SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
nooquote:Het lijkt erop dat de meisjes op de vluchtstrook liepen. Op het moment dat zij aanstalten maakten om over te steken, werden ze getroffen door een auto. Vervolgens werden ze nog door een reeks andere voertuigen geraakt.
Volgens de aanklager zijn de meisjes geïdentificeerd dankzij een mobiele telefoon die ze bij zich hadden. De lichamen zelf waren onherkenbaar.![]()
Britt lijkt me wel heel lief, maar daar blijft het ook bijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, die dus niet.
Priscilla, Daniella, Renée, Tessa (minus KANKERaccent).
En Roos vind ik ook wel cute, en Britt natuurlijk.
Jawel, je keek.![]()
Tessa, Daniella en Britt zijn juist de drie meest vervelende chicks van allemaal
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die zouden zo in fok.rar kunnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Krio heeft blijkbaar nooit Roos haar naakfoto's gezienJawel, je keek.![]()
Die Tessa kan ik nu al schieten ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef Juminelle het volgende:
Tessa, Daniella en Britt zijn juist de drie meest vervelende chicks van allemaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Krio heeft blijkbaar nooit Roos haar naakfoto's gezienLink? Oh wacht, is zij dat, kanker.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]All good things are wild and free.![]()
Die pose ook om sexy over te komenquote:
Wil je in de bus even kijken of iemand een hotspot op zijn telefoon heeft open laten staan, krijg je dit.
ja nee![]()
![]()
FapfapfapIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja jij daar, wat zeg je allemaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
Wil je in de bus even kijken of iemand een hotspot op zijn telefoon heeft open laten staan, krijg je dit.
[ afbeelding ]
ja needie bijnamen en zo
![]()
![]()
Nah. Irritant mens ook.quote:
Ik vind Jumi ook niet op haar lijken, dat zou een belediging zijn.
Ik voel me indirect afgewezen door Krio nu.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij balen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me indirect afgewezen door Krio nu.Maar zie edit, jullie zijn te snel vandaag.
Jij bent echt zooooooooveel keer mooier dan die bibi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me indirect afgewezen door Krio nu.![]()
Kijk jullie allemaal even in het broekje van Jumi willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
De onzekerheid. Niet nodig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me indirect afgewezen door Krio nu.Feyenoord Rotterdam![]()
oh tis niet je nummerquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heerlijk avondje nerden achter de PC en niemand die mij tegen zal houden. Heb dit eens in de zoveel tijd nodig.Feyenoord Rotterdam![]()
Hehe precies dit dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef o.us het volgende:
Heerlijk avondje nerden achter de PC en niemand die mij tegen zal houden. Heb dit eens in de zoveel tijd nodig.
All good things are wild and free.![]()
Mensen ik verveel me.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Lol, ook last van mensen die onbegrip tonenquote:?
"Hey Ous, we gaan naar (...). Kom je mee?"
"Neuh thanks, ga nu liever naar huis"
"....."
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb wel veel vriendinnen die idd niet snappen dat ik soms op de zaterdag avond gewoon lekker levenloos achter de laptop wil hangen. Beetje fokken en muziek luisteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ook last van mensen die onbegrip tonen?
"Hey Ous, we gaan naar (...). Kom je mee?"
"Neuh thanks, ga nu liever naar huis"
"....."
zeg jij tegen je real life vrienden dat je op foks zit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb wel veel vriendinnen die idd niet snappen dat ik soms op de zaterdag avond gewoon lekker levenloos achter de laptop wil hangen. Beetje fokken en muziek luisteren.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
1 vriendin weet er van, die zit ook op 9gag enzo en weet een beetje van die internet termen af. Dan hoef ik me niet zo te schamenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeg jij tegen je real life vrienden dat je op foks zit?De rest weet het niet, en zal het waarschijnlijk ook niet snappen.
Als ik zou zeggen dat ik een bekende FOK!ker ben dan is dat instant social suicide. Kan ik elke zaterdagavond thuis zitten.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 00:03:18 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Zijn ze onwetend?!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:03 schreef o.us het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik een bekende FOK!ker ben dan is dat instant social suicide. Kan ik elke zaterdagavond thuis zitten.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alleen mijn beste vriend weet er vanafquote:Op zondag 18 maart 2012 00:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
1 vriendin weet er van, die zit ook op 9gag enzo en weet een beetje van die internet termen af. Dan hoef ik me niet zo te schamenDe rest weet het niet, en zal het waarschijnlijk ook niet snappen.
Maar die heeft mij ook aan het fokken gekregen. En Chai natuurlijk dan
Tijd om te gaan slapen trouwens.![]()
Jersey Shore season 5 is afgelopen. Wat moet ik nu gaan doen met mijn leven?
Een taart bakken en aan mij geven.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
Tip: Aardbeien zijn.
[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 01:23:39 ]Feyenoord Rotterdam![]()
[USA] The Pauly D Projectquote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
If not now, then when.![]()
i feel ya bruh. Komt door die laptop, zodra ik in bed ga liggen ben ik binnen no time nokkie.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:52 schreef o.us het volgende:
[..]
mijn hersenen zijn dood maar mijn lichaam wilt nog niet slapen
fucked upIf not now, then when.![]()
ik lig in bed met laptop en ben nog niet nokkie.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
i feel ya bruh. Komt door die laptop, zodra ik in bed ga liggen ben ik binnen no time nokkie.
onderhands zou het al wel moeten.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik bedoel meer op de manier dat je laptop uit gaat. Die schermen zijn verslavend.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:54 schreef o.us het volgende:
[..]
ik lig in bed met laptop en ben nog niet nokkie.
onderhands zou het al wel moeten.If not now, then when.![]()
ik wacht op het moment dat de 3d laptops uit gaan komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op de manier dat je laptop uit gaat. Die schermen zijn verslavend.
gekke shit in het donker.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hij wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:56 schreef o.us het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat de 3d laptops uit gaan komen.
gekke shit in het donker.
En dan gamen. Ideaal.
Straks ga je zien. Zon komt op en ik ben nog steeds wakker.
Feyenoord Rotterdam![]()
wat een feest gister. Chicks, booze en epicness![]()
in pak uitgaan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
whehe nicequote:Op zondag 18 maart 2012 10:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
in pak uitgaanI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Winning smile..kapow...quote:Op zondag 18 maart 2012 10:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
in pak uitgaan
Die rechter is nog wel hittable![]()
![]()
soort van joran van der slootquote:Op zondag 18 maart 2012 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Winning smile..kapow...
Die rechter is nog wel hittableI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weheheh nicequote:Op zondag 18 maart 2012 10:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
in pak uitgaan
Feyenoord Rotterdam![]()
Welke ben jij ¿ ¿ ¿quote:Op zondag 18 maart 2012 10:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
in pak uitgaan![]()
Vrouwen optillen.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik rockte m'n cowgirl outfit net toen ik naar m'n moeder ging en ze lachte me recht in m'n gezicht uit![]()
Kutleven.
Kersentaart ook goedquote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Een taart bakken en aan mij geven.
Tip: Aardbeien zijn.
? Heb net een kersenmonchoutaart gebakken maar die shit is smerig
Opgetild worden door lange mannenquote:Terug naar de positiviteit vanaf nu.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaat 'ie de PI combo breken. Jammer weer.![]()
Die guy is no good, geloof mijquote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaat 'ie de PI combo breken. Jammer weer..
Feyenoord Rotterdam![]()
Heheh aaahw, wat had je precies aan dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik rockte m'n cowgirl outfit net toen ik naar m'n moeder ging en ze lachte me recht in m'n gezicht uit![]()
Kutleven.
![]()
Kutarabieren weer. Jij en een nog een paar anderen hier zijn zo idioot.
Mag ik trouwens aanmerken watvoor een inteelt SC dit is? Iedereen neukt iedereen hier man.
![]()
Tut, zit je ergens mee?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Kutarabieren weer. Jij en een nog een paar anderen hier zijn zo idioot.
Mag ik trouwens aanmerken watvoor een inteelt SC dit is? Iedereen neukt iedereen hier man.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En dat is een probleem omdat?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Die hoed van die foto laatst met een wit blousje en een spijkerbroekquote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh aaahw, wat had je precies aan dan?
Laat mij eens proevenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef Juminelle het volgende:
Kutleven.
[..]
Kersentaart ook goed? Heb net een kersenmonchoutaart gebakken maar die shit is smerig
![]()
.
Tevens zijn aardbeienkwarktaarten echt![]()
![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Laatst zat CM ook al te kankeren op Fernandes in een ander topic.Afgunst riekt het naar.
Come and get somequote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Laat mij eens proeven.
Tevens zijn aardbeienkwarktaarten echt![]()
![]()
.
![]()
Kwarktaarten zijn altijd echt lekker
Jaloezie op onze Noord-Afrikaanse swag is een formaliteit aan het worden, merk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Laatst zat CM ook al te kankeren op Fernandes in een ander topic.Afgunst riekt het naar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja hoe moet ik weten waar ik het moet halen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come and get some![]()
Kwarktaarten zijn altijd echt lekker
Ik had laatst citroenkwarktaart gebakken, sindsdien dwingt mijn ma mij elke week iets te bakken. Ik voel mij zo nu gay.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 14:08:42 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij zijn van de 1m90+ club hè, just sayin'.
![]()
![]()
Klinkt leuk, ik verwacht pics via PMquote:Op zondag 18 maart 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?
[..]
Die hoed van die foto laatst met een wit blousje en een spijkerbroek![]()
![]()
![]()
CM.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jaloers zijn op Noord-AfrikanenZo laag als jullie ben ik niet hoor
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daarom, Zuid-Amerikanen.
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.![]()
Wil jij mijn ballen voelen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.Feyenoord Rotterdam![]()
Meh, ik wilde 'm sowieso niet opdoen als ik buiten liep maar ik dacht fuck it het is m'n moederquote:Zelf voelde ik me wel een badass maffia chick
![]()
Foto zal ik zo maken, eerst even accu van m'n camera opladen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik weet dat wij geen ene kanker geven dus kanker maar een kankereind op.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.
Tevens moet je de definitie van "discussie" op zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat is jouw afkomst dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gooi ik je PM inbox vol met pics van mijn donkere roede..quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is deze noob hier nou ook al opgedoken.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.
Ga iemand anders vervelen, do u even lift?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Zeg nou maar gewoonquote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een afkomst dat ik met trots kan verkondigen.![]()
![]()
Missionaris met haar benen in je nek is niks mis mee, homo.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso missionaris. Cowgirl it is.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarom verkondig je 'm dan niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een afkomst dat ik met trots kan verkondigen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een afkomst dat ik met trots kan verkondigen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat domme gelul over afkomst.
Mja ok, maar die traditionele missionaris is zo evangelischquote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Missionaris met haar benen in je nek is niks mis mee, homo.![]()
.
![]()
Haha, dan sta je nog lager op de sociale ladder dan Somaliërs. Suck to be you.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef Jajong het volgende:
Dat domme gelul over afkomst.
[ afbeelding ]
Ik werd net nog gevraagd of ik een Darbuka heb, omdat ik Arabisch ben.Ik ben echt zo verkaasd als maar kan, dafuq.
Daarom enkel contortionisten neuken.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja ok, maar die traditionele missionaris is zo evangelisch![]()
.
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meiden en met sollicitatiegesprekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 14:22:30 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meidenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meiden en met sollicitatiegesprekken.
ZING!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
BAM!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.Feyenoord Rotterdam![]()
Komt een Turk bij een sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En die werkgever zo van:![]()
![]()
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dan sta je nog lager op de sociale ladder dan Somaliërs. Suck to be you.![]()
Deze is voor CM.
Fix me er eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Penn Connection.quote:
Het is maar dat mijn vriendin Turks is anders had ik er nog wel even op gehapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.Feyenoord Rotterdam![]()
Hoe dom ben jij honestly. Overgrote deel van de Turken is Islamitisch noob.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.Obvious troll is obvious.quote:De grootste religeuze stroming is het soennisme. Daarnaast hangt een ongeveer 20% van de bevolking het alevitisme aan[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Een Turkse die met een Marokkaan gaat? Dan komt zij uit de tokkieklasse van de Turkse gemeenschap, sucks to be youquote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is maar dat mijn vriendin Turks is anders had ik er nog wel even op gehapt..
![]()
Typisch dit, op de basisschool hadden we ook 13 nationaliteiten in de klas en de Turk werd altijd gepest.![]()
Oke leuk, opgekankerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een Turkse die met een Marokkaan gaat? Dan komt zij uit de tokkieklasse van de Turkse gemeenschap, sucks to be you.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ben ik de enige die CM wel schattig vindt?Met zijn schattige Turkse wereldbeeld.
Die gast is echt niet Turks hoor. Is gewoon een bleke dork op de zolderkamer van z'n mama.
Ik ga uitbrakken door mijn tuin te fixen. Lobi.
Kom dan naar De Pijp in Amsterdam en we shall meetquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Jajong het volgende:
Die gast is echt niet Turks hoor. Is gewoon een bleke dork op de zolderkamer van z'n mama.
.
![]()
Dankjequote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paard.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ach, jullie kunnen mijn intellect, waarheden en terechte aantijgingen niet aan. Was te verwachten.
Tabee inteeltmensjes.
![]()
Zo grappig iemand die eloquent over probeert te komen maar de plank compleet mis slaat. "Terechte aantijgingen"quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ach, jullie kunnen mijn intellect, waarheden en terechte aantijgingen niet aan. Was te verwachten.
Tabee inteeltmensjes.
. Blijven oefenen, misschien word je ooit nog een goeie troll.
Ik woon om de hoek, wat is je adres?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kom dan naar De Pijp in Amsterdam en we shall meet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik woon daar echt om de hoek.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal isquote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Tabee inteeltmensjes.
![]()
![]()
Wel chill, de AC Markt in de buurt hebben (en CMquote:).
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 14:37:04 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik woon vijf minuten lopen van de op-één-na grootste IKEA van de Benelux, wie wilt mij aanraken?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik niet, IKEA loopt naar mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef o.us het volgende:
Ik woon vijf minuten lopen van de op-één-na grootste IKEA van de Benelux, wie wilt mij aanraken?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik woon 5 minuten lopen van de Betuwelijn!
Oh wacht..There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef o.us het volgende:
Ik woon vijf minuten lopen van de op-één-na grootste IKEA van de Benelux, wie wilt mij aanraken?If not now, then when.![]()
Jij komt uit Iran dus zeg maar nietsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal is![]()
![]()
Laten we eerlijk zijn, dat is bij veel van onze moeder en vaderlanden normaalquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal is.
Komt er een nieuwe IKEA in Gouda dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Boks, ouwe.quote:Praat voor jezelf vriend. What the fuck.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dat is bij veel van onze moeder en vaderlanden normaal.
![]()
Hou eens op selectief te reageren. Reageer dan ook als je gecalled wordt op je bullshit vriend. Simpele ziel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij komt uit Iran dus zeg maar niets[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zij ontkent het toch niet? Idiootquote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij komt uit Iran dus zeg maar niets
Feyenoord Rotterdam![]()
HOAXquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boks, ouwe.
[..]
Praat voor jezelf vriend. What the fuck.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nou, nee dusquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.. Dus nogmaals: Zuid-Amerikanen
.
![]()
Zo ver als ik weet gebeurt die shit bij Turken niet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.If not now, then when.![]()
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?quote:Waar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.Feyenoord Rotterdam![]()
Duiven.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?
[..]
Waar dan?If not now, then when.![]()
Er woont alleen een Russische chick naast mij. Zij haalt mijn shit bij de IKEA.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?
[..]
Waar dan?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jij weet dan ook niet zoveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo ver als ik weet gebeurt die shit bij Turken niet hoor.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:
Boksquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Dus nogmaals: Zuid-Amerikanen
.
Jawel, je keek.![]()
Baws.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Er woont alleen een Russische chick naast mij. Zij haalt mijn shit bij de IKEA.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe nou maar niet alsof ik niet veel intelligenter ben dan jij. Je weet wel beter. Er zijn vast dingen waar jij weer beter in bent. Zoals Bosnisch praten ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij bent wel al best oud, dus heel misschien beschik jij over iets meer kennis.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof ik niet veel intelligenter ben dan jij. Je weet wel beter. Er zijn vast dingen waar jij weer beter in bent. Zoals Bosnisch praten ofzo.If not now, then when.![]()
Ik zit erover te denken om haar te kopen, wat zou jij doen ome o.us?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, dus? Komt inderdaad ook wel Iran voor, in dorpjes en zo. Ik kom niet uit een dorpquote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij komt uit Iran dus zeg maar nietsEn daarnaast, bij Turken is het veeeeeeel normaler hoor, in Iran zie je het echt niet zo vaak gebeuren als bij de Turken. Zelfs bij Turkse Nederlanders komt dit nu nog voor. Probeer jij maar een Iraniër te vinden die met zijn eigen neef/nicht wil trouwen
![]()
![]()
Fixed.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo oud, dus ik beschik over meer kennis.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wist op mijn 15e meer dan jij nu doet. Geeft niet verder. Ik denk dat jij wel semi-succesvol zult worden met je MBO detailhandel papiertje straks. Gewoon een Subway-franchise openen straks ofzo. Lekker "eigen baas" zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent wel al best oud, dus heel misschien beschik jij over iets meer kennis.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ligt er aan, wat gaat het kosten?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om haar te kopen, wat zou jij doen ome o.us?Feyenoord Rotterdam![]()
30.000 roebels.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als je informatie zou kloppen dan zou het nog grappig zijn geweest bruh.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wist op mijn 15e meer dan jij nu doet. Geeft niet verder. Ik denk dat jij wel semi-succesvol zult worden met je MBO detailhandel papiertje straks. Gewoon een Subway-franchise openen straks ofzo. Lekker "eigen baas" zijn.If not now, then when.![]()
Pics van je diploma als tegenargument.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je informatie zou kloppen dan zou het nog grappig zijn geweest bruh.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het is zoiets, sorry dat ik niet bekend ben met de specifieke details van je nutteloze opleiding.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je informatie zou kloppen dan zou het nog grappig zijn geweest bruh.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan maar pics van je mavo.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haha, heb je je uitkering al binnen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is zoiets, sorry dat ik niet bekend ben met de specifieke details van je nutteloze opleiding.If not now, then when.![]()
Waar haal jij jouw informatie dan vandaan? Trouwens hoe weet je dat het Turken meer gebeurt dan Iraniërs? Turkse vrouwen zijn tenminste niet zulke hoeren als Iraanse vrouwen. Een pot nat al die vrouwen uit de Arabische en Perzische landen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, dus? Komt inderdaad ook wel Iran voor, in dorpjes en zo. Ik kom niet uit een dorpEn daarnaast, bij Turken is het veeeeeeel normaler hoor, in Iran zie je het echt niet zo vaak gebeuren als bij de Turken. Zelfs bij Turkse Nederlanders komt dit nu nog voor. Probeer jij maar een Iraniër te vinden die met zijn eigen neef/nicht wil trouwen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En de gemoederen liepen hoog op, deze zondagmiddag.
[ afbeelding ]Enigszins vermakelijk wel.
Gast, kankertyft een eind op. Jij bent geen Turk. Noch Arabisch of Perzisch. Kuttrollquote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw informatie dan vandaan? Trouwens hoe weet je dat het Turken meer gebeurt dan Iraniërs? Turkse vrouwen zijn tenminste niet zulke hoeren als Iraanse vrouwen. Een pot nat al die vrouwen uit de Arabische en Perzische landen..
Feyenoord Rotterdam![]()
Typisch deze man. Reageert alleen op mensen waarvan hij denkt de discussie te kunnen winnen. Noob.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw informatie dan vandaan? Trouwens hoe weet je dat het Turken meer gebeurt dan Iraniërs? Turkse vrouwen zijn tenminste niet zulke hoeren als Iraanse vrouwen. Een pot nat al die vrouwen uit de Arabische en Perzische landen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee, mijn salaris wel. Even een broodje kopen bij je toekomstige werkgever brb.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, heb je je uitkering al binnen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het begint nu wel saai en kut te worden, in het begin kon ik er nog wel om lachenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Typisch deze man. Reageert alleen op mensen waarvan hij denkt de discussie te kunnen winnen. Noob..
Feyenoord Rotterdam![]()
¤779.64quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik twijfel nog, ik denk dat ze eerst een medische keuring moet ondergaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ze lekker is en ze kan neuken en koken zou ik het een koopje vinden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, mijn salaris wel. Even een broodje kopen bij je toekomstige werkgever brb.
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.If not now, then when.![]()
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
security/gamen. Vette baan lijkt me dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik doel daar niet eens op.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.
Ben je moslim trouwens (omdat Bosnisch)?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.Feyenoord Rotterdam![]()
LOL, hahaha. Cool bro. Het was weer leuke de portie flamewar tegen elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
security/gamen. Vette baan lijkt me dat.
Nee joh, een T-Shirt webwinkel, gat in de markt. Die markt is totaal niet verzadigd ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
El hamdulilah.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je moslim trouwens (omdat Bosnisch)?If not now, then when.![]()
Ik zeg het gewoon, mijn zakelijk instinct vertelt me dat.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het is ook een 'school' project he. We zullen zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee joh, een T-Shirt webwinkel, gat in de markt. Die markt is totaal niet verzadigd ofzo.If not now, then when.![]()
Nooit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmdl.
Vergeet nooit inshallah te zeggen.If not now, then when.![]()
Vergeet niets te jatten. Neem een auto voor mij mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
En nu ga ik met dit zonnetje naar het lokale meertje toeLater.
![]()
Zonnetje? Waar?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
Vang die vissen voor die eiwitten, jijweet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuinquote:
Ofquote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuin
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw informatie dan vandaan? Trouwens hoe weet je dat het Turken meer gebeurt dan Iraniërs? Turkse vrouwen zijn tenminste niet zulke hoeren als Iraanse vrouwen. Een pot nat al die vrouwen uit de Arabische en Perzische landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same herequote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuinAlleen ik moet eigenlijk leren.
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef junamii het volgende:
[..]Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Same hereAlleen ik moet eigenlijk leren.
Jawel, je keek.![]()
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buitenquote:Ja, en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zien
ja, maar jij zit (zowat) aan de andere kant van het land. Junamii zit op hemelsbreed nog geen 10km in de zonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buiten
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook![]()
Jawel, je keek.![]()
Jupp, het is niet heel veel maar je kan wel lekker genietend in de tuin zitten nuquote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zien
Daar dus niet, haha![]()
![]()
Doen alsof posts in een SC op FOK! altijd van een bepaald niveau behoren te zijnquote:Ga weg.
Ja sjonge, waar wil je het over hebben? Kom maar met een onderwerp dat wel op niveau is, dan praten we toch daarover.quote:![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buiten
Laten we het hebben over kwantummechanica in verloop van tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja sjonge, waar wil je het over hebben? Kom maar met een onderwerp dat wel op niveau is, dan praten we toch daarover.If not now, then when.![]()
He rapist.quote:
Mijn tuin is fucking spang. Ik heb mijn roeping gevonden, ik word tuinman.
Welke Desperate Housewife mag ik verleiden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Laten we het over de chaostheorie hebben
Wie durft?
[ Bericht 25% gewijzigd door Ron.Jeremy op 18-03-2012 15:50:25 ]![]()
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He rapist.
Mijn tuin is fucking spang. Ik heb mijn roeping gevonden, ik word tuinman.
Welke Desperate Housewife mag ik verleiden?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Laten we het over de chaostheorie hebben
Wie durft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Dacht ik ook meteen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ba-zen-spel
.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb eindelijk dit ding weg getiefd.
[ afbeelding ]
Nu zul je denken: "Ach, zo veel sigaretten zullen daar niet in zitten."
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik hou van je ouwe, e-bff <3.
![]()
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Gatverdammequote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens mag je mijn tuinman worden, mits dit:Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:
[ afbeelding ]
Ai, op NGquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef jna het volgende:
Ey dwc, vanavond Su op tv. Eddy Zoey gaat proberen een anaconda te vangen![]()
![]()
Is een blaadje.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan.Ik ook van jou, wanneer kopen we die vriendschapscockringen nou?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan! Ba-zen-spel
.
[..]![]()
![]()
Ik hou van je ouwe, e-bff <3.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:
[ afbeelding ]Toevallig, ik heb een eettafel op perfecte boinkhoogte.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eddy Z. is een ekte baasquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
Die kerel waar hij mee meegaat is wel een baas.![]()
![]()
Alles twee keer gezien zelfs. Jij ookquote:?
Eindelijk iemand die het ook kijktquote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alles twee keer gezien zelfs. Jij ook?
Volg je het trouwens op tv of kijk je ook op internet?
![]()
Doet me weer denken aan deze scènequote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan..
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef jna het volgende:
Ey dwc, vanavond Su op tv. Eddy Zoey gaat proberen een anaconda te vangen
Die linker is toch die gast die wel eens bij DWDD kwam? 2 Bazen in de jungle!
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ook van jou, wanneer kopen we die vriendschapscockringen nou?.
![]()
Het is echt een bazenseriequote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kijktVolg je het trouwens op tv of kijk je ook op internet?
Gabrielle
![]()
Ik heb de eerste 7 seizoenen op dvd, en seizoen 8 kijk ik nu onlineJij?
Ally, zondag, week 9: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 10: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 11: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.![]()
En als dat niet lukt scheer ik wel dWc in mijn schaamhaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzo.
Ja, Freek Vonk. Die gast is echt een baasquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan deze scène.
[..]
[ afbeelding ]
Die linker is toch die gast die wel eens bij DWDD kwam? 2 Bazen in de jungle!
[..]
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzo.
Jawel, je keek.![]()
Ik tatoeëer 'CB', dat spelt 'ChocolateBear' when in volle glorie.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En als dat niet lukt scheer ik wel dWc in mijn schaamhaar.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Okay okay. Maar op het punt dat ik niks meer weet is het niet meer leukquote:Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zondag, week 9: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 10: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 11: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.. Tot volgende week zaterdag sober blijven zal me goed doen.
![]()
Zwarte gaten in je herinnering zijn nimmer tof. Later van vrienden horen hoe ernstig je je misdragen hebt die nachtquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay okay. Maar op het punt dat ik niks meer weet is het niet meer leuk. Tot volgende week zaterdag sober blijven zal me goed doen.
Wauw, precies hetzelfde hier. Altijd op maandag de nieuwe aflevering checkenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is echt een bazenserieGabrielle
![]()
Ik heb de eerste 7 seizoenen op dvd, en seizoen 8 kijk ik nu onlineJij?
![]()
En inderdaad, GabrielleIk kan ook zo goed om haar lachen
![]()
![]()
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zwarte gaten in je herinnering zijn nimmer tof. Later van vrienden horen hoe ernstig je je misdragen hebt die nacht![]()
![]()
Immer whisky neat blijven.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.
[ afbeelding ]
Daarom alleen wasted worden tijdens het uitgaan in andere steden waar je alleen gezien wordt door mensen die je later toch nooit meer tegen gaat komen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Weet je niet, ikweet nog dat ik helemaal wasted was tijdens het clubben in Beijing, Chinezen staren je zo eng aan dat jij je bijna schaamtquote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
Daarom alleen wasted worden tijdens het uitgaan in andere steden waar je alleen gezien wordt door mensen die je later toch nooit meer tegen gaat komen..
Feyenoord Rotterdam![]()
meatball problemsquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.
[ afbeelding ]![]()
Haha net alsof je een alien op een andere planeet bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je niet, ikweet nog dat ik helemaal wasted was tijdens het clubben in Beijing, Chinezen staren je zo eng aan dat jij je bijna schaamt.
![]()
![]()
Dit is Snooki ook.
Wát een ergelijke kop heeft zij zeg, niet normaal.
EN DAN HEB IK HET NOG NIETEENS OVER DIE NAGELS.
![]()
ik heb me weer wat op de nek gehaald jongehad m net zo goed in ally kunnen steken
graag verwijderen![]()
Damn, ze zou zo qua uiterlijk een Marokkaanse zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt alles aan haar uiterlijk vind ik afschuwelijk. Zo'n kop waarover je je achter je PC kan opwinden
.
[ afbeelding ]
Het verschil met een mooie, degelijke, classy dame:
[ afbeelding ]
Beetje dezelfde pose, dus goed te vergelijken.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
challenge acceptedquote:Op zondag 18 maart 2012 17:32 schreef junamii het volgende:
Post eens mooie dames in plaats van die rotkoppengraag verwijderen![]()
Eens.quote:
Maar nu leven we in een tijdperk dat alles weg kan en veranderd moet worden om paper te maken.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat valt ook wel mee, ze had toen gewoon een veel mindere kutkop dan nuquote:.
Melkwit, misschien iets voor krio.quote:![]()
Ik hou niet echt meer van melkwitte dames, nofi. Had wel een tijd gehad dat ik op Nederlandse dames viel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zag die ninja wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de bil van je sma ook toen je lafjes tegen d'r bil tikte tijdens de doggystyle.Feyenoord Rotterdam![]()
denken dat ze me doggystyle guntquote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de bil van je sma ook toen je lafjes tegen d'r bil tikte tijdens de doggystyle.fml
graag verwijderen![]()
Nummer 3 is echt niet blank.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier wat mooie blanke chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nah, ik vind het leuk. Wel echt een typisch Amerikaans hoofd thoquote:Op zondag 18 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ze had toen gewoon een veel mindere kutkop dan nu.
De eerstequote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier wat mooie blanke chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Haar hoofd, haar vormquote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even m'n beeldscherm kalibreren dan.omg. Getinte chicks zijn altijd een pluspunt
.
[ Bericht 10% gewijzigd door o.us op 18-03-2012 17:44:54 ]Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: