Cocuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman, Mertens, Lens, Labyad, Toivonen, Wijnaldum, Matavz enz, wat een club
Dat zijn er veel uit de jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duuh, ze zijn ook +21quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat zijn er veel uit de jeugd
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
KEVIN STROOTMAN!!!
DE STROOT
VAN BOMMEL
HIJ GEEFT ZE OP DE STROOTDAS
Nee, ik wacht nog op mail van ze, anders ga ik ze wil pingen dat ze moeten opschietenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hebben ze jou al eens voorgedragen als nieuwe dichter des vaderlands.
PSV wel het makkelijkste programma daarnaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef Piebe het volgende:
2-1. Voor de duidelijkheid het kampioenschap wordt hier NIET beslist.
Eigen jeugdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duuh, ze zijn ook +21
Dan komen ze ook niet net uit de jeugd
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk de gat in mijn broek doen?
Dat zegt ook genoegquote:
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
1-1
Hoop dat de arbitrage een keer een goede wedstrijd (foutloos/blunderloos) kan fluiten.
Doe niet zo belachelijk, dat was de grensrechter. Daar heeft Pieter Vink niets mee te maken. Het wordt 2-0. Fijne wedstrijd morgen iedereen.quote:Op zondag 25 maart 2012 07:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen. De scheidsrechter is niemand anders dan Pietertje Vink, de grootste prutser onder de scheidsrechters, ik zal het maar niet hebben over die kapitale blunder die hij maakte in de wedstrijd Ajax-FC Twente.
Nee ik reken morgen op een dramatische arbitrage met dubieuze beslissingen en er zal wel weer van alles zijn dat hem volledig ontgaat. Maar goed ik verwijt hem geen partijdigheid, hij is gewoon onnozel en ziet altijd iets over het hoofd (Blinde Vink hah!). Dus ja, laat ik dan maar hopen dat het een keer voordelig uitpakt voor Ajax.
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
QFTquote:Op zondag 25 maart 2012 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Binnenkort zitten jullie weer in de schulden door al dat gekoop omdat je de champions league niet haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |