En als dat niet lukt scheer ik wel dWc in mijn schaamhaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzo.
Ja, Freek Vonk. Die gast is echt een baasquote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan deze scène.
[..]
[ afbeelding ]
Die linker is toch die gast die wel eens bij DWDD kwam? 2 Bazen in de jungle!
[..]
Maken ze die wel in onze maat? Anders moeten we gewoon wat customizen met een hoolahoop ofzo.
Ik tatoeëer 'CB', dat spelt 'ChocolateBear' when in volle glorie.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En als dat niet lukt scheer ik wel dWc in mijn schaamhaar.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Okay okay. Maar op het punt dat ik niks meer weet is het niet meer leukquote:Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ally, zondag, week 9: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 10: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Ally, zondag, week 11: Nog nooit zo naar de kanker geweest. Ik ga een week in rehab.
Zwarte gaten in je herinnering zijn nimmer tof. Later van vrienden horen hoe ernstig je je misdragen hebt die nachtquote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay okay. Maar op het punt dat ik niks meer weet is het niet meer leuk. Tot volgende week zaterdag sober blijven zal me goed doen.
Wauw, precies hetzelfde hier. Altijd op maandag de nieuwe aflevering checkenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is echt een bazenserieGabrielle
![]()
Ik heb de eerste 7 seizoenen op dvd, en seizoen 8 kijk ik nu onlineJij?
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zwarte gaten in je herinnering zijn nimmer tof. Later van vrienden horen hoe ernstig je je misdragen hebt die nacht
Immer whisky neat blijven.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.
[ afbeelding ]
Weet je niet, ikweet nog dat ik helemaal wasted was tijdens het clubben in Beijing, Chinezen staren je zo eng aan dat jij je bijna schaamtquote:Op zondag 18 maart 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
Daarom alleen wasted worden tijdens het uitgaan in andere steden waar je alleen gezien wordt door mensen die je later toch nooit meer tegen gaat komen.
meatball problemsquote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Jumi en Ally zijn van die sloppy drunks.
[ afbeelding ]
Haha net alsof je een alien op een andere planeet bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je niet, ikweet nog dat ik helemaal wasted was tijdens het clubben in Beijing, Chinezen staren je zo eng aan dat jij je bijna schaamt.
Damn, ze zou zo qua uiterlijk een Marokkaanse zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt alles aan haar uiterlijk vind ik afschuwelijk. Zo'n kop waarover je je achter je PC kan opwinden
.
[ afbeelding ]
Het verschil met een mooie, degelijke, classy dame:
[ afbeelding ]
Beetje dezelfde pose, dus goed te vergelijken.
challenge acceptedquote:Op zondag 18 maart 2012 17:32 schreef junamii het volgende:
Post eens mooie dames in plaats van die rotkoppen
Eens.quote:
Dat valt ook wel mee, ze had toen gewoon een veel mindere kutkop dan nuquote:
Melkwit, misschien iets voor krio.quote:
Ik zag die ninja wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de bil van je sma ook toen je lafjes tegen d'r bil tikte tijdens de doggystyle.
denken dat ze me doggystyle guntquote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de bil van je sma ook toen je lafjes tegen d'r bil tikte tijdens de doggystyle.
Nummer 3 is echt niet blank.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier wat mooie blanke chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, ik vind het leuk. Wel echt een typisch Amerikaans hoofd thoquote:Op zondag 18 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ze had toen gewoon een veel mindere kutkop dan nu.
De eerstequote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier wat mooie blanke chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar hoofd, haar vormquote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even m'n beeldscherm kalibreren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |