelijk me tengels van het toetsenbord afhouden
Tweede helft komt Lens wel hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben blij dat Lens niet speelt. Dan was Blind bij voorbaat afgeschreven
Dit doen ze toch niet elke wedstrijd?quote:
Die komt er in als Blind moe is, komt het dubbel zo hard aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben blij dat Lens niet speelt. Dan was Blind bij voorbaat afgeschreven
Dan hoop ik dat Blind er af isquote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tweede helft komt Lens wel hoor
Ze tellen seizoenkaarthouders met de mensen die er zijn.quote:
Klopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit doen ze toch niet elke wedstrijd?
Die kaarten zijn toch ook verkocht, het zal ajax een zorg zijn als de helft niet op komt dagen, kaarten zijn verkocht:)quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze tellen seizoenkaarthouders met de mensen die er zijn.
Waarom zit je er niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |