Jij bent de enige voor wie uiterlijk hier belangrijker schijnt te zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen Vajèn?Ze is naturel mooi
Volgens mij moet jij nog heul niet aan kinderen beginnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Gabbi is echt zo lief hè, zo'n dochter wil ik graag
Nou Eline vind ik 10x mooier dan Vajen, maar Vajen zingt beterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent de enige voor wie uiterlijk hier belangrijker schijnt te zijn
Nee, ver uit de buurt blijven van kinderen lijkt me veiligerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog heul niet aan kinderen beginnen
NO-Rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar lijkt het wel op ja..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als die ene aflevering van 2 weken terug, 1 ukkie MOET door, daarom net 3 meisje bij elkaar, mag maar eentje van +-14. Wederom Mini Playbackshow momentje
tja....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als die ene aflevering van 2 weken terug, 1 ukkie MOET door, daarom net 3 meisje bij elkaar, mag maar eentje van +-14. Wederom Mini Playbackshow momentje
Dan had ik het wel herkendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het muziekje klonk als een oldskool videogame.
Nee, ik krijg meestal een controleur aan de deur .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Meld je lekker ziek, dan krijg je extra medelijdenspunten en win je.
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.quote:
NESquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.
Even opgezocht, Mega Man.
NESquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.
Even opgezocht, Mega Man.
aaibaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dit kleine mannetje zal wel winnen, want - klein - schattig - aaibaar - durf.
En hij is zielig omdat ie ziekjes isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dit kleine mannetje zal wel winnen, want - klein - schattig - aaibaar - durf.
Zonder gun is het ook een stuk lastigerquote:
Ik hoor geen prachtig nummer. Welke zender zit jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef roos94 het volgende:
WTF, waarom lopen ze dit prachtige nummer van demi lovato nou te verkrachten?![]()
Oh dat had ik gemist, ook dat nog.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder gun is het ook een stuk lastiger
En van wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor geen prachtig nummer. Welke zender zit jij?
Meer zullen het er nooit wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als het maar 1 meisje wordt dan ben ik tevreden
quote:
Oh, dacht toch echt Samson & Gert.quote:
Er is geen 50+ forum op komst he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Dit nummer ken ik trouwens ook alweer niet.
Oke, ik vind dat je het goed doet!quote:
Ah thanks!quote:
geen miley cyrus manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop Miley Cirus muziek komt er voorbij, 50% van de nummers kan ik bij haar plaatsen
Ik weet alleen dat juicy er op geilt. Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop Miley Cirus muziek komt er voorbij, 50% van de nummers kan ik bij haar plaatsen
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Oke, ik vind dat je het goed doet!
Complimenten dat je ook zo leuk betrokken bent met de verschillende talentenjachten doormiddel van het meepraten in de verschillende topics.
Is het bij entertainment niet vereist dat het leuk is om te zien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Zende wel erg cool hoor, hij entertaint wel
Ken ik niet. Niet dat dat veel zegt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef roos94 het volgende:
dat liedje is van het meisje op mijn icon
Nee, maar dan ga ik er ook postenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kent het wel?
En nee, voorzover ik weet niet
Nee hoor, irisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Is het bij entertainment niet vereist dat het leuk is om te zien?
Zegt me niets, maar het klonk ook niet echt als hoogstaande kwalteitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef roos94 het volgende:
dat liedje is van het meisje op mijn icon
ja, en ik vond het erg leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Is het bij entertainment niet vereist dat het leuk is om te zien?
Dun bevolkt!quote:
Dochter van billy ray cyrus. ken je die wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat juicy er op geilt. Wie is dat?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]Ik binnenkort
Maar 50+ is natuurlijk OOK 40+
Laatste. Volgende week finalequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de laatste battleronde of komt er nog meer volgende week?
Ja, bovenop mijn hoofd.quote:
Mollige harpdamequote:
Nee haar.quote:
Die at toch een McHarp?quote:
Dit nummer ken je toch wel van eerder gezongen nummers enzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat juicy er op geilt. Wie is dat?
haar van bovenquote:
40+ klinkt beter, daarnaast net een pruik aangeschaftquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]Ik binnenkort
Maar 50+ is natuurlijk OOK 40+
quote:
Serieus? geen ideequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit nummer ken je toch wel van eerder gezongen nummers enzo?
Nick tegen Simon daarentegenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ik hou van Holland. Door deze reclame alleen al wil ik emigreren.
Had ik nog maar haar. Aan de andere kant, de kapper kost me niets meerquote:
Het origineel heb ik nog nooit gehoord, wel al tig auditiesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit nummer ken je toch wel van eerder gezongen nummers enzo?
Nog niet gezien. Dat vind ik prima.quote:
Ben je kaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik nog maar haar. Aan de andere kant, de kapper kost me niets meer
Kaal is beter...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ klinkt beter, daarnaast net een pruik aangeschaft
Nou, dit is het origineelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het origineel heb ik nog nooit gehoord, wel al tig audities
Het schuurt de tong ook minder.quote:
Ik wacht op de grabbers seizoen 2quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je zomaar de talenten van Katja Schuurman gemist..
waarom moet dat morgen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik moet morgen een abo verlengen of vernieuwen. Telefoonproviders
God ik proest bijna m'n drinken tegen het schermquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat ze zondag dicht zijn.quote:
Die zijn nep hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn tenen niet neequote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Van de paar keer dat ik langs 40+ topics kwam vond ik er wel wat leuke dingen tussen zitten
Ik zit er ook wel regelmatig te lurkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Van de paar keer dat ik langs 40+ topics kwam vond ik er wel wat leuke dingen tussen zitten
Mensen die Demi Lovato niet kennenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar het klonk ook niet echt als hoogstaande kwalteit
50+ kan veel interessanter zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh krijgen we dan gecombineerd Gordon en hottur den mij dottur en ook de fathurss?quote:
En geldt voor jou ook je mag posten hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel regelmatig te lurken
Nee, dan moet ik werken. En een dagje langs bij Nintendoquote:
Ik kijk er nooit, ik kwam er eens toen ik op de Posthistorie klikte, moet toch eens vaker rondkijken denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel regelmatig te lurken
Zo vervelendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik werken. En een dagje langs bij Nintendo
wat sneu voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast een 'waar...' TT is een 'Mensen die...' TT ook behoorlijk not donequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mensen die Demi Lovato niet kennen
oh tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch iets te ver van mijn bed denk ikquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees eerlijk gezegd het ergste voor deze battle, de uitslag stond vooraf al vast
Wat is het ergste?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees eerlijk gezegd het ergste voor deze battle, de uitslag stond vooraf al vast
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Naast een 'waar...' TT is een 'Mensen die...' TT ook behoorlijk not done
Demi is geweldigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Naast een 'waar...' TT is een 'Mensen die...' TT ook behoorlijk not done
bejaardenbedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch iets te ver van mijn bed denk ik
Zendequote:
Nee, totaal niet. Nieuwe game die volgende maand uitkomt checken. Dagje op een loungebank gaan gamen. Maar ja, ik kan niet naar een winkel dusquote:
Heb ik zoiets al vaker gezegd dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Dan te bedenken dat dat het eerste geneuzel in V&A of WK was toen, van jouw kant, en dat ik je nu zo kan waarderen
Al je maandag kanquote:
Was ook sarcastisch hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nieuwe game die volgende maand uitkomt checken. Dagje op een loungebank gaan gamen. Maar ja, ik kan niet naar een winkel dus
Dat zeg je anders nooit!quote:
Wat zeg je?quote:
Pandora's Tower. http://en.wikipedia.org/wiki/Pandora's_Towerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch hemaar leuk joh! wat voor game mag je testen?
Misschien kan Marco er ook niks aan doen en is het ook gewoon de bedoeling om ook wat ukkies mee te nemen ipv enkel 14 jarigen... op zich snap ik het wel, maar ja toch...quote:
gewoon doorgestoken kaart dit, wedden dat hij ook naar de grote finale gaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hoor, ik zei het al; ukkie moet door, want klein-schattig-durf
Niveau ligt een stuk hoger hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze aflevering al een stuk beter dan vorige week
Ken je Battle of Olympus? Die heb ik ook nog liggen, wat een moeilijk spel is dat... op de NES>quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pandora's Tower. http://en.wikipedia.org/wiki/Pandora's_Tower
Ook? Wie nog meer dan?quote:
Het kon ook niet slechter eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze aflevering al een stuk beter dan vorige week
Ooit wel gespeeld, maar ondertussen iets te veel gezien. Ook de nieuwe console van Nintendo, dus dat heeft ietsie meer de focusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je Battle of Olympus? Die heb ik ook nog liggen, wat een moeilijk spel is dat... op de NES>
Half 11 volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kon ook niet slechter eigenlijk...
Duurt het vanavond tot half 11 of later?
daar kijk ik niet naarquote:
Niet? Ohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
En toch he, men blijft het maar doen
Als ik iets zeg is dat niet voor niets
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind het toch een beetje te lang duren eigenlijk. Tot 10 uur was voor mij lang zat geweest.
de kinderen moeten ook naar bed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind het toch een beetje te lang duren eigenlijk. Tot 10 uur was voor mij lang zat geweest.
deze battle is voor spek en bonen. Vajèn en Zende gaan naar de finalequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Wendy niet in ieder geval. En marco ook niet.quote:
Egoist. God is van iedereen!quote:
Hoe praat een Louise? Ik ben er ook 1 (in mijn paspoortquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Louise praat ook echt als een Louise...
dit is natuurlijk wel een politiek correct forum hèquote:
Op zich denk ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
deze battle is voor spek en bonen. Vajèn en Zende gaan naar de finale
Heel netjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe praat een Louise? Ik ben er ook 1 (in mijn paspoort)
Dit topic wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit is natuurlijk wel een politiek correct forum hè
Nou ja als ouders die praten met het echte ouderwetsche Kinderen voor KindeRRReennnn accentquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe praat een Louise? Ik ben er ook 1 (in mijn paspoort)
True, excuses! Maar zo iets zeggen als er een keer iets over tieten van een meidje gezegd wordt...quote:
Ik ook niet, maar dat claimenquote:
Het is gezond om op tieten van 12-jarige meisjes te geile.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is hier al eens verder gegaan en dat wordt niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True, excuses! Maar zo iets zeggen als er een keer iets over tieten van een meidje gezegd wordt...Maar volgens mij (hopelijk) meent ze het niet
Nee, dat is ziek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is gezond om op tieten van 12-jarige meisjes te geile.
Roemeense.Die stem.
Oh ja, vergetenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat kind lijkt ook helemaal niet 13quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef FokNederland het volgende:
Nou die met het zwarte haar mag wel twee jaar ouder zijn.
Ik vind ze alle 3 wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zingt die gele goed? Ik ben er nog niet uit wie door moet...
Niet toen ik dertien was iigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dat kind lijkt ook helemaal niet 13![]()
13-jarigen zien er niet zo uit
Nee zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef just me het volgende:
Niets mis met RRR
Mèn dit zijn toch geen kinderen meer
stuur je moeder naar bovenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef roos94 het volgende:
me moeder wil iets anders zienjullie zeggen het wel als vajen en melissa doorgaan toch?
haha nou ik niet hoor. wel een zachte brabantse Gquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als ouders die praten met het echte ouderwetsche Kinderen voor KindeRRReennnn accentABN met een goeie RRR..
Nee, maar als ze nou 15 is en ik ben 17, dat kan wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Make-up eraf en ik zie gewoon 13quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Laat je moeder gezellig meedoenquote:
Das ook keigoequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
haha nou ik niet hoor. wel een zachte brabantse G![]()
Die 2equote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze alledrie een beetje hetzelfde klinken. Lastig te horen wie het best is.
Is dat die langste?quote:
Bijna geen enkele 13-jarige ziet er zo uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet toen ik dertien was iigVroegah waren kinderen nog echte kinderen
gewoon negerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
Ey, ik vind het een beetje raar om zomaar mensen pedo te gaan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |