Die kans acht ik groot.quote:
Beter een moeizame overwinning dan een 6-2 verliesquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de overwinningen gingen totaal niet moeizaam
Voor de mensen die geen EL abo hebben, ja... Voor mij, nee. Ik betaal er wel voor. Anders kon ik niet bij die link komenquote:
Okquote:
Karma?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom loopt die voor op mijn TV
Hmm waarom dat danquote:
Dat zie je toch vanzelfquote:
Ja, dat is wel een minpuntje..quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh, deze begrafenisondernemer doet het commentaar.
Reitsma?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh, deze begrafenisondernemer doet het commentaar.
Wat lief dat je hem dan met ons deeltquote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen EL abo hebben, ja... Voor mij, nee. Ik betaal er wel voor. Anders kon ik niet bij die link komen
Van Basten heb ik nog niet opgegeven.quote:
Omdat ze nu eenmaal de wedstrijden ook online uitzenden voor zij die een internetabo hebben afgesloten... Probleem is, dat ze geen controle doen op of men wel is ingelogd of nietquote:
Bij mij liep hij zelfs voor net.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef Saekerhett het volgende:
Huh, ED Live loopt via internet exact gelijk met televisie
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat lief dat je hem dan met ons deelt
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Maar ik denk het niet.quote:
En dat promoot fok dan weer welquote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Streams Eredivisie Live zonder inlog te bekijken
0-10 voor PSV denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Maar ik denk het niet.
quote:
Ze doen nu toch al gewoon volop mee, slechts 1 puntje achter de nummer 1quote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Psv van Ajax wint doen ze toch maar weer volop mee
Dat klopt, maar er zijn nooit garanties. Ik heb zelf onder Stevens getraind en was er van overtuigd dat hij het geweldig zou gaan doen bij PSV als hoofdtrainer. Nou... dat pakte wat anders uit zegmaar...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet, maar punt is dat het geen garantie is natuurlijk.
Dat klinkt een tikje overmoedig...quote:
quote:
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.quote:
quote:
Ik zie ze juist thuis in de beker wel weer stunten. Maar dit verlies kon je wel incalculeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.
We zullen zien. Laten we elkaar dan maar succes wensen, wat inhoudt dat we beiden hopen ongelijk te hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Heerenveen supporter kan ik je bijna verzekeren dat Heerenveen verliest.
Wat deed 'ie?quote:
Streep met 287km/h van 30 meterquote:
quote:
Dat betwijfel ik. Dat dachten ze de vorige keer ook bij Nac AZ maar toen werd het ook nog gelijk in de laatste minuut (of verloren ze zelfs)quote:
Yep omdat je zeker die gratis link gebruikte?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:51 schreef Bombvis het volgende:
Hm, stream ligt eruit opeens. Was wel kans NAC (weer)
Misschienquote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
Yep omdat je zeker die gratis link gebruikte?
Lekker gek, lekker hip en andersquote:
Nu nog een kort vlot hip kapsel.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker gek, lekker hip en anders
Vooral een pittig kapselquote:
Haar is al kort, maar niet vlot en hipquote:
Beetje wel...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AZ - NAC is ook een zaadpot hoor
Zo scoort Nacquote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strikt volgens de regels is het een pingel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook nog vragen om een penal. Wat een flapdrol
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penalquote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Strikt volgens de regels is het een pingel.
Doe maar niet, ongunstig voor m'n managerquote:
Alleen Den Haag - Ajax was een zaadpot .quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij vond je alle wedstrijden vandaag zaadwedstrijden of niet?
Arm is uitgestoken en hij heeft er voordeel van...quote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij schiet m op de arm van de speler en dan nog vragen om een penal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |