Nou dat wordt dus lachen... 2 dronken 40+-ers die een meid die bijna 20 is aan een FOK jobke gaan helpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik een goed woordje voor haar doe stijgen haar kansen
Zo krijg je de beste FOK!meetsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou dat wordt dus lachen... 2 dronken 40+-ers die een meid die bijna 20 is aan een FOK jobke gaan helpen.
Goedgeschoren maar een paar dagen niet bijgewerkt vind ik het geilst.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:51 schreef Drugshond het volgende:
Heel kort geschoren is toch leuker... Dan prikt je eikel ook bij het tappen.
In 20 seconden doorheen gelopen, die rommel is mij toch te eenzijdigquote:
Flikker op met je postmuzikale bagger,quote:
Bij die 20 seconden gaat het mis, het gaat om de ritmes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
In 20 seconden doorheen gelopen, die rommel is mij toch te eenzijdig. 100 keer een variatie op hetzelfde deuntje doet het niet echt voor mij
Tja, het blijft niks voor mij. Ik ga voor tekst bij de muziekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bij die 20 seconden gaat het mis, het gaat om de ritmes.
Beter dan premuzikale gitaren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker op met je postmuzikale bagger,
Dan is er weinig aan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, het blijft niks voor mij. Ik ga voor tekst bij de muziek.
Maar om bij in slaap te vallen functioneert het eventueel welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan is er weinig aan inderdaad.
Truste hunnebeddenbouwer. Ik deal wel met php als ie zo weer langs komt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:03 schreef du_ke het volgende:
Het niveau daalt me nu toch te veel.
Welterusten dames
Prima, zag dat Voorschrift hem ook al een keer had kaltgestelt vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Truste hunnebeddenbouwer. Ik deal wel met php als ie zo weer langs komt.
Als het dan toch om instrumentele muziek gaat, doe mij dan maar wat pianospel van Oscar Peterson:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:57 schreef remlof het volgende:
Die discussie hoort hier niet, maar om je te pesten post ik Polly van Nirvana
Met de grasmaaier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe hou je de tuin onder je onderbuik nou bij?
Dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als het dan toch om instrumentele muziek gaat, doe mij dan maar wat pianospel van Oscar Peterson:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:08 schreef remlof het volgende:
Oh ja, even in ONZ kijken, daar schijn ik mod te zijn
Alleen dan met nog meer kippen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Straatsburg is al net zo een kippenhok als Den Haag
U lijkt me eerder tot het kaliber van Wim Anker behoren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit vast in Amsterdam, kan iemand Spong bellen?
Ik zat op liveleak en er kwam een jihadistische video langs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:54 schreef Dagonet het volgende:
Op stel en spong!
Wat heb je nu weer gedaan?
Bij een filmpje als Friday kan ik mij daar iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Immers, tegenwoordig pleiten ook video's voor de jihad.
Geheel in strijd met de voorspellingen. De nieuwe supercomputer van het KNMI werkt niet zo goed kennelijk.quote:
Jep, en deze kippen hebben de boerderij overgenomenquote:
Dacht je. Heb de grasmat er weer mooi bijliggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat een gezapige morgen.
Iedereen lijkt nog half te slapen.
Wat vinex van je.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht je. Heb de grasmat er weer mooi bijliggen.
Dag schat.quote:
De ochtend is het beste dagdeel, simpelweg omdat je 'm vaak mist door te slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoi patatje, wat is de ochtend toch een naar dagdeel.
Daarom, ik ben een goede bijdragende burger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
En dan krijg je daar die bijdehante opmerkingen van VS gratis bij ook.
Is goed, kom er zo aan.quote:
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ochtend is het beste dagdeel, simpelweg omdat je 'm vaak mist door te slapen.
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van een raar soort fanatiek mensachtig wezen dat de ochtend in het weekend gebruikt om vooral veel te doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.
Ik ben nergens heengeweest gister, dan wordt je ineens vroeg en fris wakker. Heel raar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van een raar soort fanatiek mensachtig wezen dat de ochtend in het weekend gebruikt om vooral veel te doen.
Goed zo, de POL meet vereist enige weken nuchtere voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben nergens heengeweest gister, dan wordt je ineens vroeg en fris wakker. Heel raar.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nomen-in-ziekenhuis/
Wtf
Ik was juist van plan bij het corps in retraite te gaan, ter voorbereiding op een periode van onverantwoorde alcoholconsumptie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo, de POL meet vereist enige weken nuchtere voorbereiding.
In jouw geval wellicht geen slecht idee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was juist van plan bij het corps in retraite te gaan, ter voorbereiding op een periode van onverantwoorde alcoholconsumptie.
Ik vind het allemaal leuk en aardig, tot het moment dat ik word geconfronteerd met Bart Jan Spruyt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, nu wat stukken aan het lezen van de Edmund Burke Stichting. Behoorlijk goed, maar dan bedenk ik me weer plots dat ik het werk van moraalridders aan het lezen ben die zelf het niet al te nauw nemen met de moraal als het erop aankomt (Andreas Kinneging die Rutger naar de keel grijpt als het even te lastig wordt).
Op een manier schijnt die slag denkers niet te beseffen dat je de mens niet kunt cultiveren. De (morele of culturele) leegte die zij voorspellen als gevolg van liberaal vrijdenken is er (paradoxaal genoeg) niet. De vrijheid (en autonomie) om zelf die leegte te kunnen invullen is juist van belang.
Tot zover mijn mijmeringen op de zaterdagochtend.
Of andere figuren die alles aangrijpen om maar wat invloed te krijgen tot aan het likken van de kont van Wildersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leuk en aardig, tot het moment dat ik word geconfronteerd met Bart Jan Spruyt.
Spruyt moest bijna huilen in de uitzending van de NOS toen Obama won. Het was toch wel erg moeilijk te verkroppen allemaal voor onze Bart Jan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of andere figuren die alles aangrijpen om maar wat invloed te krijgen tot aan het likken van de kont van Wilders
Volgens mij leven die types in een hele bijzondere eigen wereldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spruyt moest bijna huilen in de uitzending van de NOS toen Obama won. Het was toch wel erg moeilijk te verkroppen allemaal voor onze Bart Jan.
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi ook dat het Samsom-topic in NWS wordt gekaapt door rechtse jankballen zoals Piet.
Tsja, de natte droom van Spruyt is dat een ultraconservatieve Nederlandse Republikeinse partij hier de macht grijpt. Beetje wat masochist Voorschrift ook wil. zeg maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij leven die types in een hele bijzondere eigen wereld
Ik zal daar ook even m'n mening delen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Ja, las dat hij, niet gehinderd door enige kennis van zaken, iets riep over een spilzieke Bos en de o zo geweldige Zalm.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Van jou weet ik dat je trollt, van 3-voud vrees ik dat hij het serieus meent.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal daar ook even m'n mening delen.
Jaja, je ziet Samsom niet zitten en links is stom. Mooi man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal daar ook even m'n mening delen.
Immers de PvdA is de duivel en de VVD is heiligquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, las dat hij, niet gehinderd door enige kennis van zaken, iets riep over een spilzieke Bos en de o zo geweldige Zalm.
Lullige is dat 3-voud werkelijk denkt dat hij de enige user op dit forum is die de kennis in pacht heeft. Tragisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je trollt, van 3-voud vrees ik dat hij het serieus meent.
Tut tut, niet gelijk zo zwartgallig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, je ziet Samsom niet zitten en links is stom. Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |