Het is maar dat mijn vriendin Turks is anders had ik er nog wel even op gehapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.
Hoe dom ben jij honestly. Overgrote deel van de Turken is Islamitisch noob.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.
Obvious troll is obvious.quote:De grootste religeuze stroming is het soennisme. Daarnaast hangt een ongeveer 20% van de bevolking het alevitisme aan
Een Turkse die met een Marokkaan gaat? Dan komt zij uit de tokkieklasse van de Turkse gemeenschap, sucks to be youquote:Op zondag 18 maart 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is maar dat mijn vriendin Turks is anders had ik er nog wel even op gehapt.
Oke leuk, opgekankerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een Turkse die met een Marokkaan gaat? Dan komt zij uit de tokkieklasse van de Turkse gemeenschap, sucks to be you.
Kom dan naar De Pijp in Amsterdam en we shall meetquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Jajong het volgende:
Die gast is echt niet Turks hoor. Is gewoon een bleke dork op de zolderkamer van z'n mama.
Dankjequote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paard.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo grappig iemand die eloquent over probeert te komen maar de plank compleet mis slaat. "Terechte aantijgingen"quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ach, jullie kunnen mijn intellect, waarheden en terechte aantijgingen niet aan. Was te verwachten.
Tabee inteeltmensjes.
Ik woon om de hoek, wat is je adres?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kom dan naar De Pijp in Amsterdam en we shall meet.
Ik woon daar echt om de hoek.quote:
Zegt een Turk, wetend dat in zijn eigen land een huwelijk tussen neef en nicht normaal isquote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ach, jullie kunnen mijn intellect, waarheden en terechte aantijgingen niet aan. Was te verwachten.
Tabee inteeltmensjes.
Wel chill, de AC Markt in de buurt hebben (en CMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |