Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, wordt geacht geboet te hebben voor zijn daad. Hij is dus op dat moment niks meer of minder dan jij en mag door de overheid beschermd worden als er vermoedens zijn dat er aanslagen op zijn leven gepleegd kunnen worden. Zoals een niet nader te noemen politicus ook heeft.quote:
Ik wil ook zo'n vakantie naar het buitenland.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, wordt geacht geboet te hebben voor zijn daad. Hij is dus op dat moment niks meer of minder dan jij en mag door de overheid beschermd worden als er vermoedens zijn dat er aanslagen op zijn leven gepleegd kunnen worden. Zoals een niet nader te noemen politicus ook heeft.
Even advocaat van de duvel spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Helaas, de overheid gaat dan zorgen dat hij verdwijnt zodat het publiek wat hem wil lynchen hem niet kan vinden...
Schiet Geert dood, zit je straf uit en je wens zal vervuld worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vakantie naar het buitenland.
Dat valt vies tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Even advocaat van de duvel spelen.![]()
Iedereen met een beetje intelligentie en een paar ¤, heeft Volkert, en bv. ook Willem H., binnen de kortste keren opgespoord. Wat het nut is van dat "laten verdwijnen" dan eigenlijk nog?
Alsof er echt mensen naar hem op jacht gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Even advocaat van de duvel spelen.![]()
Iedereen met een beetje intelligentie en een paar ¤, heeft Volkert, en bv. ook Willem H., binnen de kortste keren opgespoord. Wat het nut is van dat "laten verdwijnen" dan eigenlijk nog?
Die 1/3 vrijwel automatische strafvermindering was er toch sowieso al uit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus Volkert niet en elke andere moordenaar wel? Wees dan consequent en doe een petitie tegen eerdere vrijlating in het algemeen en niet alleen voor de moordenaar van een kale, jongemarokkantjesneukende, homofiele politicus. Of zijn de slachtoffers van andere moorden en hun familie minderwaardig tov de Heilige Pim?
marokkantjes bestaan niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je kunt aangeven dat een van de woorden onwaar is, trek ik dat woord meteen terug.
Jawel die heb ik laatst nog opgerookt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
marokkantjes bestaan niet.
it takes one to know onequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je kunt aangeven dat een van de woorden onwaar is, trek ik dat woord meteen terug.
Het was altijd: na 2/3e van de straf uitgezeten te hebben werd men vervroegd vrijgelaten. Tegenwoordig wordt men dan voorwaardelijk vrijgelaten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die 1/3 vrijwel automatische strafvermindering was er toch sowieso al uit?
Netto resultaat is dus hetzelfde zolang men zich niet buiten de bak misdraagt. Dikke fopaanpassing dus weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef freako het volgende:
[..]
Het was altijd: na 2/3e van de straf uitgezeten te hebben werd men vervroegd vrijgelaten. Tegenwoordig wordt men dan voorwaardelijk vrijgelaten.
Omdat je vindt dat de strafmaat laag is in een aantal gevallen deugt het hele 'rechtstelsel' niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het hele 'rechtstelsel' in Nederland slaat nergens op. Dat is al diverse malen gebleken. De strafmaat zou veel hoger mogen.
Wereldvreemd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Ik weet niet wie hij is. Ben ik nu wereldvreemd of dom?
Een trol.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Allebei.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Ziba het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wereldvreemd.
Hij heeft Pim Fortuyn doodgeschoten.
Hup, naar bed jij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh!![]()
Laten we het op de leeftijd houden. Toen Pim Fortuyn werd doodgeschoten was ik zeven jaar.
Kut-argument.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ziba het volgende:
Oh!![]()
Laten we het op de leeftijd houden. Toen Pim Fortuyn werd doodgeschoten was ik zeven jaar.
Helaas...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Helaas, de overheid gaat dan zorgen dat hij verdwijnt zodat het publiek wat hem wil lynchen hem niet kan vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |