quote:
Ik niet, IKEA loopt naar mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef o.us het volgende:
Ik woon vijf minuten lopen van de op-één-na grootste IKEA van de Benelux, wie wilt mij aanraken?
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef o.us het volgende:
Ik woon vijf minuten lopen van de op-één-na grootste IKEA van de Benelux, wie wilt mij aanraken?
Jij komt uit Iran dus zeg maar nietsquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal is
Laten we eerlijk zijn, dat is bij veel van onze moeder en vaderlanden normaalquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal is
Komt er een nieuwe IKEA in Gouda dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.
Boks, ouwe.quote:
Praat voor jezelf vriend. What the fuck.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dat is bij veel van onze moeder en vaderlanden normaal.
Hou eens op selectief te reageren. Reageer dan ook als je gecalled wordt op je bullshit vriend. Simpele ziel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij komt uit Iran dus zeg maar niets
Zij ontkent het toch niet? Idiootquote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij komt uit Iran dus zeg maar niets
HOAXquote:
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boks, ouwe.
[..]
Praat voor jezelf vriend. What the fuck.
Nou, nee dusquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.
Zo ver als ik weet gebeurt die shit bij Turken niet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel mensen hier komen uit Turkije/Marokko/Midden-Oosten. Daar is dat allemaal normaal. Suriname weet ik niet.
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?quote:
Waar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jonge ik woon 20 minuten van de aankomende grootste IKEA van de wereld.
Duiven.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?
[..]
Waar dan?
Er woont alleen een Russische chick naast mij. Zij haalt mijn shit bij de IKEA.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Soviet Russia?
[..]
Waar dan?
Jij weet dan ook niet zoveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo ver als ik weet gebeurt die shit bij Turken niet hoor.
quote:
Boksquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, nee dus. Dus nogmaals: Zuid-Amerikanen
.
Baws.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Er woont alleen een Russische chick naast mij. Zij haalt mijn shit bij de IKEA.
Doe nou maar niet alsof ik niet veel intelligenter ben dan jij. Je weet wel beter. Er zijn vast dingen waar jij weer beter in bent. Zoals Bosnisch praten ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |