Heb zelf drie jaar niet aan sport gedaan. Begin deze zomer weer met voetbal dus een conditie opbouwen is een pré. En gewicht verliezen kan ook geen kwaad (1.90 86 kg). Ik kijk het wel aan wat het beste is voor mij, thanks voor je respond.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Ik zelf ben begonnen met 2x per week, en geen herhaling zolang ik de les had uitgelopen. Maar dat is maar net waar je lekker bij voelt. Voor mij was 3x per week net teveel terwijl andere het wel doen/kunnen.
Ben in augustus begonnen en probeerde 3 keer per week (soms ging het gewoon niet qua drukte) en als ik niet tevreden was over een les deed ik deze over de keer er na, vandaar dat ik er wat langer over heb gedaan dan de 9 of 10 weken. Nu loop ik ongeveer 6 km en hoop dat de komende maanden nu het weer mooier wordt en ik weer wat meer regelmaat heb langzaamaan (niet letterlijk natuurlijk) uit te breiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
sorryquote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef DefinitionX het volgende:
Pijn bij rechterbeen. Linkerkant van mijn rechter quadriceps. Hopelijk zal het hardlopen er niet onder lijden.
Morgenochtend om 6 uur ish wakker worden, 30-45 minuten joggen op tempo. Denk dat ik deze week voor de 4 keer ga. Morgen en woensdag. En dan zaterdag en zondag ofzo.
Wat jezelf wilt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
Is toch juist lekker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:07 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is het nog best frisjes buiten.. Gelukkig duurt het nog minimaal een half uur voor ik ga lopen
Jaa!! Zondag zomertijd!! Alleen ben ik door het klokverzetten wel een uurtje korter jarigquote:Op maandag 19 maart 2012 18:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Vanaf komende zaterdag kan dat sowieso een paar maanden
21 again?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa!! Zondag zomertijd!! Alleen ben ik door het klokverzetten wel een uurtje korter jarig
Hahaha, I wish! Nee, ik moet zeggen dat ik blij ben met m'n leeftijd hoor. Nog wel. Maar 27 worden is natuurlijk geen dramaquote:
Jonge blomquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, I wish! Nee, ik moet zeggen dat ik blij ben met m'n leeftijd hoor. Nog wel. Maar 27 worden is natuurlijk geen drama
ik ga vandaag voor de 60quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:48 schreef Jumparound het volgende:
Hoera, vanavond mag ik weer
30 of 45 minuten... moeilijke keuze
Ah, ik hoor net dat ik mn trainingsrondje moet uitbreidenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de 60dan weet je dat alvast
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:54 schreef E.T. het volgende:
Zo, dat ging best aardig.. 5.02 in 32.45![]()
Wel blij dat ik m'n thermoshirt uit had gedaan vlak voor ik wegging.. zeker in het zonnetje was m'n gewone longsleeve al warm zat
zoals mn pa (tot vervelens toe) zou zeggen... Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
Vanochtend les 5 van Evy gedaan en ik merk dat als ik 's ochtends de lessen doe ik veel meer zweet dan als ik dat 's avonds doe haha ik weet niet of daar toevallig een reden voor is (de zon scheen nog niet echt vanochtend)?
In ieder geval heb ik na de laatste lessen het gevoel dat ik nog wel langer door kan gaan, maar ik durf niet zo goed van Evy af te wijken
Jaja ik doe al niks hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zoals mn pa (tot vervelens toe) zou zeggen... Rustig aan, dan breekt het lijntje niet
Opbouwen is niet alleen conditie, maar ook het trainen van je spieren, pezen en gewrichten...
Ik dacht dat in de eerste twee weken ook, en alles ging pijn doen. Daarna ben ik gewoon netjes de schema's gaan volgen en nu heb ik nergens last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
Vanochtend les 5 van Evy gedaan en ik merk dat als ik 's ochtends de lessen doe ik veel meer zweet dan als ik dat 's avonds doe haha ik weet niet of daar toevallig een reden voor is (de zon scheen nog niet echt vanochtend)?
In ieder geval heb ik na de laatste lessen het gevoel dat ik nog wel langer door kan gaan, maar ik durf niet zo goed van Evy af te wijken
Ik kon het niet opbrengen vanmorgen. Voor het eerst in weken dat ik een keer oversla. Wel gelijk besloten dat ik morgenavond dan maar minimaal 7.5KM loopquote:Op maandag 19 maart 2012 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan vanavond niet. 10 minuten gesprekken op school van de kinderen. Nu besloten morgen de wekker een vroeger te zetten en dan een half uurtje te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |