Tut, zit je ergens mee?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Kutarabieren weer. Jij en een nog een paar anderen hier zijn zo idioot.
Mag ik trouwens aanmerken watvoor een inteelt SC dit is? Iedereen neukt iedereen hier man.
En dat is een probleem omdat?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Mag ik trouwens aanmerken watvoor een inteelt SC dit is? Iedereen neukt iedereen hier man.
Die hoed van die foto laatst met een wit blousje en een spijkerbroekquote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh aaahw, wat had je precies aan dan?
Laat mij eens proevenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik rockte m'n cowgirl outfit net toen ik naar m'n moeder ging en ze lachte me recht in m'n gezicht uit![]()
Kutleven.
[..]
Kersentaart ook goed? Heb net een kersenmonchoutaart gebakken maar die shit is smerig
![]()
Come and get somequote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Laat mij eens proeven.
Tevens zijn aardbeienkwarktaarten echt![]()
![]()
.
Jaloezie op onze Noord-Afrikaanse swag is een formaliteit aan het worden, merk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Laatst zat CM ook al te kankeren op Fernandes in een ander topic.Afgunst riekt het naar.
Ja hoe moet ik weten waar ik het moet halen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come and get some![]()
Kwarktaarten zijn altijd echt lekker
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij zijn van de 1m90+ club hè, just sayin'.
Klinkt leuk, ik verwacht pics via PMquote:Op zondag 18 maart 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?
[..]
Die hoed van die foto laatst met een wit blousje en een spijkerbroek![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jaloers zijn op Noord-AfrikanenZo laag als jullie ben ik niet hoor
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daarom, Zuid-Amerikanen.
[ afbeelding ]
Wil jij mijn ballen voelen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.
Meh, ik wilde 'm sowieso niet opdoen als ik buiten liep maar ik dacht fuck it het is m'n moederquote:
Ik weet dat wij geen ene kanker geven dus kanker maar een kankereind op.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik weet dat jullie niet verder kunnen komen dan plaatjes posten dus ik acht mijzelf de winnaar in deze discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wat is jouw afkomst dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Gooi ik je PM inbox vol met pics van mijn donkere roede..quote:
Is deze noob hier nou ook al opgedoken.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |