hier is het ook top-weer om te lopen! lekker koud, geen wind en een stralend zonnetje...quote:Op maandag 19 maart 2012 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
10km...heerlijk gelopen, prachtig weertje
drukke, stresserige dag gehad op het werk dus niets lekkerder dan daarna gewoon lopen,lopen en nog eens lopen.
datisstomquote:
Dan ga ik juist harder rennen.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen maar dat er geen ambulances voorbij komen, dan red je 't nooit.
quote:dender ik gisteren net na thuiskomst thuis keihard van de trap.
Pechvogels! Sterkte met herstel!quote:Wil ik vanmorgen mn boxershort aantrekken....schiet het vreselijk in mn rug
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?quote:
Eensquote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?
mijn lichaam is het gelukkig niet
Kan je d'r vanavond wel even uithalenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is het ook mogelijk jezelf uit de challenge lijst te (laten) halen?
Ik heb al weer weken niet gelopen en ga binnenkort weer rustig beginnen met opbouwen, maar ik hoef dan dus niet zo nodig in die lijst met een dikke -.
Of je vraagt Swets om je doel aan te passenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is het ook mogelijk jezelf uit de challenge lijst te (laten) halen?
Ik heb al weer weken niet gelopen en ga binnenkort weer rustig beginnen met opbouwen, maar ik hoef dan dus niet zo nodig in die lijst met een dikke -.
Juist wel dan, niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is toch niet zo een uitzonderlijke prestatie ? gezien jou vorderingen qua blessures?
Tx Swets!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je d'r vanavond wel even uithalen
Dit combinatie met je username maakte me aan het lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, de hele week skivakantie niet gevallen, dender ik gisteren net na thuiskomst thuis keihard van de trap. Blauw/pijn/bloed aan ellenbogen, achterhoofd, stuitje, heup.
Nou ja, meestal herstel ik wel snel van dit soort dingen, hopelijk lukt het woensdag weer.
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?
mijn lichaam is het gelukkig niet
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Dat met die achillespees is niet verzonnen. Ik móést gewoon die wedstrijd lopen, daarom liep ik gewoon door de pijn heen. En ja, als je je vermant ben je niet meer welkom.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.
Trollen is zijn hobby
Goed bezig!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Via de App Runkeeperquote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Waar heb je dat balkje vandaan?
Haha ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja bedankt, het zal er ook wel best lachwekkend uitgezien hebben. Ik had de kat op mijn schouders (vraag me niet waarom) en die vloog ook van drie meter hoog door de lucht omlaag, maar kwam natuurlijk wel netjes op haar pootjes terecht.
Vanaf komende zaterdag kan dat sowieso een paar maandenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
De zon schijnt nogzou t straks om 19:00 uur ook nog licht zijn! Misschien kan ik zonder lampjes rennen!
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.quote:
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.
Verders zondag Venloop
u heeft gelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...
En als dat klopt, dan kun je hem thuis laten synchroniseren met de computer door wifi...
Ik zelf ben begonnen met 2x per week, en geen herhaling zolang ik de les had uitgelopen. Maar dat is maar net waar je lekker bij voelt. Voor mij was 3x per week net teveel terwijl andere het wel doen/kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
Heb zelf drie jaar niet aan sport gedaan. Begin deze zomer weer met voetbal dus een conditie opbouwen is een pré. En gewicht verliezen kan ook geen kwaad (1.90 86 kg). Ik kijk het wel aan wat het beste is voor mij, thanks voor je respond.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Ik zelf ben begonnen met 2x per week, en geen herhaling zolang ik de les had uitgelopen. Maar dat is maar net waar je lekker bij voelt. Voor mij was 3x per week net teveel terwijl andere het wel doen/kunnen.
Ben in augustus begonnen en probeerde 3 keer per week (soms ging het gewoon niet qua drukte) en als ik niet tevreden was over een les deed ik deze over de keer er na, vandaar dat ik er wat langer over heb gedaan dan de 9 of 10 weken. Nu loop ik ongeveer 6 km en hoop dat de komende maanden nu het weer mooier wordt en ik weer wat meer regelmaat heb langzaamaan (niet letterlijk natuurlijk) uit te breiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
sorryquote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef DefinitionX het volgende:
Pijn bij rechterbeen. Linkerkant van mijn rechter quadriceps. Hopelijk zal het hardlopen er niet onder lijden.
Morgenochtend om 6 uur ish wakker worden, 30-45 minuten joggen op tempo. Denk dat ik deze week voor de 4 keer ga. Morgen en woensdag. En dan zaterdag en zondag ofzo.
Wat jezelf wilt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Is toch juist lekker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:07 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is het nog best frisjes buiten.. Gelukkig duurt het nog minimaal een half uur voor ik ga lopen
Jaa!! Zondag zomertijd!! Alleen ben ik door het klokverzetten wel een uurtje korter jarigquote:Op maandag 19 maart 2012 18:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Vanaf komende zaterdag kan dat sowieso een paar maanden
21 again?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa!! Zondag zomertijd!! Alleen ben ik door het klokverzetten wel een uurtje korter jarig
Hahaha, I wish! Nee, ik moet zeggen dat ik blij ben met m'n leeftijd hoor. Nog wel. Maar 27 worden is natuurlijk geen dramaquote:
Jonge blomquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, I wish! Nee, ik moet zeggen dat ik blij ben met m'n leeftijd hoor. Nog wel. Maar 27 worden is natuurlijk geen drama
ik ga vandaag voor de 60quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef Jumparound het volgende:
Hoera, vanavond mag ik weer
30 of 45 minuten... moeilijke keuze
Ah, ik hoor net dat ik mn trainingsrondje moet uitbreidenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de 60dan weet je dat alvast
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef E.T. het volgende:
Zo, dat ging best aardig.. 5.02 in 32.45![]()
Wel blij dat ik m'n thermoshirt uit had gedaan vlak voor ik wegging.. zeker in het zonnetje was m'n gewone longsleeve al warm zat
zoals mn pa (tot vervelens toe) zou zeggen... Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
Vanochtend les 5 van Evy gedaan en ik merk dat als ik 's ochtends de lessen doe ik veel meer zweet dan als ik dat 's avonds doe haha ik weet niet of daar toevallig een reden voor is (de zon scheen nog niet echt vanochtend)?
In ieder geval heb ik na de laatste lessen het gevoel dat ik nog wel langer door kan gaan, maar ik durf niet zo goed van Evy af te wijken
Jaja ik doe al niks hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zoals mn pa (tot vervelens toe) zou zeggen... Rustig aan, dan breekt het lijntje niet
Opbouwen is niet alleen conditie, maar ook het trainen van je spieren, pezen en gewrichten...
Ik dacht dat in de eerste twee weken ook, en alles ging pijn doen. Daarna ben ik gewoon netjes de schema's gaan volgen en nu heb ik nergens last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
Vanochtend les 5 van Evy gedaan en ik merk dat als ik 's ochtends de lessen doe ik veel meer zweet dan als ik dat 's avonds doe haha ik weet niet of daar toevallig een reden voor is (de zon scheen nog niet echt vanochtend)?
In ieder geval heb ik na de laatste lessen het gevoel dat ik nog wel langer door kan gaan, maar ik durf niet zo goed van Evy af te wijken
Ik kon het niet opbrengen vanmorgen. Voor het eerst in weken dat ik een keer oversla. Wel gelijk besloten dat ik morgenavond dan maar minimaal 7.5KM loopquote:Op maandag 19 maart 2012 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan vanavond niet. 10 minuten gesprekken op school van de kinderen. Nu besloten morgen de wekker een vroeger te zetten en dan een half uurtje te doen.
zo ben ik nog eens het schiereiland naast Bodrum overgefietst... Geen succes iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef Wiehoe het volgende:
Zometeen weer een rondje lopen. Dit keer ga ik me maar beter voorbereiden. Ik ga maar wat eerder weg en neem ook wat water mee. Onbewolkt, midden in de zon, op asfalt, zonder water en dan midden op de dag in Florida gaan hardlopen was wel een beetje dom.
Hoe lang loop je? Je kan ook gewoon een halve liter water naar binnenklokken voordat je gaat lopen. Hoef je niks mee te nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef Wiehoe het volgende:
Zometeen weer een rondje lopen. Dit keer ga ik me maar beter voorbereiden. Ik ga maar wat eerder weg en neem ook wat water mee. Onbewolkt, midden in de zon, op asfalt, zonder water en dan midden op de dag in Florida gaan hardlopen was wel een beetje dom.
Nee hoor, dat duurt wel ff voordat je dat in je blaas gaat merken. Het zal eerder z'n weg vinden naar je porien dan naar je blaas. Ik baal dat ik dit soort dingen altijd lees en dan de bron vergeet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef Wiehoe het volgende:
Met warmlopen zo'n drie gelopen. Ben dan bang voor een volle blaas als ik eenmaal goed bezig ben.
Loop je elke keer zo snel mogelijk? Of hoe vaak doe je dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:54 schreef Drassss het volgende:
Straks weer 10km lopen.. eens kijken of ik onder de 48 minuten kan komen
Ik loop momenteel gemiddeld 2x per week 10km of laten we zeggen 3x in 2 weken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:10 schreef No-P het volgende:
[..]
Loop je elke keer zo snel mogelijk? Of hoe vaak doe je dat?
Jep eigenlijk doe ik dat ook wel, want na een stuk van 14/15km/h zak ik vervolgens behoorlijk terug richting de 10 om dan alsnog 12/13km/h gemiddeld te lopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef No-P het volgende:
Ik denk dat je je snelheid op de 10km wat mag verlagen naar rond de 10km/h en afwisselen met meer intervallen doen op je huidige "wedstrijdtempo". 400m tot 1000m en iets onder wedstrijdtempo bij langere stukken. Dan bouw je denk ik sneller op qua snelheid.
Ik loop onder die 40min maar doe de duurlopen ook ongeveer op 10km/h
Das mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef slacker_nl het volgende:
Yay, weer gelopen. De spierpijn was aanwezig in de kuit vandaag, maar tijdens het lopen heb ik nergens last van gehad. Morgen naar een dame die magic gaat uitvoeren op m'n kuit. Ben benieuwd of ik er dan voorgoed vanaf ben.
inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:38 schreef Wiehoe het volgende:
Goh ik sta ja op nr1 op endomondo. Zal vast niet voor lang zijn.
Tis niet leuk met jou, je loopt 3x per week een uur of niet?quote:
als je het zo stelt... een veels te strak plan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het was dus een iets te strak plan.
nu nog welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis niet leuk met jou, je loopt 3x per week een uur of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |