Die heb ik verwijderd.quote:
Als Twente die inhaalwedstrijd met overtuigende cijfers wint staan ze gewoon weer boven PSV hoorquote:
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?quote:
Oké danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd.
Ontopic. Ajax - PSV mag volgende week besproken worden, dit niveauloze gelul gaat nergens over.
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?
Want?quote:
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef Quisho het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Volgende week gaat erg lastig worden dus.
Breuerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godallemachtig die goals van PSV, die verdediging
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.quote:
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaamquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Heerenveen PSV uitschakelt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.
Net als Gullit en Van Basten ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.
Volgend seizoen de hele selectie fit en daarmee staan we 34 speelrondes bovenaan en winnen we de CL:)quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Daar waar al de hele eeuw geen trainer geslaagd is?quote:
Niet rullevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |