Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, mijn salaris wel. Even een broodje kopen bij je toekomstige werkgever brb.
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.
security/gamen. Vette baan lijkt me dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog niet dus, hmm dan zal het vast nog wel even duren totdat je uitkering binnen is. Eind van de maand?
Laten we wel wezen, ik ben 19 en jij bent 28 (in die richting). Ik zit op school, jij niet (security, gamen). Tegen de tijd dat ik jou leeftijd behaal, zal ik al velen malen succesvoller zijn. Just sayin'.
Ik doel daar niet eens op.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.
Ben je moslim trouwens (omdat Bosnisch)?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL, hahaha. Cool bro. Het was weer leuke de portie flamewar tegen elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
security/gamen. Vette baan lijkt me dat.
Nee joh, een T-Shirt webwinkel, gat in de markt. Die markt is totaal niet verzadigd ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat je webwinkeltje gaat falen.
El hamdulilah.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je moslim trouwens (omdat Bosnisch)?
Ik zeg het gewoon, mijn zakelijk instinct vertelt me dat.quote:
Het is ook een 'school' project he. We zullen zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee joh, een T-Shirt webwinkel, gat in de markt. Die markt is totaal niet verzadigd ofzo.
Nooit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmdl.
Vergeet nooit inshallah te zeggen.
Vergeet niets te jatten. Neem een auto voor mij mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
En nu ga ik met dit zonnetje naar het lokale meertje toeLater.
Zonnetje? Waar?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
Vang die vissen voor die eiwitten, jijweet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef o.us het volgende:
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuinquote:
Ofquote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuin
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar haal jij jouw informatie dan vandaan? Trouwens hoe weet je dat het Turken meer gebeurt dan Iraniërs? Turkse vrouwen zijn tenminste niet zulke hoeren als Iraanse vrouwen. Een pot nat al die vrouwen uit de Arabische en Perzische landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same herequote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het heeerlijk weer. Ik chill 'm in m'n tuinAlleen ik moet eigenlijk leren.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef junamii het volgende:
[..]Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Same hereAlleen ik moet eigenlijk leren.
Jawel, je keek.
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buitenquote:
Ja, en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zien
ja, maar jij zit (zowat) aan de andere kant van het land. Junamii zit op hemelsbreed nog geen 10km in de zonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buiten
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook![]()
Jupp, het is niet heel veel maar je kan wel lekker genietend in de tuin zitten nuquote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Schijnt bij jou de zon? Hier is geen zonnestraaltje te zien
Doen alsof posts in een SC op FOK! altijd van een bepaald niveau behoren te zijnquote:
Ja sjonge, waar wil je het over hebben? Kom maar met een onderwerp dat wel op niveau is, dan praten we toch daarover.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nieteens lekker als de zon schijnt joh. Moet je doen als het vriest buiten
Laten we het hebben over kwantummechanica in verloop van tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja sjonge, waar wil je het over hebben? Kom maar met een onderwerp dat wel op niveau is, dan praten we toch daarover.
He rapist.quote:
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He rapist.
Mijn tuin is fucking spang. Ik heb mijn roeping gevonden, ik word tuinman.
Welke Desperate Housewife mag ik verleiden?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Laten we het over de chaostheorie hebben
Wie durft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Dacht ik ook meteen aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ba-zen-spel
.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
En ik heb eindelijk dit ding weg getiefd.
[ afbeelding ]
Nu zul je denken: "Ach, zo veel sigaretten zullen daar niet in zitten."
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik hou van je ouwe, e-bff <3.
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat heb je mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:
[ afbeelding ]
Ai, op NGquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef jna het volgende:
Ey dwc, vanavond Su op tv. Eddy Zoey gaat proberen een anaconda te vangen
Is een blaadje.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan.
Ik ook van jou, wanneer kopen we die vriendschapscockringen nou?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan! Ba-zen-spel
.
[..]![]()
![]()
Ik hou van je ouwe, e-bff <3.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik moest denken aan deze scene:
[ afbeelding ]
Toevallig, ik heb een eettafel op perfecte boinkhoogte.quote:
Eddy Z. is een ekte baasquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
Die kerel waar hij mee meegaat is wel een baas.
Alles twee keer gezien zelfs. Jij ookquote:
Eindelijk iemand die het ook kijktquote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alles twee keer gezien zelfs. Jij ook?
Doet me weer denken aan deze scènequote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor halve kikker op het kozijn dan.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef jna het volgende:
Ey dwc, vanavond Su op tv. Eddy Zoey gaat proberen een anaconda te vangen
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ook van jou, wanneer kopen we die vriendschapscockringen nou?
Het is echt een bazenseriequote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kijktVolg je het trouwens op tv of kijk je ook op internet?
Ally, zondag, week 9: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |