Dat bijna de helft van de VVD-leden in Verdonk geloofde, dat is echt te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld Mark Rutte, die won met maar 51,5% terwijl hij maar twee tegenstanders had. Dan is deze overwinning veel overtuigender.
Ik denk meer dat ze geloofden dat Verdonk een betere stemmentrekker was. Rutte had toentertijd ook een ander imago dan nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat bijna de helft van de VVD-leden in Verdonk geloofde, dat is echt te treurig voor woorden.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de laatste weken vooral bevestigd zien worden dat de PvdA mijn partij niet is. Ik schrok vooral van de niet-kritische houding van Plasterk omtrent gebedsruimtes op openbare scholen.
ik had graag een 2e ronde gezien tussen de nrs 1 en 2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef claus_johann het volgende:
[..]
er waren dan ook 5 kandidaten.
wat wil je hiermee zeggen eigenlijk, dat dit soort verkiezingen onzin zijn en dat je de leider aan moet laten wijzen door het bestuur? of moet een leider meer dan 80% van de stemmen hebben, ook al doen er 10 kandidaten mee.
Waarom?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:24 schreef gtotep het volgende:
[..]
ik had graag een 2e ronde gezien tussen de nrs 1 en 2
Waarom zou dat fraude, corruptie of omkoping zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FRAUDE, CORRUPTIE, OMKOPING!!!!!!
![]()
Spekman op PvdA-congres: werf 10 leden en krijg een appeltaart
Mensen omkopen voor het aanbrengen van nieuwe leden is niet strafbaar?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou dat fraude, corruptie of omkoping zijn?
Dan zouden die pipo's die in winkelstraten proberen de Telegraaf, Veronicagids, God, Greenpeace of iets tegen zielige dieren of kinderen proberen te slijten met welkomstpresentjes ook strafbaar zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen omkopen voor het aanbrengen van nieuwe leden is niet strafbaar?
Nee. En al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen omkopen voor het aanbrengen van nieuwe leden is niet strafbaar?
Lang applaus voor Jobquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef Friek_ het volgende:
http://www.politiek24.nl > Nu live het ingelaste congres.
Hij is meteen 10 jaar jonger geworden, er is blijkbaar een enorme last van die man afgevallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef DRidder het volgende:
[..]
Lang applaus voor JobHeeft ook aangekondigd op de achtergrond actief te blijven
Dat was niet z'n eigen quote maar een quote van iemand van de PvdA. Het gaat erover dat de plannen van de SP zo onrealistisch zijn dat je ze de mensen wel kunt voorhouden, maar dat het nooit uitgevoerd zal gaan worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:31 schreef LulaHoola het volgende:
Meneer Wester zei gisteren dat de SP een geschiedenis schetst die nooit bestaan heeft en een toekomst die er nooit zal zijn. Waar heeft hij het over?
Dat moet je toch eens uitleggen. Imo is het namelijk heel goed mogelijk om voor beperking van de HRA te zijn én zelf toch een hypotheek te hebben. Sterker nog, de meerderheid van de huizenbezitters schijnt die mening toegedaan te zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef klaaskippegaas het volgende:
Samsom heeft het over de villabewoners met hun riante hypotheekrenteaftrek die volgens hem wel onaangetast zal blijven als het aan het kabinet ligt.
Maar ondertussen heeft hij zelf een hypotheek van 341.000 euro.
Tot zover de geloofwaardigheid van Samsom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |