Dat zeg ik!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
Je kon erop wachten, Heerenveen verliest topwedstrijden standaard met 5-1, dus er komt er nog eentje.
Dat Barcelona nog een niveau hoger is is bekend, maar dat doet niets af aan het argument.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Alsof dat klungelige getik van PSV ook maar iets lijkt op het spel van Barcelona.
Nou, zet dan Depay erin!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelfs Cocu kan geen keuzes nemen. tjonge tjonge
Niets meer zeggen met zn allen ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Twente wint bij PSV, titelfavoriet.
AZ wint tegen Udinese, titelfavoriet.
Ajax wint paar wedstrijdjes, titelfavoriet.
Dalijk wint PSV in Amsterdam zijn hun weer favoriet
Zullen we wachten tot de laatste 3 wedstrijden ofzo?
Al die ploegen die jij noemt zijn titelfavoriet. Het hoeft toch niet altijd één ploeg te zijn? Waarom zou je niet nu al mogen praten over die 4 ploegen en dat ze titelfavoriet zijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Alsof PSV ook maar enige kans maakt volgende weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Laat PSV maar favoriet zijn in de slotfase van het laatste weekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geloof je toch zeker zelf nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Oke, DE titelfavoriet bedoel ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al die ploegen die jij noemt zijn titelfavoriet. Het hoeft toch niet altijd één ploeg te zijn? Waarom zou je niet nu al mogen praten over die 4 ploegen en dat ze titelfavoriet zijn?
quote:Steve McClaren heeft opnieuw besloten om enkele basisspelers rust te geven in de Europa League. Dit betekent dat enkele grote namen van de Tukkers op de bank plaats zullen nemen tegen Schalke 04
Natuurlijk heeft PSV kans, Ajax is nog altijd bij lange na niet op volle sterkte. Zonder Boerrigter, Sigthorsson, van der Wiel en Janssen is nog alles mogelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alsof PSV ook maar enige kans maakt volgende week
Nah Twente heeft nog een wedstrijd tegoed hequote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
Landskampioenschap gaat dus nu tussen Ajax, AZ en PSV
Dat het een sukkel isquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij VI over Hutchinson zeggen
Gillette van de weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die kan er HE-LE-MAAL NIKS VAN.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bijquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zeker. Favoriet.
PSV heeft een beter elftal dan dat clubje uit Diemen-Zuid.
Heereveen iig niet meerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV eerst titelfavoriet.
Als Cocu verstandig is toch niet!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bij
Idd, meteen weer die grote waffel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha toen ik dat vorige week suggereerde werd ik in het PSV topic uitgelachen en voor ''troll'' uitgemaakt. Wat een opportunisten in Eindhoven
Dit argument zou zinvol zijn als ik toen iets anders beweerd had.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Shreyas het volgende:
Haha toen ik dat vorige week suggereerde werd ik in het PSV topic uitgelachen en voor ''troll'' uitgemaakt. Wat een opportunisten in Eindhoven
Maar gaat Cocu nou Manolev op de bank houden? nee tochquote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hield zijn vriend Assaidi uit de wedstrijd.
Er is geen regel dat hij opgesteld moet worden. Wat mij betreft start je met dezelfde basiself.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja gelukkig is Manolev er dan weer bij
Cocu effect.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Kan je precies quoten wie zegt dat ze Ajax gaan inmaken?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wij hebben depay en engelaar mattie!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lukoki dolt Pieters volgende weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wij hebben depay en engelaar mattie!
Laat ff een quote zien danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik. Ik voorspel 1-4.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan je precies quoten wie zegt dat ze Ajax gaan inmaken?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.
Die heb ik verwijderd.quote:
Als Twente die inhaalwedstrijd met overtuigende cijfers wint staan ze gewoon weer boven PSV hoorquote:
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?quote:
Oké danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd.
Ontopic. Ajax - PSV mag volgende week besproken worden, dit niveauloze gelul gaat nergens over.
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?
Want?quote:
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef Quisho het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Volgende week gaat erg lastig worden dus.
Breuerquote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godallemachtig die goals van PSV, die verdediging
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.quote:
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaamquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Heerenveen PSV uitschakelt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alle weken zal het lastig worden. Ik denk dat Heerenveen PSV gewoon uitschakelt voor de beker deze week, maar dat is ook niet zo van belang.
Net als Gullit en Van Basten ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze hebben een goede achtergrond, dus hebben ze zonder meer de potentie.
Volgend seizoen de hele selectie fit en daarmee staan we 34 speelrondes bovenaan en winnen we de CL:)quote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef S0nic het volgende:
Zowat het hele seizoen het halve elftal missen en toch boven PSV en Twente staan
Daar waar al de hele eeuw geen trainer geslaagd is?quote:
Niet rullevant.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaam
Oja kut die wedstrijd komt ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |