Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Wij hebben depay en engelaar mattie!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Guttegut PSV wint weer een keer hoor, gelijk allemaal om het hardst roepen dat ze Ajax volgende week wel even inmaken
Lukoki dolt Pieters volgende weekquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wij hebben depay en engelaar mattie!
Laat ff een quote zien danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik. Ik voorspel 1-4.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan je precies quoten wie zegt dat ze Ajax gaan inmaken?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan PSV, dat komt door het vertoonde spel van ajax de laatste tijd.
Die heb ik verwijderd.quote:
Als Twente die inhaalwedstrijd met overtuigende cijfers wint staan ze gewoon weer boven PSV hoorquote:
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?quote:
Oké danquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd.
Ontopic. Ajax - PSV mag volgende week besproken worden, dit niveauloze gelul gaat nergens over.
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toen FdB het overnam bij ajax was het wel een zinnig verhaal en nu niet?
Want?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |