Jij bent de enige voor wie uiterlijk hier belangrijker schijnt te zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen Vajèn?Ze is naturel mooi
Volgens mij moet jij nog heul niet aan kinderen beginnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Gabbi is echt zo lief hè, zo'n dochter wil ik graag
Nou Eline vind ik 10x mooier dan Vajen, maar Vajen zingt beterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent de enige voor wie uiterlijk hier belangrijker schijnt te zijn
Nee, ver uit de buurt blijven van kinderen lijkt me veiligerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog heul niet aan kinderen beginnen
NO-Rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar lijkt het wel op ja..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als die ene aflevering van 2 weken terug, 1 ukkie MOET door, daarom net 3 meisje bij elkaar, mag maar eentje van +-14. Wederom Mini Playbackshow momentje
tja....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als die ene aflevering van 2 weken terug, 1 ukkie MOET door, daarom net 3 meisje bij elkaar, mag maar eentje van +-14. Wederom Mini Playbackshow momentje
Dan had ik het wel herkendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het muziekje klonk als een oldskool videogame.
Nee, ik krijg meestal een controleur aan de deur .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Meld je lekker ziek, dan krijg je extra medelijdenspunten en win je.
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.quote:
NESquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.
Even opgezocht, Mega Man.
NESquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek op hoe het het ook alweer, ik heb er zelfs drie delen van op de NES.
Even opgezocht, Mega Man.
aaibaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dit kleine mannetje zal wel winnen, want - klein - schattig - aaibaar - durf.
En hij is zielig omdat ie ziekjes isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dit kleine mannetje zal wel winnen, want - klein - schattig - aaibaar - durf.
Zonder gun is het ook een stuk lastigerquote:
Ik hoor geen prachtig nummer. Welke zender zit jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:30 schreef roos94 het volgende:
WTF, waarom lopen ze dit prachtige nummer van demi lovato nou te verkrachten?![]()
Oh dat had ik gemist, ook dat nog.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder gun is het ook een stuk lastiger
En van wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor geen prachtig nummer. Welke zender zit jij?
Meer zullen het er nooit wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als het maar 1 meisje wordt dan ben ik tevreden
quote:
Oh, dacht toch echt Samson & Gert.quote:
Er is geen 50+ forum op komst he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Dit nummer ken ik trouwens ook alweer niet.
Oke, ik vind dat je het goed doet!quote:
Ah thanks!quote:
geen miley cyrus manquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop Miley Cirus muziek komt er voorbij, 50% van de nummers kan ik bij haar plaatsen
Ik weet alleen dat juicy er op geilt. Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop Miley Cirus muziek komt er voorbij, 50% van de nummers kan ik bij haar plaatsen
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Oke, ik vind dat je het goed doet!
Complimenten dat je ook zo leuk betrokken bent met de verschillende talentenjachten doormiddel van het meepraten in de verschillende topics.
Is het bij entertainment niet vereist dat het leuk is om te zien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Zende wel erg cool hoor, hij entertaint wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |