Daarom, ik ben een goede bijdragende burger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
En dan krijg je daar die bijdehante opmerkingen van VS gratis bij ook.
Is goed, kom er zo aan.quote:
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ochtend is het beste dagdeel, simpelweg omdat je 'm vaak mist door te slapen.
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van een raar soort fanatiek mensachtig wezen dat de ochtend in het weekend gebruikt om vooral veel te doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al gesport en het huishouden gedaan.
Ik ben nergens heengeweest gister, dan wordt je ineens vroeg en fris wakker. Heel raar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van een raar soort fanatiek mensachtig wezen dat de ochtend in het weekend gebruikt om vooral veel te doen.
Goed zo, de POL meet vereist enige weken nuchtere voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben nergens heengeweest gister, dan wordt je ineens vroeg en fris wakker. Heel raar.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nomen-in-ziekenhuis/
Wtf
Ik was juist van plan bij het corps in retraite te gaan, ter voorbereiding op een periode van onverantwoorde alcoholconsumptie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo, de POL meet vereist enige weken nuchtere voorbereiding.
In jouw geval wellicht geen slecht idee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was juist van plan bij het corps in retraite te gaan, ter voorbereiding op een periode van onverantwoorde alcoholconsumptie.
Ik vind het allemaal leuk en aardig, tot het moment dat ik word geconfronteerd met Bart Jan Spruyt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, nu wat stukken aan het lezen van de Edmund Burke Stichting. Behoorlijk goed, maar dan bedenk ik me weer plots dat ik het werk van moraalridders aan het lezen ben die zelf het niet al te nauw nemen met de moraal als het erop aankomt (Andreas Kinneging die Rutger naar de keel grijpt als het even te lastig wordt).
Op een manier schijnt die slag denkers niet te beseffen dat je de mens niet kunt cultiveren. De (morele of culturele) leegte die zij voorspellen als gevolg van liberaal vrijdenken is er (paradoxaal genoeg) niet. De vrijheid (en autonomie) om zelf die leegte te kunnen invullen is juist van belang.
Tot zover mijn mijmeringen op de zaterdagochtend.
Of andere figuren die alles aangrijpen om maar wat invloed te krijgen tot aan het likken van de kont van Wildersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leuk en aardig, tot het moment dat ik word geconfronteerd met Bart Jan Spruyt.
Spruyt moest bijna huilen in de uitzending van de NOS toen Obama won. Het was toch wel erg moeilijk te verkroppen allemaal voor onze Bart Jan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of andere figuren die alles aangrijpen om maar wat invloed te krijgen tot aan het likken van de kont van Wilders
Volgens mij leven die types in een hele bijzondere eigen wereldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spruyt moest bijna huilen in de uitzending van de NOS toen Obama won. Het was toch wel erg moeilijk te verkroppen allemaal voor onze Bart Jan.
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi ook dat het Samsom-topic in NWS wordt gekaapt door rechtse jankballen zoals Piet.
Tsja, de natte droom van Spruyt is dat een ultraconservatieve Nederlandse Republikeinse partij hier de macht grijpt. Beetje wat masochist Voorschrift ook wil. zeg maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij leven die types in een hele bijzondere eigen wereld
Ik zal daar ook even m'n mening delen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Ja, las dat hij, niet gehinderd door enige kennis van zaken, iets riep over een spilzieke Bos en de o zo geweldige Zalm.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het standaard zure huilpraatje van 3-voud komt er ook al weer voorbij
Van jou weet ik dat je trollt, van 3-voud vrees ik dat hij het serieus meent.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal daar ook even m'n mening delen.
Jaja, je ziet Samsom niet zitten en links is stom. Mooi man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal daar ook even m'n mening delen.
Immers de PvdA is de duivel en de VVD is heiligquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, las dat hij, niet gehinderd door enige kennis van zaken, iets riep over een spilzieke Bos en de o zo geweldige Zalm.
Lullige is dat 3-voud werkelijk denkt dat hij de enige user op dit forum is die de kennis in pacht heeft. Tragisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je trollt, van 3-voud vrees ik dat hij het serieus meent.
Tut tut, niet gelijk zo zwartgallig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, je ziet Samsom niet zitten en links is stom. Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |