Zeg nou maar gewoonquote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Een afkomst dat ik met trots kan verkondigen.
Missionaris met haar benen in je nek is niks mis mee, homo.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso missionaris. Cowgirl it is.
[ afbeelding ]
Waarom verkondig je 'm dan niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Mja ok, maar die traditionele missionaris is zo evangelischquote:Op zondag 18 maart 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Missionaris met haar benen in je nek is niks mis mee, homo.
Haha, dan sta je nog lager op de sociale ladder dan Somaliërs. Suck to be you.quote:
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef Jajong het volgende:
Dat domme gelul over afkomst.
[ afbeelding ]
Daarom enkel contortionisten neuken.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja ok, maar die traditionele missionaris is zo evangelisch![]()
.
Nee hoor, ik was gewoon benieuwd.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meiden en met sollicitatiegesprekken.
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meiden
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb tenminste nooit last van afwijzingen door meiden en met sollicitatiegesprekken.
ZING!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.
BAM!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je ze nooit aanspreekt zal je inderdaad nooit worden afgewezen.
Komt een Turk bij een sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Nee, dat zijn Arabieren, moslims en Antillianen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dan sta je nog lager op de sociale ladder dan Somaliërs. Suck to be you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Penn Connection.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |