Beetje wel...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AZ - NAC is ook een zaadpot hoor
Zo scoort Nacquote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strikt volgens de regels is het een pingel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook nog vragen om een penal. Wat een flapdrol
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penalquote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Strikt volgens de regels is het een pingel.
Doe maar niet, ongunstig voor m'n managerquote:
Alleen Den Haag - Ajax was een zaadpot .quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?
Arm is uitgestoken en hij heeft er voordeel van...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penal![]()
Kijk dan met stream, heb je Engels of Arabisch commentaarquote:Op zondag 18 maart 2012 17:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit commentaar helpt ook niet echt bij deze kutwedstrijd zeg, godverdomme wat een dooie
Aanstaande donderdag, ik voel hetquote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Az met de beker + 2 Europese wedstrijden zie ik het ergens anders nog steeds verspelen. Twente had vandaag bijv. al geen energie meer om achter een bal aan te rennen en bij Az moet het toch ook een keer op zijn.
Wegens rancune jegens Verbeek? Want verder heeft Heracles er weinig aanquote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag, ik voel het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |