Wereldvreemd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Ik weet niet wie hij is. Ben ik nu wereldvreemd of dom?
Een trol.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Allebei.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wereldvreemd.
Hij heeft Pim Fortuyn doodgeschoten.
Hup, naar bed jij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh!![]()
Laten we het op de leeftijd houden. Toen Pim Fortuyn werd doodgeschoten was ik zeven jaar.
Kut-argument.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ziba het volgende:
Oh!![]()
Laten we het op de leeftijd houden. Toen Pim Fortuyn werd doodgeschoten was ik zeven jaar.
Helaas...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Helaas, de overheid gaat dan zorgen dat hij verdwijnt zodat het publiek wat hem wil lynchen hem niet kan vinden...
Paar jaar is ook wat overdreven, 12 jaar effectieve straf is toch een behoorlijke periode.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Komt Volkert al bijna vrij dan?Het Nederlandse rechtsysteem is gewoon een lachertje met dit soort straffen. Je schiet iemand in koele bloede dood en staat binnen een paar jaar alweer op vrije voeten. Te kansloos voor woorden.
Minimumstraffen lijken me een heel slecht idee. Laat een rechter oordelen over de straffen en niet de politiek aub. Ook hele bewuste moord kan tot op zekere hoogte gerechtvaardigd zijn wat mij betreft, bijvoorbeeld een vrouw die een man die haar jarenlang zwaar heeft misbruikt vermoordt, die minimaal 15 jaar de cel in gooien lijkt mij niet terecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Er moeten echt een keer minimumstraffen komen.
Bijvoorbeeld minstens 15 jaar voor moord.
Voor moord dus, doodslag is een ander verhaal.
Maar zelfs als je zoiets aanpast kan je dat nooit met terugwerkende kracht doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Volkert van der G. heeft dezelfde rechten als andere veroordeelden. Strafvermindering is tegenwoordig standaard; dat is wat er hier zo kwalijk aan is. Het zou verkregen moeten worden, bij goed gedrag. En het zou ook wel eens wat minder mogen zijn dan 1/3 deel van de totale straf.
Als Volkert van der G. zich verder normaal heeft gedragen, komt hem die strafvermindering toe; hoe zuur dat ook is.
Nee dat is gewoon diep triest. Iemand met voorbedachte raden vermoorden zou gewoon levenslang moeten krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paar jaar is ook wat overdreven, 12 jaar effectieve straf is toch een behoorlijke periode.
Dat geldt alleen voor de strafwetgeving, die 1/3e regel staat daar volgens mij niet in. Ik vind sowieso wel dat die 1/3e regel overboord kan. Goed gedrag is heel normaal en behoeft geen beloning.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar zelfs als je zoiets aanpast kan je dat nooit met terugwerkende kracht doen.
Ze gebruiken wel dezelfde font als SBS6, identiekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die achtergrondmuziek
Gemaakt door een SBS6 medewerker ofzo?
Ik vind dat wel meevallen. Met de levensverwachting van tegenwoordig is dat slechts 1/7e deel van zijn leven. Echt te weinig mijns inziens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paar jaar is ook wat overdreven, 12 jaar effectieve straf is toch een behoorlijke periode.
Ik zou er in dit geval echt niet wakker van liggen, wel enigzins vermakelijk zelfs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Helaas...
Jij ziet een goede lynchpartij dus wel zitten?
En dan wordt de strafmaat voor een zaak als deze 12 jaar met 6 jaar voorwaardelijk ipv. 18 jaar met kans op aftrek. Hoeveel ben je daarmee opgeschoten, behalve een blij gevoel in je onderbuik?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de strafwetgeving, die 1/3e regel staat daar volgens mij niet in. Ik vind sowieso wel dat die 1/3e regel overboord kan. Goed gedrag is heel normaal en behoeft geen beloning.
Nergens voor nodig, 't zou een mooie bende worden als strafuitvoering beinvloedbaar is door wat handtekeningen van een groepje rancuneuze types.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:39 schreef CARLAK het volgende:
Kan ik ook ergens een petitie tekenen die tegen deze petitie is? In mijn ogen heeft iedereen in Nederland, dus ook Volkert van der Graaf, recht op strafvermindering.
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesprokenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer op die basis eens je kinderen op te voedenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de strafwetgeving, die 1/3e regel staat daar volgens mij niet in. Ik vind sowieso wel dat die 1/3e regel overboord kan. Goed gedrag is heel normaal en behoeft geen beloning.
Jij vindt het een verzwarende factor dat hij Fortuin niet nog een tijdje heeft laten lijden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesproken
Ik vind die gedachte vrij ziek eerlijk gezegd. Genieten van een achterlijke lynchpartijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou er in dit geval echt niet wakker van liggen, wel enigzins vermakelijk zelfs.Politiek correct is dat natuurlijk niet, dat begrijp ik ook wel.
Gewoon rationeel bekeken is 12 jaar gewoon best een hele lange periode. Bekijk eens waar je 12 jaar terug stond, waar je nu staat en wat je over 12 jaar denkt te doen. Valt zo'n periode daar tussen weg dan mist er toch wel ietsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Met de levensverwachting van tegenwoordig is dat slechts 1/7e deel van zijn leven. Echt te weinig mijns inziens.
Ik zeg niet dat het veel is. Ik zeg dat het een behoorlijke periode is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor een standrechtelijke executie? Dat vind jij echt veel? Over moraal gesproken
Oh dat was uit altruïsme?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij vindt het een verzwarende factor dat hij Fortuin niet nog een tijdje heeft laten lijden?
Wat een mongool ben je dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou het stiekem wel kunnen waarderen als hij alsnog omgelegd wordt na z'n vrijlating.
Het hoort niet, maar toch...
Ah de onderbuikjoker weer van moordtoejuichers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan wordt de strafmaat voor een zaak als deze 12 jaar met 6 jaar voorwaardelijk ipv. 18 jaar met kans op aftrek. Hoeveel ben je daarmee opgeschoten, behalve een blij gevoel in je onderbuik?
[..]
Beetje hypocriet van iemand die feest viert als er weer wat PKK-ers de hoek omgelegd worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je dan.
Iemand die de wapens heeft neergelegd, doodschieten is normaal wil je zeggen? Son, u mad?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beetje hypocriet van iemand die feest viert als er weer wat PKK-ers de hoek omgelegd worden.
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iemand die de wapens heeft neergelegd, doodschieten is normaal wil je zeggen? Son, u mad?
Maar TBS heeft hij niet gekregen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:21 schreef Crimyclown het volgende:
Van mij mag die best 6 jaar vermindering krijgen, op naar TBS.
En jij durft iets te zeggen over linksen die zich laten kennen, walgelijk ventjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.
Ik zal er een heel duur flesje op opentrekken als Volkert koud wordt gemaakt, liefst nog met een hoop pijn erbij
Debiel. Niks meer te zeggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De wapens heeft neergelegd? Het is gewoon een moordenaar, een extremistische linkse executeur.
Ik zal er een heel duur flesje op opentrekken als Volkert koud wordt gemaakt, liefst nog met een hoop pijn erbij
Het is een dierenliefhebber met een strafblad. Kan hij niet de tweede kamer in voor de PVV?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |