No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol isquote:Op maandag 19 maart 2012 00:53 schreef Nober het volgende:
Beetje vroeg niet? Als Ajacied422 dit topic had geopend waren de rapen gaar geweest.
Misschien kan hij vast AZ-Twente openen is op 11 april... snel!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol is
neequote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
No worries. Ajacied422 opent deel 2 als dit topic vol is
Tegen de kleintjes zag je ook duidelijk dat ze niet alles gaven.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
na alle wedstrijden tegen kleintjes, die maar met matig voetbal werden gewonnen, de echte test voor Ajax....
Ik ben er niet 100% zeker op iig...
Klopt, maar ik ben ook niet zo overtuigd van de kwaliteiten van dit Ajax.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes zag je ook duidelijk dat ze niet alles gaven.
Des te knapper dat we 2de staan.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ook niet zo overtuigd van de kwaliteiten van dit Ajax.
En we hebben natuurlijk nog steeds een zooi blessures ook.
truequote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Des te knapper dat we 2de staan.Als we gewoon onze basis elf hadden, stonden we dik bovenaan.
Hopen dat Eriksen een keer op staat en dat het publiek weer hard van zich laat horen. We hebben gelukkig een betrouwbare verdediging nu met een uitblinker Verthongen en Vermeer is de laatste weken ook niet op een cruciale fout te betrappen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true.
het is een goeie reeks geweest, 6 keer winst. Nu (zoals ik zei) de echte test. Ze kunnen winnen van dit PSV, maar ze zullen echt een stuk geconcentreerder moeten spelen.
Ik baal van het ontbreken van Janssen (bedankt Nijhuis, stuk vreten met je twentebril). En vrees voor een te licht middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |