Dat zeg ik!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
Je kon erop wachten, Heerenveen verliest topwedstrijden standaard met 5-1, dus er komt er nog eentje.
Dat Barcelona nog een niveau hoger is is bekend, maar dat doet niets af aan het argument.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Alsof dat klungelige getik van PSV ook maar iets lijkt op het spel van Barcelona.
Nou, zet dan Depay erin!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelfs Cocu kan geen keuzes nemen. tjonge tjonge
Niets meer zeggen met zn allen ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Twente wint bij PSV, titelfavoriet.
AZ wint tegen Udinese, titelfavoriet.
Ajax wint paar wedstrijdjes, titelfavoriet.
Dalijk wint PSV in Amsterdam zijn hun weer favoriet
Zullen we wachten tot de laatste 3 wedstrijden ofzo?
Al die ploegen die jij noemt zijn titelfavoriet. Het hoeft toch niet altijd één ploeg te zijn? Waarom zou je niet nu al mogen praten over die 4 ploegen en dat ze titelfavoriet zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Alsof PSV ook maar enige kans maakt volgende weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Laat PSV maar favoriet zijn in de slotfase van het laatste weekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geloof je toch zeker zelf nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Oke, DE titelfavoriet bedoel ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al die ploegen die jij noemt zijn titelfavoriet. Het hoeft toch niet altijd één ploeg te zijn? Waarom zou je niet nu al mogen praten over die 4 ploegen en dat ze titelfavoriet zijn?
quote:Steve McClaren heeft opnieuw besloten om enkele basisspelers rust te geven in de Europa League. Dit betekent dat enkele grote namen van de Tukkers op de bank plaats zullen nemen tegen Schalke 04
Natuurlijk heeft PSV kans, Ajax is nog altijd bij lange na niet op volle sterkte. Zonder Boerrigter, Sigthorsson, van der Wiel en Janssen is nog alles mogelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alsof PSV ook maar enige kans maakt volgende week
Nah Twente heeft nog een wedstrijd tegoed hequote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
Landskampioenschap gaat dus nu tussen Ajax, AZ en PSV
Dat het een sukkel isquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij VI over Hutchinson zeggen
Gillette van de weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die kan er HE-LE-MAAL NIKS VAN.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bijquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zeker. Favoriet.
PSV heeft een beter elftal dan dat clubje uit Diemen-Zuid.
Heereveen iig niet meerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Als Cocu verstandig is toch niet!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bij
Idd, meteen weer die grote waffel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha toen ik dat vorige week suggereerde werd ik in het PSV topic uitgelachen en voor ''troll'' uitgemaakt. Wat een opportunisten in Eindhoven
Dit argument zou zinvol zijn als ik toen iets anders beweerd had.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Shreyas het volgende:
Haha toen ik dat vorige week suggereerde werd ik in het PSV topic uitgelachen en voor ''troll'' uitgemaakt. Wat een opportunisten in Eindhoven
Maar gaat Cocu nou Manolev op de bank houden? nee tochquote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hield zijn vriend Assaidi uit de wedstrijd.
Er is geen regel dat hij opgesteld moet worden. Wat mij betreft start je met dezelfde basiself.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bij
Cocu effect.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Kan je precies quoten wie zegt dat ze Ajax gaan inmaken?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wij hebben depay en engelaar mattie!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lukoki dolt Pieters volgende weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wij hebben depay en engelaar mattie!
Laat ff een quote zien danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik. Ik voorspel 1-4.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan je precies quoten wie zegt dat ze Ajax gaan inmaken?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.
Die heb ik verwijderd.quote:
Als Twente die inhaalwedstrijd met overtuigende cijfers wint staan ze gewoon weer boven PSV hoorquote:
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?quote:
Oké danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd.
Ontopic. Ajax - PSV mag volgende week besproken worden, dit niveauloze gelul gaat nergens over.
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?
Want?quote:
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef Quisho het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Volgende week gaat erg lastig worden dus.
Breuerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godallemachtig die goals van PSV, die verdediging
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.quote:
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaamquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Heerenveen PSV uitschakelt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.
Net als Gullit en Van Basten ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.
Volgend seizoen de hele selectie fit en daarmee staan we 34 speelrondes bovenaan en winnen we de CL:)quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Daar waar al de hele eeuw geen trainer geslaagd is?quote:
Niet rullevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaam
Oja kut die wedstrijd komt ook nog.quote:
Die kans acht ik groot.quote:
Beter een moeizame overwinning dan een 6-2 verliesquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaam
Voor de mensen die geen EL abo hebben, ja... Voor mij, nee. Ik betaal er wel voor. Anders kon ik niet bij die link komenquote:
Okquote:
Karma?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom loopt die voor op mijn TV
Hmm waarom dat danquote:
Dat zie je toch vanzelfquote:
Ja, dat is wel een minpuntje..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh, deze begrafenisondernemer doet het commentaar.
Reitsma?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh, deze begrafenisondernemer doet het commentaar.
Wat lief dat je hem dan met ons deeltquote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen EL abo hebben, ja... Voor mij, nee. Ik betaal er wel voor. Anders kon ik niet bij die link komen
Van Basten heb ik nog niet opgegeven.quote:
Omdat ze nu eenmaal de wedstrijden ook online uitzenden voor zij die een internetabo hebben afgesloten... Probleem is, dat ze geen controle doen op of men wel is ingelogd of nietquote:
Bij mij liep hij zelfs voor net.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
Huh, ED Live loopt via internet exact gelijk met televisie
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem dan met ons deelt
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Maar ik denk het niet.quote:
En dat promoot fok dan weer welquote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Streams Eredivisie Live zonder inlog te bekijken
0-10 voor PSV denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Maar ik denk het niet.
quote:
Ze doen nu toch al gewoon volop mee, slechts 1 puntje achter de nummer 1quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Psv van Ajax wint doen ze toch maar weer volop mee
Dat klopt, maar er zijn nooit garanties. Ik heb zelf onder Stevens getraind en was er van overtuigd dat hij het geweldig zou gaan doen bij PSV als hoofdtrainer. Nou... dat pakte wat anders uit zegmaar...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet, maar punt is dat het geen garantie is natuurlijk.
Dat klinkt een tikje overmoedig...quote:
quote:
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.quote:
quote:
Ik zie ze juist thuis in de beker wel weer stunten. Maar dit verlies kon je wel incalculeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.
We zullen zien. Laten we elkaar dan maar succes wensen, wat inhoudt dat we beiden hopen ongelijk te hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.
Wat deed 'ie?quote:
Streep met 287km/h van 30 meterquote:
quote:
Dat betwijfel ik. Dat dachten ze de vorige keer ook bij Nac AZ maar toen werd het ook nog gelijk in de laatste minuut (of verloren ze zelfs)quote:
Yep omdat je zeker die gratis link gebruikte?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:51 schreef Bombvis het volgende:
Hm, stream ligt eruit opeens. Was wel kans NAC (weer)
Misschienquote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
Yep omdat je zeker die gratis link gebruikte?
Lekker gek, lekker hip en andersquote:
Nu nog een kort vlot hip kapsel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker gek, lekker hip en anders
Vooral een pittig kapselquote:
Haar is al kort, maar niet vlot en hipquote:
Beetje wel...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AZ - NAC is ook een zaadpot hoor
Zo scoort Nacquote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strikt volgens de regels is het een pingel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook nog vragen om een penal. Wat een flapdrol
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penalquote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Strikt volgens de regels is het een pingel.
Doe maar niet, ongunstig voor m'n managerquote:
Alleen Den Haag - Ajax was een zaadpot .quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?
Arm is uitgestoken en hij heeft er voordeel van...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penal![]()
Kijk dan met stream, heb je Engels of Arabisch commentaarquote:Op zondag 18 maart 2012 17:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit commentaar helpt ook niet echt bij deze kutwedstrijd zeg, godverdomme wat een dooie
Aanstaande donderdag, ik voel hetquote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Az met de beker + 2 Europese wedstrijden zie ik het ergens anders nog steeds verspelen. Twente had vandaag bijv. al geen energie meer om achter een bal aan te rennen en bij Az moet het toch ook een keer op zijn.
Wegens rancune jegens Verbeek? Want verder heeft Heracles er weinig aanquote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag, ik voel het
Ik wil ook een keer europa inquote:Op zondag 18 maart 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wegens rancune jegens Verbeek? Want verder heeft Heracles er weinig aan
Succes tegen He.... oh, wacht.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker oldschool met 30 man naar Emmen
Oh beker natuurlijk. Ik was ff in de war met de inhaalwedstrijd van Twente.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer europa in
De oefenpartijtjes tegen duitse clubs ben ik wel een keer zat
Je woordgrappen worden echt met de dag slechterquote:
Alleen spelen ze uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 18:00 nog een kwartiertje avondje NAC
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 18:00 nog een kwartiertje avondje NAC
Bij Ajax spelen 2 grote schilders; vermeer en van rhijnquote:Op zondag 18 maart 2012 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh beker natuurlijk. Ik was ff in de war met de inhaalwedstrijd van Twente.
[..]
Je woordgrappen worden echt met de dag slechter
Voor Ajax ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heerenveen, Twente en AZ verlies zou helemaal mooi zijn.
Ja man, Kijk ik nog liever naar Studio Sport.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heerenveen, Twente en AZ verlies zou helemaal mooi zijn.
Zolang elke topploeg behalve ajax maar punten verspeelt.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Gelijkspel is ook geen tegenvaller trouwens, davy.
De echte topclubsquote:Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax, PSV en Feyenoord profiteren van het falen van AZ, HEE & TWE
Klopt. Daarom geef ik AZ geen kans meerquote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
AZ moet nog tegen PSV, Feyenoord en FC Twente.
PSV heeft een grotere prijzenkast hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ongeveer... Eerst Ajax, dan Feyenoord, dan komt PSV
De grootte van je prijzenkast maakt je niet een grotere clubquote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een grotere prijzenkast hoor.
Ajax, PSV, Feyenoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV zal altijd de downie van de 3 zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De grootte van je prijzenkast maakt je niet een grotere club
Ik zeg ook niet grotere club?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De grootte van je prijzenkast maakt je niet een grotere club
Zou wat zijn als Twente hier punten laat liggenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Twente zit in een vormcrisis.
Woensdag
Muur van Doetinchem - Duitsland
Mja, dat ben ik wel met je eens, maar dat niet alleen maakt het een topclub en of grotere/betere topclub. Tenminste, dat is mijn mening, ik vind dat er veel meer om heen zit, maar dat zijn allemaal subjectieve dingenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet grotere club?
Topclub = prijzen winnen
Feyenoord is natuurlijk een grotere clubquote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, dat ben ik wel met je eens, maar dat niet alleen maakt het een topclub. Tenminste, dat is mijn mening, ik vind dat er veel meer om heen zit, maar dat zijn allemaal subjectieve dingen
Heel mooi zou dat zijn. En dan zondag profiteren want Twente zal wel winnen bij het Gehandicapte ADOquote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Twente hier punten laat liggen
Mij successupporter noemenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Zo onderscheid je de successupporters dus van de rest.
Mja, dat vind ik wel ja, maar zoals ik al zei, dat zijn allemaal subjectieve dingen wat voor iedereen anders kan zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord is natuurlijk een grotere club
Oftewel AZ wint.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef Grifte het volgende:
Wat een kansen jezus gvd man Nac. Veel gevaarlijker dan AZ
True story.quote:
Mwoah. De top 3 bestaat al jaren niet meer. Feyenoord is straks in 20 jaar tijd 2 keer kampioen geworden, het is geen top 3 meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn Twente en AZ typisch. Twente en AZ zullen nooit de traditionele top 3 verbreken
Da's Ajax toch al?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV zal altijd de downie van de 3 zijn.
Er is wel een top 3.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah. De top 3 bestaat al jaren niet meer. Feyenoord is straks in 20 jaar tijd 2 keer kampioen geworden, het is geen top 3 meer.
Als die trend zich nog 20 jaar doorzet dan is het begrip 'de top 3' meer een begrip van vroeger denk ik.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]http://i34.tinypic.com/72d3lf.gif
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat ZO verschrikkelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |