Alleen dan met nog meer kippen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Straatsburg is al net zo een kippenhok als Den Haag
U lijkt me eerder tot het kaliber van Wim Anker behoren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit vast in Amsterdam, kan iemand Spong bellen?
Ik zat op liveleak en er kwam een jihadistische video langs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:54 schreef Dagonet het volgende:
Op stel en spong!
Wat heb je nu weer gedaan?
Bij een filmpje als Friday kan ik mij daar iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Immers, tegenwoordig pleiten ook video's voor de jihad.
Geheel in strijd met de voorspellingen. De nieuwe supercomputer van het KNMI werkt niet zo goed kennelijk.quote:
Jep, en deze kippen hebben de boerderij overgenomenquote:
Dacht je. Heb de grasmat er weer mooi bijliggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:47 schreef GSbrder het volgende:
Wat een gezapige morgen.
Iedereen lijkt nog half te slapen.
Wat vinex van je.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht je. Heb de grasmat er weer mooi bijliggen.
Dag schat.quote:
De ochtend is het beste dagdeel, simpelweg omdat je 'm vaak mist door te slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoi patatje, wat is de ochtend toch een naar dagdeel.
Daarom, ik ben een goede bijdragende burger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
En dan krijg je daar die bijdehante opmerkingen van VS gratis bij ook.
Is goed, kom er zo aan.quote:
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ochtend is het beste dagdeel, simpelweg omdat je 'm vaak mist door te slapen.
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van een raar soort fanatiek mensachtig wezen dat de ochtend in het weekend gebruikt om vooral veel te doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |