En dan wordt de strafmaat voor een zaak als deze 12 jaar met 6 jaar voorwaardelijk ipv. 18 jaar met kans op aftrek. Hoeveel ben je daarmee opgeschoten, behalve een blij gevoel in je onderbuik?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de strafwetgeving, die 1/3e regel staat daar volgens mij niet in. Ik vind sowieso wel dat die 1/3e regel overboord kan. Goed gedrag is heel normaal en behoeft geen beloning.
Nergens voor nodig, 't zou een mooie bende worden als strafuitvoering beinvloedbaar is door wat handtekeningen van een groepje rancuneuze types.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:39 schreef CARLAK het volgende:
Kan ik ook ergens een petitie tekenen die tegen deze petitie is? In mijn ogen heeft iedereen in Nederland, dus ook Volkert van der Graaf, recht op strafvermindering.
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesprokenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paar jaar is ook wat overdreven, 12 jaar effectieve straf is toch een behoorlijke periode.
Probeer op die basis eens je kinderen op te voedenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de strafwetgeving, die 1/3e regel staat daar volgens mij niet in. Ik vind sowieso wel dat die 1/3e regel overboord kan. Goed gedrag is heel normaal en behoeft geen beloning.
Jij vindt het een verzwarende factor dat hij Fortuin niet nog een tijdje heeft laten lijden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesproken
Ik vind die gedachte vrij ziek eerlijk gezegd. Genieten van een achterlijke lynchpartijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou er in dit geval echt niet wakker van liggen, wel enigzins vermakelijk zelfs.Politiek correct is dat natuurlijk niet, dat begrijp ik ook wel.
Gewoon rationeel bekeken is 12 jaar gewoon best een hele lange periode. Bekijk eens waar je 12 jaar terug stond, waar je nu staat en wat je over 12 jaar denkt te doen. Valt zo'n periode daar tussen weg dan mist er toch wel ietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Met de levensverwachting van tegenwoordig is dat slechts 1/7e deel van zijn leven. Echt te weinig mijns inziens.
Ik zeg niet dat het veel is. Ik zeg dat het een behoorlijke periode is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesproken
Oh dat was uit altruïsme?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij vindt het een verzwarende factor dat hij Fortuin niet nog een tijdje heeft laten lijden?
Wat een mongool ben je dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou het stiekem wel kunnen waarderen als hij alsnog omgelegd wordt na z'n vrijlating.
Het hoort niet, maar toch...
Ah de onderbuikjoker weer van moordtoejuichers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan wordt de strafmaat voor een zaak als deze 12 jaar met 6 jaar voorwaardelijk ipv. 18 jaar met kans op aftrek. Hoeveel ben je daarmee opgeschoten, behalve een blij gevoel in je onderbuik?
[..]
Beetje hypocriet van iemand die feest viert als er weer wat PKK-ers de hoek omgelegd worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je dan.
Iemand die de wapens heeft neergelegd, doodschieten is normaal wil je zeggen? Son, u mad?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beetje hypocriet van iemand die feest viert als er weer wat PKK-ers de hoek omgelegd worden.
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iemand die de wapens heeft neergelegd, doodschieten is normaal wil je zeggen? Son, u mad?
Maar TBS heeft hij niet gekregen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:21 schreef Crimyclown het volgende:
Van mij mag die best 6 jaar vermindering krijgen, op naar TBS.
En jij durft iets te zeggen over linksen die zich laten kennen, walgelijk ventjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.
Ik zal er een heel duur flesje op opentrekken als Volkert koud wordt gemaakt, liefst nog met een hoop pijn erbij
Debiel. Niks meer te zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.
Ik zal er een heel duur flesje op opentrekken als Volkert koud wordt gemaakt, liefst nog met een hoop pijn erbij
Het is een dierenliefhebber met een strafblad. Kan hij niet de tweede kamer in voor de PVV?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
dat is idd wel erg apart jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel die heb ik laatst nog opgerookt.
Maar Pim was natuurlijk wel een grote Marokkanenknuffelaar. Het viel toen nog niet zo op in dat politieke klimaat, maar als je het ziet in de huidige tijdgeest: Niemand wordt het land uitgezet, iedereen gelijk behandelen, ontstaan onderklasse tegengaan..., daar krijg je tegenwoordig geen stemmen meer mee.
Eerder de SP dan. Maar goed, dat jullie blij zijn dat hij na een kort strafje vrijkomt mag duidelijk zijn. Soit, dat verbaast me dan ook niets. Alleen die zgn. hoge moraal van jullie is gewoon hypocriet gelulquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een dierenliefhebber met een strafblad. Kan hij niet de tweede kamer in voor de PVV?
dan had het OM hoger in moeten zetten...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eerder de SP dan. Maar goed, dat jullie blij zijn dat hij na een kort strafje vrijkomt mag duidelijk zijn. Soit, dat verbaast me dan ook niets. Alleen die zgn. hoge moraal van jullie is gewoon hypocriet gelul
OM vroeg toch gewoon levenslang?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
dan had het OM hoger in moeten zetten...
Ach in het geval dat hij wordt omgelegd hoeft de dader daarvan toch ook niet meer als 12 jaar te zitten van jou toch en mag daarna een fijn gezellig leven leiden? Anders is het maar je onderbuik die geplezierd wordt toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En jij durft iets te zeggen over linksen die zich laten kennen, walgelijk ventje
idd, ik dacht in eerste instantie 20 jaar dus I stand correctedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
OM vroeg toch gewoon levenslang?
Hoger inzetten dan dat is in NL niet mogelijk.quote:OM eist levenslang tegen Volkert van der G.
AMSTERDAM - Officier van justitie J. Plooy heeft dinsdag levenslange celstraf geëist tegen Volkert van der G. De 33-jarige man uit Harderwijk heeft bekend op 6 mei vorig jaar LPF-politicus Pim Fortuyn op het Mediapark in Hilversum te hebben doodgeschoten.
De officier eiste geen tbs. Volgens deskundigen van het Pieter Baan Centrum (PBC) was Van der G. volledig toerekeningsvatbaar ten tijde van de moord.
,,Deze moord is zonder precedent en mag ook nooit meer plaatsvinden'', zo motiveerde de officier zijn eis. Hij wilde tot uitdrukking brengen ,,dat niemand het zich ooit in het hoofd moet halen om het voorbeeld van Volkert van der G. te volgen, om zo het democratisch proces in ons land op criminele en ondemocratische wijze te frustreren.
Omdat de prijs die daarvoor betaald moet worden te hoog is.'' Plooy wees erop dat Van der G. slechts spijt heeft betoond vanwege de gevolgen van zijn daad voor zijn eigen gezin, niet vanwege ,,het verwerpelijke en weerzinwekkende'' van de moord. ,,Voor oprecht, doorleefd en verdergaand berouw is het in dit proces te laat.''
Volgens Plooy wordt de ernst van deze specifieke moord bepaald door ,,het object ervan'' en door de gevolgen die hij heeft gehad. De daad is veel ernstiger, aldus de aanklager, dan ,,een moord op vrije meningsguiting'', zoals veelvuldig is gezegd.
Tot op zekere hoogte was de moord op Fortuyn ,,een politieke moord''. Fortuyn was bezig ,,een zeer belangrijke rol in het hart van het politieke krachtenveld den democratisch proces te gaan vervullen''.
goed plan! wat voor flesje? misschien kunnen we er een FoK meet feest van makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zal er een heel duur flesje op opentrekken als wanneer Volkert koud wordt gemaakt, liefst nog met een hoop pijn erbij
Een flesje kortzichtigheidquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goed plan! wat voor flesje? misschien kunnen we er een FoK meet feest van maken
mjammie klinkt goed welk jaar? 2002 uitstekend jaar en zo toepasselijk ookquote:
Kon niet, hij wilde niet meewerken aan onderzoek. Zoiets was het.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Bizar, ze delen het voor mindere delicten uit.
Waarom zou dat gebeuren? Gaan rechters nu standaard uit van goed gedrag? Dat lijkt mij niet. Het is trouwens geen onderbuik, er ligt een zuiver rationele redenatie aan ten grondslag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:11 schreef Barbaaf het volgende:
En dan wordt de strafmaat voor een zaak als deze 12 jaar met 6 jaar voorwaardelijk ipv. 18 jaar met kans op aftrek. Hoeveel ben je daarmee opgeschoten, behalve een blij gevoel in je onderbuik?
Het gaat hier om het volwassenenrecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer op die basis eens je kinderen op te voeden
En bij de invoering van dit model was het juist wel de onderbuik die sprak zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Het is trouwens geen onderbuik, er ligt een zuiver rationele redenatie aan ten grondslag.
Ik hoef de beelden niet te zien hoor, en het gaat ook maar om een handvol figuren bij wie ik gevoelsmatig het bericht een lynchpartij niet getreurd zal ontvangen. Die Kony in Oeganda staat bijvoorbeeld ook op dat lijstje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:44 schreef du_ke het volgende:
Ik vind die gedachte vrij ziek eerlijk gezegd. Genieten van een achterlijke lynchpartij
Tja ik vind zo'n gedachte alleen al bizar. We leven hier verdomme toch in een rechtsstaat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoef de beelden niet te zien hoor, en het gaat ook maar om een handvol figuren bij wie ik gevoelsmatig het bericht een lynchpartij niet getreurd zal ontvangen. Die Kony in Oeganda staat bijvoorbeeld ook op dat lijstje.
Geen idee, ik ken de redenatie niet. Maar je zou aan een incentive goed bepaald gedrag kunnen denken, geen gekke gedachte, maar ik ik vind eigenlijk gewoon dat een opgelegde straf volledig uitgezeten moet worden. Het is een rare kunstmatigheid in mijn ogen als je ziet hoe vaak er strafvermindering plaats vindt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En bij de invoering van dit model was het juist wel de onderbuik die sprak zeker?
Ik heb het over gevoelsmatig, niet over wat je rationeel goed moet keuren. Ik kan er niks aan doen, maar ik kan niet om iedere dode even veel treuren. Lieden als Kony en Van der Graaf vallen in de categorie waar ik in het geheel niet om treur. Heb jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja ik vind zo'n gedachte alleen al bizar. We leven hier verdomme toch in een rechtsstaat?
TBS is geen strafmaatregel. Je kunt het krjgen als je niet toerekeningsvatbaar bent. Niet vanwege een delict op zich.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Bizar, ze delen het voor mindere delicten uit.
Dat je niet om iemand treurt, betekent niet automatisch dat je voorstander bent van een good old lynchpartij. Er zijn meer lieden om wie ik geen ene reet geef, maar het gaat me wat ver om ze dood te wensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb het over gevoelsmatig, niet over wat je rationeel goed moet keuren. Ik kan er niks aan doen, maar ik kan niet om iedere dode even veel treuren. Lieden als Kony en Van der Graaf vallen in de categorie waar ik in het geheel niet om treur. Heb jij dat niet dan?
Neuh, dat heb ik nou nooit. Gevoelsmatig wel wat voelen voor een lynchpartij zit er bij mij niet zo inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb het over gevoelsmatig, niet over wat je rationeel goed moet keuren. Ik kan er niks aan doen, maar ik kan niet om iedere dode even veel treuren. Lieden als Kony en Van der Graaf vallen in de categorie waar ik in het geheel niet om treur. Heb jij dat niet dan?
Ik wil dan ook echt niet oproepen tot een lynchpartij, maar als ik thuis kom en de krant open sla en de titel luidt "Van der Graaf dood aangetroffen in bos", dan vind ik dat niet zo erg in dit geval. Ik kan er in ieder geval nog steeds niet bij dat je iemand vanwege een aantal meningen om legt en in een telefoongesprek daar geen enkel berouw voor lijkt te tonen (waarmee ik niet wil impliceren dat jij of du_ke dat wel kunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Dat je niet om iemand treurt, betekent niet automatisch dat je voorstander bent van een good old lynchpartij. Er zijn meer lieden om wie ik geen ene reet geef, maar het gaat me wat ver om ze dood te wensen.
Ik heb 0,0 sympathie voor Van der G. Maar geen problemen hebben met een lynchpartij kan er bij mij gewoon echt niet in van iemand die ik toch redelijk beschaafd acht...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik wil dan ook echt niet oproepen tot een lynchpartij, maar als ik thuis kom en de krant open sla en de titel luidt "Van der Graaf dood aangetroffen in bos", dan vind ik dat niet zo erg in dit geval. Ik kan er in ieder geval nog steeds niet bij dat je iemand vanwege een aantal meningen om legt en in een telefoongesprek daar geen enkel berouw voor lijkt te tonen (waarmee ik niet wil impliceren dat jij of du_ke dat wel kunnen).
Berouw zou ik overigens een betere maatstaf voor strafvermindering vinden dan goed gedrag.
Tsja, je vindt het niet erg. Wat zegt dat nou? Dat heb ik met 99 procent van de mensen op deze aardkloot. Als iemand dood wordt gevonden: goh......En dat was het.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik wil dan ook echt niet oproepen tot een lynchpartij, maar als ik thuis kom en de krant open sla en de titel luidt "Van der Graaf dood aangetroffen in bos", dan vind ik dat niet zo erg in dit geval. Ik kan er in ieder geval nog steeds niet bij dat je iemand vanwege een aantal meningen om legt en in een telefoongesprek daar geen enkel berouw voor lijkt te tonen (waarmee ik niet wil impliceren dat jij of du_ke dat wel kunnen).
Berouw zou ik overigens een betere maatstaf voor strafvermindering vinden dan goed gedrag.
Dat klopt wel, het zal nooit genoeg zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Alsof deze lui tevreden zijn als Van der G. 6 jaar later wordt vrijgelaten... Die 6 jaar langer zijn ook zo voorbij.
Ik heb dat niet zo erg.. Zelfs toen Saddam Hoessein werd opgehangen had ik het gevoel dat het niet in de haak was. De beschaving is er niet op vooruit gegaan door iemand dood te maken. Ik vind ook niet dat de rechterlijke macht over leven en dood mag gaan. Daarmee krijgt een ze teveel macht. Het recht op je eigen leven is, behalve in een oorlogssituatie of in geval van ondraaglijk lijden, onvervreemdbaar. Zelfs als we het over iemand hebben die dat respect niet heeft, je verlaagt je dan tot hetzelfde niveau als de gruwel die je wilt bestrijden, voor mijn gevoel dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het probleem is idd dat zij de strafmaat sws te gering vonden. Of dit nu 20 jaar met aftrek of 20 jaar zou zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt wel, het zal nooit genoeg zijn.
Nou meer met dat je een zacht ei bent. Ik kan er genoeg opnoemen wiens einde ik zou toejuichen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik nou nooit. Gevoelsmatig wel wat voelen voor een lynchpartij zit er bij mij niet zo in.
Dat heeft ook niets met om een dode meer of minder treuren te maken maar volgens mij met zeer basale fatsoensnormen.
ik ook damn das een flinke lijstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou meer met dat je een zacht ei bent. Ik kan er genoeg opnoemen wiens einde ik zou toejuichen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou meer met dat je een zacht ei bent. Ik kan er genoeg opnoemen wiens einde ik zou toejuichen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:20 schreef du_ke het volgende:
Dan zal bij mij het tokkie- of bloedwraakgen wel wat minder goed ontwikkeld zijn
Wel, als het plaatsvindt met de door jou zo gewenste martelpartij mag er wel wat langer voor gegeven worden, maar dat zal jij wel hypocriet vinden. En dan nog, zal je mij niet horen jammeren als jouw vriendje na het uitzitten van zijn tijd vrijkomt. Maar dat zal zo'n rancuneuze lijer als jij wel niet snappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach in het geval dat hij wordt omgelegd hoeft de dader daarvan toch ook niet meer als 12 jaar te zitten van jou toch en mag daarna een fijn gezellig leven leiden? Anders is het maar je onderbuik die geplezierd wordt toch?
quote:
quote:zacht ei
Inderdaad, als het je niet boeit dat een willekeurig iemand sterft dan snap ik dat best. Maar als je hier enthousiast gaat worden wanneer Volkert van der G vermoord wordt dan vind ik dat hypocriet en verachtelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je vindt het niet erg. Wat zegt dat nou? Dat heb ik met 99 procent van de mensen op deze aardkloot. Als iemand dood wordt gevonden: goh......En dat was het.
Beetje lulverhaal dus.
Ja jij lijkt me zo'n type die als bv zijn vrouw of dochter wordt lastig gevallen niets doet. Even de politie bellen (die er niets mee doen) en verder zijn beloop laten. Stel je toch eens voor dat je je handen vuil zou moeten maken. Oh wacht, dat is niet 'beschaafd'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:20 schreef du_ke het volgende:
Dan zal bij mij het tokkie- of bloedwraakgen wel wat minder goed ontwikkeld zijn
jaja, en dat alleen omdat ik niet zoveel zie in bloedwraak?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja jij lijkt me zo'n type die als bv zijn vrouw of dochter wordt lastig gevallen niets doet. Even de politie bellen (die er niets mee doen) en verder zijn beloop halen. Stel je toch eens voor dat je je handen vuil zou moeten maken. Oh wacht, dat is niet 'beschaafd'
Minimaal met pek en veren op een huifkar!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef padlarf het volgende:
Och ja, je bent natuurlijk een zacht ei als je lynchpartijen niet goedkeurt.
Nee niet perse. Maar wel als je per definitie vindt dat je nooit wraak zou mogen nemen of bv iemand dood mag wensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:51 schreef padlarf het volgende:
Och ja, je bent natuurlijk een zacht ei als je lynchpartijen niet goedkeurt.
Oh dat keur ik zondermeer goed. Hoop dat ik hetzelfde zou doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:59 schreef padlarf het volgende:
Iedereen mag wat mij betreft dood wensen wie ze willen, als ze het maar niet uitvoeren.
Overigens is er een verschil tussen begrijpen en goedkeuren. Als een vader de moordenaar van zijn dochter doodschiet, dan kan ik daar alle begrip van de wereld voor opbreng. Maar ik zal het niet goedkeuren.
Jij loopt schichtig en bibberend over straat, zodra je binnen bent doe je dan 23 sloten op de deur, krijgt nog wat hartkloppingen bij het lezen van de Telegraaf en gaat dan achter je toetstenbordje zitten om iemand dood te wensen en dan noem je anderen een zacht ei?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee niet perse. Maar wel als je per definitie vindt dat je nooit wraak zou mogen nemen of bv iemand dood mag wensen.
Dan ben je een zacht ei.
Wacht even, ben jij niet die gast die "af en toe" klaagt dat het er in Islamitische landen middeleeuws onbeschaafd aan toe gaat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat keur ik zondermeer goed. Hoop dat ik hetzelfde zou doen.
Behalve als het aankomt op bloedwraak blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij niet die gast die "af en toe" klaagt dat het er in Islamitische landen middeleeuws onbeschaafd aan toe gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |